Nee, was een ander filmpje en een andere vrouw. Maar weet zo gauw niet welke en hoe te zoeken.quote:
Ik heb daar een paar maanden geleden een afscheidsborrel gehad van een collega. Errug goeie bitterballen en andersoortige hapjes. Plus gratis bier, wijn en whisky. Mooie ambiance ook. Maar goed, over het normale restaurant en de bediening kan ik dus niets zeggen. De dames van de hapjes kwamen wat mij betreft vaak genoeg langs.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:23 schreef Vanyel het volgende:
Hotel Dom heeft echt een afschuwelijk slecht restaurant. Kan me niet herinneren dat ik de laatste jaren zo slecht bediend ben of zo'n slechte prijskwaliteitverhouding heb meegemaakt.
Dan zou ik Joost doen. Betaal je 500 euro en dat mag je allemaal opmaken aan drank en hapjes. Haal je dat niet dan betaal je alsnog 500 euro maar okee. Dan maar zorgen dat je gasten hebt die genoeg drinken om aan dat bedrag te komen. En anders willen Vanyel en ik wel helpenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet het zelf betalen, dus hoe goedkoper hoe beter.Ik noteer je suggesties, dank!
En iedereen mag komen op verdedigingsluistervoorwaarde.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:33 schreef livelink het volgende:
Een gratis-drink-meet met hapjes nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |