Waarom zou je anders in vrijwillig voetbalzone reacties gaan lezen? Het gros van het PSV-topic bijvoorbeeld zal daar een betere discussiepartner vinden dan hier.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen idd. Ikzelf heb bv die site al jaren niet bezocht, uitgezonderd van een link die hier staat.
Ik zag 'm op ajaxnetwerkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kopieer je nou mijn prachtige tweet uit het Ajax topic?
Daarom. Precies hetzeldfe geldt dus voor het reacties lezen omdat ze zo belachelijk zijn en ze dan hier gaan zitten quotenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je anders in vrijwillig voetbalzone reacties gaan lezen? Het gros van het PSV-topic bijvoorbeeld zal daar een betere discussiepartner vinden dan hier.
Dat is ook mijn post jonge.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja. Daar hadden ze een oeverloze discussie over marokkanen bij ajax
Aissati deed het nog wel aardig. Vind het serieus wel jammer dat hij weg is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja. Daar hadden ze een oeverloze discussie over marokkanen bij ajax
Dat is ongeveer net zo droevig als VZ.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou het zo zijn dat Assaidi gespot was bij het PSV-Stadion?
Je kan niet tegen de feitenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Assaidi
Meest overschatte speler van de Eredivisie. Van Beukering was vele malen sneller joh
Lekker spelertje voor links op het middenveld en links voorin, jammer inderdaad. Wil bij elke club teveel salaris, die club uit Turkije is ook al afgehaakt dacht ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aissati deed het nog wel aardig. Vind het serieus wel jammer dat hij weg is.
De jeugdgedeeltes op die sites zijn nog wel aardig om te volgen. Lopen veel vaste bezoekers.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo droevig als VZ.
Al vind je hier en daar een uitzondering op die netwerk-sites.
[VBL Slowchat] #671: A4L gaat op vakantie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:11 schreef ajacied4lf het volgende:
'Een paard met uitstraling'![]()
Paardensport
Jeugd subforum is wel interessant hoor, als je even leest daar weet je wel waar je wel en niet moet komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo droevig als VZ.
Al vind je hier en daar een uitzondering op die netwerk-sites.
Straks.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[VBL Slowchat] #671: A4L gaat op vakantie.
Contador?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jeugd subforum is wel interessant hoor, als je even leest daar weet je wel waar je wel en niet moet komen.
Geweldig wel, hoe heet die gek ook alweer met zijn Lodeiro adoratie? Die staat daar ook om bekend. Heeft echt wel 120 keer een A4tje vol over Lodeiro lopen typen daar.
Echt dom van hem. Hoop stiekem dat het verkeerd uitpakt voor hem. Snap ook echt niet dat je jezelf zo schromelijk overschat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lekker spelertje voor links op het middenveld en links voorin, jammer inderdaad. Wil bij elke club teveel salaris, die club uit Turkije is ook al afgehaakt dacht ik.
Kuip? Is je broertje voor Feyenoord?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:12 schreef GGMM het volgende:
Toen m'n broertje pas internet had kwam hij een keer dolblij vertellen dat hij op internet had gelezen dat Honda die toen nog bij VVV speelde bij de kuip gespot was en gezegd had tegen een anonieme internet-gebruiker dat hij daar zou gaan tekenen.
Altijd lachen.
Ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kuip? Is je broertje voor Feyenoord?
Ey vriend het is al 01:14quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou GGMM ook notes uitdelen aan zijn broertje?
Ik heb ervoor gezorgd dat hij hier nooit meer komtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jeugd subforum is wel interessant hoor, als je even leest daar weet je wel waar je wel en niet moet komen.
Geweldig wel, hoe heet die gek ook alweer met zijn Lodeiro adoratie? Die staat daar ook om bekend. Heeft echt wel 120 keer een A4tje vol over Lodeiro lopen typen daar.
Die zit hier niet joh.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou GGMM ook notes uitdelen aan zijn broertje?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gezorgd dat hij hier nooit meer komt![]()
Is Ajacied422 jouw broertje?quote:
Maar geef jij hem ook denkbeeldige notes?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zit hier niet joh.
Niet zover ik weet iig.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar geef jij hem ook denkbeeldige notes?
En dan wordt er gezegd dat ik geen humor heb.quote:
Nu Lodeiro weg is begint hij zijn verhalen over Serero. Ze vragen hem daar ook nu:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gezorgd dat hij hier nooit meer komt![]()
http://ajax.netwerk.to/profiel/index.php?userid=68886 dit is hem daar.quote:Heb je de nieuwe Lodeiro voor jezelf gevonden ?
Ik heb niets gzezegdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
En dan wordt er gezegd dat ik geen humor heb.
Waar zeg ik dat? Wees niet zo onzeker.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
En dan wordt er gezegd dat ik geen humor heb.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu Lodeiro weg is begint hij zijn verhalen over Serero. Ze vragen hem daar ook nu:
[..]
http://ajax.netwerk.to/profiel/index.php?userid=68886 dit is hem daar.
quote:
Niet door jullie, maar degene die dat wel zei maakte niet een quasi-grappige opmerking dus vandaar dat ik het op jullie afreageer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Wees niet zo onzeker.
Geld hebben ze ook nodig om de schulden af te betalen lijkt mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel als die Barbiepop verkocht wordt
Murdoch heeft alles al verzekerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geld hebben ze ook nodig om de schulden af te betalen lijkt mij.
*Spice girl.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel als die Barbiepop verkocht wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
★★★
Waaronder Derksen.quote:Net de VI-seizoensgids binnen gekregen. Bij de voorspellingen wijzen 10 van de 11 "experts" PSV aan als kampioen. Dat is volgens mij wel eens anders geweest.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:18 schreef ajacied4lf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Mwa, wil er nog wel één bij hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is toch geen plek voor. Hebben al genoeg middenvelders.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Niet door jullie, maar degene die dat wel zei maakte niet een quasi-grappige opmerking dus vandaar dat ik het op jullie afreageer.
Moskou jahquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah, in de winter weer aankloppen bij de gemeente he?
vind ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, wil er nog wel één bij hebben eigenlijk.
Zie sowieso liever De Jong in de spits dan Sightorson oid.
Wat verschrikkelijk irritant is aan jou is dat je nooit zelfspot hebt.quote:
Hoezo is PSV de torenhoge favoriet? Omdat ze nu Narsingh en Advocaat hebben?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waaronder Derksen.![]()
Gefeliciteerd Ajax met Kampioenschap.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:18 schreef ajacied4lf het volgende:
GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is dat echt?
Je moet niet fucken met Zwedenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk irritant is aan jou is dat je nooit zelfspot hebt.
Als er grapjes gemaakt worden over (een speler van) PSV dan zul je nooit mee kunnen lachen.
Maar dat geheel terzijde.
Die advocaat helpt ze bij de rechtzaak over de schuldeneisersquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo is PSV de torenhoge favoriet? Omdat ze nu Narsingh en Advocaat hebben?
Vraag je het aan mij?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk irritant is aan jou dat je altijd het laatste woord moet hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk irritant is aan jou is dat je nooit zelfspot hebt.
Als er grapjes gemaakt worden over (een speler van) PSV dan zul je nooit mee kunnen lachen.
Maar dat geheel terzijde.
En Van Bommel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
zweden is saai.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet niet fucken met Zweden
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk irritant is aan jou dat je altijd het laatste woord moet hebben.
Alleen door jou.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voel je je wel begrepen door iedereen?
Goed puntquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Blijkbaardenk niet dat ze er dit bij photoshoppen.
Je moet eens beginnen met roken jij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die advocaat helpt ze bij de rechtzaak over de schuldeneisers
Baas.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:21 schreef Cara het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)t-was-makkelijk.html
wat is die martina toch een gigantische baas
'nee vanavond gewoon even in die machientje'
Weet niet. Heb geen seizoen gids. Vraag A422.quote:
Ja, maar dan viel het niet op.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het was meer stijlvol geweest om die post te negeren.
Vorig jaar had 'ie het goed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waaronder Derksen.![]()
Gefeliciteerd Ajax met Kampioenschap.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
'Joah, dan ga ik ff in mijn machientje zitten'
Mooie kerel
Alweer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:21 schreef Cara het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)t-was-makkelijk.html
wat is die martina toch een gigantische baas
'nee vanavond gewoon even in die machientje'
ik heb 'm nog niet binnenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Baas.
[..]
Weet niet. Heb geen seizoen gids. Vraag A422.
Tja dat zou de hele aankoop van Sightorsson belachelijk maken, die krijgt gewoon zijn kans dus. Tot nu toe liever de Jong inderdaad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, wil er nog wel één bij hebben eigenlijk.
Zie sowieso liever De Jong in de spits dan Sightorson oid.
Wat een troll.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef Devv het volgende:
Ik gun het Kuijt wel. Hij verdient het om bij een echte topclub te spelen. En niet bij zo een pauperclubje die een tweede plaats als een landstitel viert.
Snap ik ja. Zonde. Kwam vorig jaar niet geheel slecht uit dat hij zich blesseerde.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja dat zou de hele aankoop van Sightorsson belachelijk maken, die krijgt gewoon zijn kans dus. Tot nu toe liever de Jong inderdaad.
Idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:24 schreef GGMM het volgende:
Die Cas Jansen is ook wel erg afgezakt he?
Sowieso heb ik dat altijd een loser gevonden om een of andere reden.
Trusten in je......quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga weer pitten. zie die foto van assaidi straks wel laer
Ze kunnen nog steeds het spel niet maken en komen dus weer heerlijk in de problemen tegen de kleintjes. De verdediging is op Willems na allemaal drama. Valt allemaal wel mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga weer pitten. zie die foto van assaidi straks wel laer
Was woord kwijt.quote:
3e speelronde gro-psvquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze kunnen nog steeds het spel niet maken en komen dus weer heerlijk in de problemen tegen de kleintjes. De verdediging is op Willems na allemaal drama. Valt allemaal wel mee.
Willems is ook gewoon wisselvallig, DIjks speelde beter zondag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze kunnen nog steeds het spel niet maken en komen dus weer heerlijk in de problemen tegen de kleintjes. De verdediging is op Willems na allemaal drama. Valt allemaal wel mee.
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze kunnen nog steeds het spel niet maken en komen dus weer heerlijk in de problemen tegen de kleintjes.
jojo wtf is dat met onsquote:
Dat dus. Ze hebben een puur counter-elftal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Ze hebben een puur counter-elftal.
Snap ook niet dat je met Lens en Narsingh gaat spelen als de tegenstander in de Eredivisie 9 v/d 10 keer met de verdediging tegen de keeper aan speelt.
In Europa zouden ze het wel aardig kunnen gaan doen.
Alleen tegen Ajax?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik kijk wedstrijden van PSV en dan valt mij dat op.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat een aanval heeft PSV, ik ben jaloers.. Laat ik maar negatief zijn
In de 2de week ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voorbereiding was dat toch ook al zo?
Ik ook niet, anders vergeet ik de pilquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, zelfs als ik dronken ben, ik sla nooit over
Dus, waar woon je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook niet, anders vergeet ik de pil
Nee heb die wedstrijden in Polen ook gezien en nog zo'n wedstrijd op een stream uit 1940. Rest heb ik samenvattingen van gezien.quote:
Hij heeft gewoon gelijk.quote:
Maar zowel Lens als Narsingh moeten het volledig hebben van snelheid toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In de 2de week ofzo.
Zaterdag zullen we het zien
In Polen konden ze juist wel het spel makenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee heb die wedstrijden in Polen ook gezien en nog zo'n wedstrijd op een stream uit 1940. Rest heb ik samenvattingen van gezien.
Valt reuze mee aangezien PSV genoeg kansen had, soort Feyenoord - Kiev..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk.
In voorbereiding wonnen we van topclubs en gelijk tegen FC Eindhoven en Berlin.
Tegen Berlin en FC Eindhoven vielen het echt mee. Atletico en Paok hadden we wel veel kansen dat wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valt reuze mee aangezien PSV genoeg kansen had, soort Feyenoord - Kiev..
Nogmaals we zullen het zien. Dat je op een oefenwedstrijd het verloop van het seizoen al kan bepalen lijkt me sterk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar zowel Lens als Narsingh moeten het volledig hebben van snelheid toch?
Die zullen ze volgens mij niet al te veel kunnen gebruiken in de Eredivisie.
Mwa. gevalletje Narsingh. Sulejmani heeft ook geen creativiteit en moet het ook puur en alleen van snelheid hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:29 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens mensen die steeds Sana willen in de basis, als Sulejmani fit is wil ik hem gewoon in de basis.
Nee, op basis van het type spelers probeer ik dat te doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nogmaals we zullen het zien. Dat je op een oefenwedstrijd het verloop van het seizoen al kan bepalen lijkt me sterk.
Zaterdag zullen we het zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In de 2de week ofzo.
Zaterdag zullen we het zien
Maar als je dat altijd zegt, dan kan je nooit discussiëren over voetbal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nogmaals we zullen het zien. Dat je op een oefenwedstrijd het verloop van het seizoen al kan bepalen lijkt me sterk.
Assaidi - De Jong - Tja, toch Sulejmani maar idd, hoop echt dat die Sana wat is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
Assaidi - Siggy - Sulejmani.
Waarom moeten wij jelly op PSV zijn?
PAOK dan? Plus het is voorbereiding, Dick heeft ze scherp gemaaktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tegen Berlin en FC Eindhoven vielen het echt mee. Atletico en Paok hadden we wel veel kansen dat wel.
En dat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zaterdag zullen we het zien.![]()
Dat ik dat zeg betekent niet dat ze tegen elke mindere tegenstander zwaar in de problemen komen en puntverlies gaan lijden maar goed als jij dan je gelijk even wil halen vind ik dat helemaal niet erg hoor.
Twee buitenspelers met hun verkeerde been, lekker man.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
De jong? Siggy speelt gewoon zondag hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Assaidi - De Jong - Tja, toch Sulejmani maar idd, hoop echt dat die Sana wat is.
Dat kan je ook niet met davy. nofi.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar als je dat altijd zegt, dan kan je nooit discussiëren over voetbal.
Je kunt ze ook andersom zettenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Twee buitenspelers met hun verkeerde been, lekker man.
Was een reactie ala 'wat ik liever zie'.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De jong? Siggy speelt gewoon zondag hoor.
Aah oke. Maar Siggy >>>>>> de Jong .quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was een reactie ala 'wat ik liever zie'.
No shitquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke. Maar Siggy >>>>>> de Jong .
Mja, vind ik dus niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah oke. Maar Siggy >>>>>> de Jong .
Ik zeg niet dat we helemaal geen spel kunnen maken, maar het wordt gewoon moeilijker dat soort wedstrijden. Je hoeft maar een team als Graafschap te krijgen die niet wil voetballen wat gewoon niet te doen is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PAOK dan? Plus het is voorbereiding, Dick heeft ze scherp gemaakt
Oke. Ik vind Siggy juist een geweldenaar, echt een kluivert.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, vind ik dus niet.
De Jong wordt echt onderschat in de spits. Ik vind dat echt een geweldenaar.
Hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oke. Ik vind Siggy juist een geweldenaar, echt een kluivert.
Sulejmani is nog helemaal niks zeker over, ik snap sowieso niet dat dat 2e gesprek zo lang op zich wacht. Als Sulejmani zegt van joh krijg de tering lekker dan zit je mooi met een probleem. Hij moet eerst verlengen anders gaat hij gewoon niet spelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:29 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens mensen die steeds Sana willen in de basis, als Sulejmani fit is wil ik hem gewoon in de basis.
Dat probleem heeft elke team, Strootman gaf toe dat dat vorig seizoen niet goed ging. Dick zal er vast op getraind hebben. Maar zondag laat zien of het verbeterd isquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we helemaal geen spel kunnen maken, maar het wordt gewoon moeilijker dat soort wedstrijden. Je hoeft maar een team als Graafschap te krijgen die niet wil voetballen wat gewoon niet te doen is.
Niet dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar zondag laat zien of het verbeterd is
Dick is echt geen wonder coach. Mensen vergeten volgens mij zijn AZ tijd. Ben gewoon nu beetje kritisch, omdat tegen Ajax ook stress wedstrijd werd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat probleem heeft elke team, Strootman gaf toe dat dat vorig seizoen niet goed ging. Dick zal er vast op getraind hebben. Maar zondag laat zien of het verbeterd is
Nee ik bedoel meer; je kan dat na één competitiewedstrijd niet bepalen. Ongeacht de uitslag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je ook alle uitslagen doorgeven? Heb ik eindelijk een goeie toto
Mocht Toivonen weggaan dan moet er eens goeie man achterin komen... Dat is gewoon het probleemquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dick is echt geen wonder coach. Mensen vergeten volgens mij zijn AZ tijd. Ben gewoon nu beetje kritisch, omdat tegen Ajax ook stress wedstrijd werd.
Klopt, maar je kan wel zien of er wat vooruitgang is als je het gaat vergelijken met vorig seizoen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer; je kan dat na één competitiewedstrijd niet bepalen. Ongeacht de uitslag.
Maar we hebben achterin nu gewoon te veel om weer een extra te halen. We hebben nog steeds Vukovic.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mocht Toivonen weggaan dan moet er eens goeie man achterin komen... Dat is gewoon het probleem
2005,2006,2007. Werd PSV weggespeeld door Ajax. Wie werd er al die jaren kampioen ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:38 schreef mrstylo het volgende:
Ik weet nog toen AZ onder Koeman Heerenveen helemaal van de mat tikte tijdens Super Cup en toen dacht iedereen ook dat AZ makkelijk kampioen werd. Nu zegt het gewoon nog niets.
Daarom. Ik weet nog dat iedereen constante postte "WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE ZESDE!"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:38 schreef mrstylo het volgende:
Ik weet nog toen AZ onder Koeman Heerenveen helemaal van de mat tikte tijdens Super Cup en toen dacht iedereen ook dat AZ makkelijk kampioen werd. Nu zegt het gewoon nog niets.
Nee hoor. Dat zie je pas na enkele wedstrijden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan wel zien of er wat vooruitgang is als je het gaat vergelijken met vorig seizoen.
Bouma ook voor 2 jaar.. Gaan nog leuke jaren wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar we hebben achterin nu gewoon te veel om weer een extra te halen. We hebben nog steeds Vukovic.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2005,2006,2007. Werd PSV weggespeeld door Ajax. Wie werd er al die jaren kampioen ?
jongen, Cisse - Fernandez - Rubinhoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
Hij wilt nog 2 jaar door. Hoop niet bij PSV.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bouma ook voor 2 jaar.. Gaan nog leuke jaren worden
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij wilt nog 2 jaar door. Hoop niet bij PSV.
Ajax speelde sowieso niet met hun beste opstelling / spelers.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:38 schreef mrstylo het volgende:
Manolev heeft ook een contract voor 2 jaarquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Spelers overschatten zichzelf wel vaker.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij moet weg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Manolev heeft ook een contract voor 2 jaar
Met jullie beste spelers zouden we nog steeds denk ik winnen. Ajax zit nu gewoon in een kut moment.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax speelde sowieso niet met hun beste opstelling / spelers.
Ze denk dat ze allemaal Cocu zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spelers overschatten zichzelf wel vaker.
Kuyt vond het ook nu nog niet de tijd om Feyenoord te gaan. Die wil hier na serieus nog naar Feyenoord
VDV hoorde ik ook zeggen dat hij op z'n 35ste terug wil komen naar Ajax
Moet je gewoon niet aan beginnen, oudere spelers slagen bijna nooit.
Hoe ziet AIDS bloed eruit?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo eindelijk die vlieg/mug dood geslagen. Mijn bloed spat er gewoon uit
Krijg nu wel een beetje spijt
Muggen bloeden niet. Dat is dus jouw bloed of van iemand in je directe omgeving.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo eindelijk die vlieg/mug dood geslagen. Mijn bloed spat er gewoon uit
Krijg nu wel een beetje spijt
dat zei die toch ook, mijn bloedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Muggen bloeden niet. Dat is dus jouw bloed of van iemand in je directe omgeving.
Deze wijze les was gratis.
Dat zegt hij tochquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Muggen bloeden niet. Dat is dus jouw bloed of van iemand in je directe omgeving.
Ja, Cocu en Rijkaard zijn de enige voorbeelden die echt slaagden en er nog bovenuit staken. Verder kan ik niet echt spelers noemen die niet te lang doorgingen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze denk dat ze allemaal Cocu zijn.
Mijn bloed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pirloquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Cocu en Rijkaard zijn de enige voorbeelden die echt slaagden en er nog bovenuit staken. Verder kan ik niet echt spelers noemen die niet te lang doorgingen.
Bronckiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Cocu en Rijkaard zijn de enige voorbeelden die echt slaagden en er nog bovenuit staken. Verder kan ik niet echt spelers noemen die niet te lang doorgingen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die kwam niet terug bij een club waar hij opgeleid is.
quote:
Hij wou een paar weken geleden weer gaan voetballen. Bij Loco Loco in Chili.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:45 schreef Doublepain het volgende:
Davids was pas triest, na Ajax nog een jaartje Crystal Palace
fuck dat man, hij was geweldig. voelde zich uiteindelijk ook niet te beroerd om LB te spelenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vond ik ook tegenvallen bij Feyenoord.
Bji het Ned. elftal speelde hij veel beter.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, vond ik ook tegenvallen bij Feyenoord.
Bji het Ned. elftal speelde hij veel beter.
Ja, ik zeg ook niet dat hij compleet bagger was. Maar ik verwacht van zo'n speler dat hij de rest op sleeptouw neemt. Daar kan je nou niet bepaald van spreken in zijn geval.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:48 schreef Doublepain het volgende:
Makaay had moeten afsluiten bij München
O dan ben je meteen hele seizoen goedquote:
Eeeh naar mijn mening wel hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook niet dat hij compleet bagger was. Maar ik verwacht van zo'n speler dat hij de rest op sleeptouw neemt. Daar kan je nou niet bepaald van spreken in zijn geval.
Oh, oke.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Eeeh naar mijn mening wel hoor.
Jij misschien, maar dat zegt meer over jouquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:50 schreef Doublepain het volgende:
Voor het WK was iedereen negatief over Gio
grappig trouwens, echt identiek aan de WK goalquote:
Ik en 16 miljoen anderen, LB positie had iedereen het overquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij misschien, maar dat zegt meer over jou
Ik hoop dat ze de lay-out veranderen en dat ze ook een nieuwe hoofdsponsor gaan vinden voor de eredivise die geen kk vrienden loterij reclame heeft.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:50 schreef GGMM het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat er nou allemaal gaat veranderen bij Eredivisie-live.
Dit seizoen zal toch wel gewoon zoals gepland doorgaan?
Dit Seizoen niets en van volgend jaar daarop wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:50 schreef GGMM het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat er nou allemaal gaat veranderen bij Eredivisie-live.
Dit seizoen zal toch wel gewoon zoals gepland doorgaan?
Nee hij heeft wel gelijk. Neemt niet weg dat het een held is trouwens.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij misschien, maar dat zegt meer over jou
Uhm nee, geowon zoals skysports.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit Seizoen niets en van volgend jaar daarop wel.
Ze zullen net als in Engeland volgens mij een nieuwe alles in 1 leverancier worden (soort Ziggo/UPC). Enige manier om winstgevend te maken.
Gio was goed genoeg voor LB. De echte zorgen kwamen daarna pas, metquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik en 16 miljoen anderen, LB positie had iedereen het over
Dat zou behoorlijk kut zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zullen net als in Engeland volgens mij een nieuwe alles in 1 leverancier worden (soort Ziggo/UPC). Enige manier om winstgevend te maken.
Kan je alleen krijgen met SkyTV toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm nee, geowon zoals skysports.
Nee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan je alleen krijgen met SkyTV toch?
Maar hoe kan je het winstgevend maken dan?quote:
Uhm nee, voor het WK was LB positie al een grote discussie..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gio was goed genoeg voor LB. De echte zorgen kwamen daarna pas, metWillems
op het EK
om de 5 minuten reclamequote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe kan je het winstgevend maken dan?
Eredivsie Live is nu al winstgevend hoor, alleen door die schuld van 60 mil kon het niet omhoog.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hoe kan je het winstgevend maken dan?
Hij was op het WK een van de beste spelersquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uhm nee, voor het WK was LB positie al een grote discussie..
Dan moest hij wel veel doen dan, verdedigen dan het middenveld op om vervolgens als spits te spelen..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Gio speelde echt een wereldtoernooi op het WK
Hij was echt een van de ontbrekende schakels op het EK dit jaar
Lezen is niet je sterkste punt he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij was op het WK een van de beste spelers
We (of althans ik) had het ook over z'n periode bij Feyenoord.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar ze betalen nu dubbele aan Eredivisie clubs gegarandeerd. Is niet alleen met Skysport terug te verdienen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eredivsie Live is nu al winstgevend hoor, alleen door die schuld van 60 mil kon het niet omhoog.
Klopt, niemand had zoiets gedacht maar daarvoor waren heel veel mensen negatief.. Daarna had niemand erover, terechtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nee joh het blijft gewoon een sport pakket neem ik aan. Ze willen het alleen veel groter maken met meer sporten en zooi eromheen. Die directeur van Heerenveen had het op twitter ook over een free-to-air zender.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als de abonnees stijgen wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ze betalen nu dubbele aan Eredivisie clubs gegarandeerd. Is niet alleen met Skysport terug te verdienen.
want?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt he?
Maar bij Feyenoord was hij echt niet zo slecht als jij stelt hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
We (of althans ik) had het ook over z'n periode bij Feyenoord.
Toen er 10 hele goede spelers om hem heen stonden kon hij ook weer vrij spelen en werd het direct een geweldenaar ja.
Ik hoop het. Eredivisielive is echt een must voor mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee joh het blijft gewoon een sport pakket neem ik aan. Ze willen het alleen veel groter maken met meer sporten en zooi eromheen. Die directeur van Heerenveen had het op twitter ook over een free-to-air zender.
Dat zou wel vet zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee joh het blijft gewoon een sport pakket neem ik aan. Ze willen het alleen veel groter maken met meer sporten en zooi eromheen. Die directeur van Heerenveen had het op twitter ook over een free-to-air zender.
dat klopt, maar dus schapenvolk dat nederlanders zijn was het na het WK de beste LB die we ooit gehad hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, niemand had zoiets gedacht maar daarvoor waren heel veel mensen negatief.. Daarna had niemand erover, terecht
Ik stel niet dat hij slecht is. Ik geef aan dat hij niet geslaagd is. Hij speelde aardig mee; meer niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar bij Feyenoord was hij echt niet zo slecht als jij stelt hoor
Wat maakt dat die clubs eigenlijk uit joh, die zijn door het contract gewoon verzekerd van het geld. Hoe die Murdoch het winstgevend gaat maken moet hij lekker weten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ze betalen nu dubbele aan Eredivisie clubs gegarandeerd. Is niet alleen met Skysport terug te verdienen.
Dan is het toch geslaagd, hij was een van de betere spelers. Hij stelde niet zo teleur als bijvoorbeeld V. Hooijdonkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel niet dat hij slecht is. Ik geef aan dat hij niet geslaagd is. Hij speelde aardig mee; meer niet.
Het ging over dat hij voor het WK een twijfelgeval was omdat hij dat seizoen ervoor bij Feyenoord niet zo goed speelde. Heeft het WK zelf niks mee te maken.quote:
hij was zo'n beetje de enige stabiele schakel dat seizoen. zonder hem waren we een stuk verder afgezakt geweestquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel niet dat hij slecht is. Ik geef aan dat hij niet geslaagd is. Hij speelde aardig mee; meer niet.
Die clubs niet, maar mij als consument wel. Ik wil het gewoon kunnen aanschaffen ondanks m'n provider.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat maakt dat die clubs eigenlijk uit joh, die zijn door het contract gewoon verzekerd van het geld. Hoe die Murdoch het winstgevend gaat maken moet hij lekker weten.
Wat zeg ik nou steeds? Dat kan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die clubs niet, maar mij als consument wel. Ik wil het gewoon kunnen aanschaffen ondanks m'n provider.
Ik zeg dus dat hij een geweldig WK speelde. Hoopte dat jij zelf de conclusie zou kunnen trekken dat daarmee de twijfels onterecht waren. Niets bleek minder waar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het ging over dat hij voor het WK een twijfelgeval was omdat hij dat seizoen ervoor bij Feyenoord niet zo goed speelde. Heeft het WK zelf niks mee te maken.
Hm, hij viel mij totaal niet op itt z'n WK.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:58 schreef Cara het volgende:
[..]
hij was zo'n beetje de enige stabiele schakel dat seizoen. zonder hem waren we een stuk verder afgezakt geweest
En het moet niet te duur worden, dat gaat sowieso niet werken hier.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die clubs niet, maar mij als consument wel. Ik wil het gewoon kunnen aanschaffen ondanks m'n provider.
of keek je te weinig live wedstrijden van Feyenoordquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, hij viel mij totaal niet op itt z'n WK.
Maar misschien vraag ik teveel van een lnksback.
Klopt. dan faalt het volledig idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En het moet niet te duur worden, dat gaat sowieso niet werken hier.
Voor een verdediger is het juist goed als ie niet opvalt. De Cler viel wel altijd op, maar dat was gewoon zielig en in negatieve zinquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, hij viel mij totaal niet op itt z'n WK.
Maar misschien vraag ik teveel van een lnksback.
Dat zou ook een serieuze optie kunnen zijn ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:59 schreef Cara het volgende:
[..]
of keek je te weinig live wedstrijden van Feyenoord
Ik denk dat het in de toekomst 25 euro gaat worden voor "Skysports NL" ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En het moet niet te duur worden, dat gaat sowieso niet werken hier.
Doet hij ook bij PSVquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:00 schreef Cara het volgende:
hey ggmm kan je niet wat aan die schijttroll dev doen? ik zou zweren dat de enige posts die hij maakt anti-Feyenoord posts zijn
Kuyt werkt EK af als aanwinst van Fenerbahçe
het leest best irritant
Die Devv? Een van de zieligste users hier op VBLquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:00 schreef Cara het volgende:
hey ggmm kan je niet wat aan die schijttroll dev doen? ik zou zweren dat de enige posts die hij maakt anti-Feyenoord posts zijn
Kuyt werkt EK af als aanwinst van Fenerbahçe
het leest best irritant
True, dan moet ik ook gelijk aan Henk Timmer denkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Voor een verdediger is het juist goed als ie niet opvalt. De Cler viel wel altijd op, maar dat was gewoon zielig en in negatieve zin
Werd het al hoorquote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:01 schreef Smoofie het volgende:
Nu wordt de Eredivisie trouwens ook uitgezonden in de UK, US en Azië
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 02:01 schreef Smoofie het volgende:
Nu wordt de Eredivisie trouwens ook uitgezonden in de UK, US en Azië
Maar ben niet blij dat FOX nu 51% heeft van de aandelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat maakt dat die clubs eigenlijk uit joh, die zijn door het contract gewoon verzekerd van het geld. Hoe die Murdoch het winstgevend gaat maken moet hij lekker weten.
zijn post history is gewoon ajax, psv en feyenoord topics, thats itquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |