* Clubsoda ontlurktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet het zelf betalen, dus hoe goedkoper hoe beter.Ik noteer je suggesties, dank!
En wat is de vraag?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef simmu het volgende:
[..]
afterverjaardaggedoetje
vraagje aan de meer ervaren moeders: schema; zaterdag boodschapjes voor verjaardag, zondag verjaardagsfeestje, maandag echte verjaardag, dinsdagochtend bij surrogaatopa en oma (buren) een beetje moeite hebben met neerkomen ook op donderdag? echt, ik wordt schijtziek van het recalcitrante, het niet-rechtstreeks-maar-net-opstandige gedrag (ook bij wederhelft trouwens)
dus? en? Had je behalve de boodschappen niet alles op 1 dag kunnen doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:49 schreef simmu het volgende:
[..]
afterverjaardaggedoetje
vraagje aan de meer ervaren moeders: schema; zaterdag boodschapjes voor verjaardag, zondag verjaardagsfeestje, maandag echte verjaardag, dinsdagochtend bij surrogaatopa en oma (buren) een beetje moeite hebben met neerkomen ook op donderdag? echt, ik wordt schijtziek van het recalcitrante, het niet-rechtstreeks-maar-net-opstandige gedrag (ook bij wederhelft trouwens)
?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, was een ander filmpje en een andere vrouw. Maar weet zo gauw niet welke en hoe te zoeken.
In degene die ik in gedachten heb wordt ze zelfs vlak voor de streep nog ingehaald door iemand die wel gewoon kan lopen, echt heel sneu.
Op 2.14 wordt ze ingehaald. 29 seconden voordat ze zelf over de finish kruipt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee het ging om twee vrouwen.
Deze?
Nee ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik? Lees ik ergens overheen? sorry?
Oh, okee! Nou sorry voor het snelle quoten danquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee ik
Dat was een edit en toen deed ik nog een edit maar jouw quote was sneller.
Wrom, je hebt toch facebook :-Pquote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nah eerst je grote dochter nog spammen in het betreffende topic. Grote mooierd
ik had best de dame haar verjaardag willen vieren tijdens het hypotheekadviesgesprek van de cooperatieve bank, maar ergens vermoed ik dat zulks niet zo'n succes isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 22:45 schreef moussy het volgende:
[..]
dus? en? Had je behalve de boodschappen niet alles op 1 dag kunnen doen?
Werk!quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ga je straks mee naar het griftpark of moet je werken vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |