Waarom zou je anders in vrijwillig voetbalzone reacties gaan lezen? Het gros van het PSV-topic bijvoorbeeld zal daar een betere discussiepartner vinden dan hier.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen idd. Ikzelf heb bv die site al jaren niet bezocht, uitgezonderd van een link die hier staat.
Ik zag 'm op ajaxnetwerkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kopieer je nou mijn prachtige tweet uit het Ajax topic?
Daarom. Precies hetzeldfe geldt dus voor het reacties lezen omdat ze zo belachelijk zijn en ze dan hier gaan zitten quotenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je anders in vrijwillig voetbalzone reacties gaan lezen? Het gros van het PSV-topic bijvoorbeeld zal daar een betere discussiepartner vinden dan hier.
Dat is ook mijn post jonge.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja. Daar hadden ze een oeverloze discussie over marokkanen bij ajax
Aissati deed het nog wel aardig. Vind het serieus wel jammer dat hij weg is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja. Daar hadden ze een oeverloze discussie over marokkanen bij ajax
Dat is ongeveer net zo droevig als VZ.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou het zo zijn dat Assaidi gespot was bij het PSV-Stadion?
Je kan niet tegen de feitenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:10 schreef PizzaGeit het volgende:
Assaidi
Meest overschatte speler van de Eredivisie. Van Beukering was vele malen sneller joh
Lekker spelertje voor links op het middenveld en links voorin, jammer inderdaad. Wil bij elke club teveel salaris, die club uit Turkije is ook al afgehaakt dacht ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aissati deed het nog wel aardig. Vind het serieus wel jammer dat hij weg is.
De jeugdgedeeltes op die sites zijn nog wel aardig om te volgen. Lopen veel vaste bezoekers.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo droevig als VZ.
Al vind je hier en daar een uitzondering op die netwerk-sites.
[VBL Slowchat] #671: A4L gaat op vakantie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:11 schreef ajacied4lf het volgende:
'Een paard met uitstraling'![]()
Paardensport
Jeugd subforum is wel interessant hoor, als je even leest daar weet je wel waar je wel en niet moet komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo droevig als VZ.
Al vind je hier en daar een uitzondering op die netwerk-sites.
Straks.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[VBL Slowchat] #671: A4L gaat op vakantie.
Contador?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jeugd subforum is wel interessant hoor, als je even leest daar weet je wel waar je wel en niet moet komen.
Geweldig wel, hoe heet die gek ook alweer met zijn Lodeiro adoratie? Die staat daar ook om bekend. Heeft echt wel 120 keer een A4tje vol over Lodeiro lopen typen daar.
Echt dom van hem. Hoop stiekem dat het verkeerd uitpakt voor hem. Snap ook echt niet dat je jezelf zo schromelijk overschat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lekker spelertje voor links op het middenveld en links voorin, jammer inderdaad. Wil bij elke club teveel salaris, die club uit Turkije is ook al afgehaakt dacht ik.
Kuip? Is je broertje voor Feyenoord?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:12 schreef GGMM het volgende:
Toen m'n broertje pas internet had kwam hij een keer dolblij vertellen dat hij op internet had gelezen dat Honda die toen nog bij VVV speelde bij de kuip gespot was en gezegd had tegen een anonieme internet-gebruiker dat hij daar zou gaan tekenen.
Altijd lachen.
Ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kuip? Is je broertje voor Feyenoord?
Ey vriend het is al 01:14quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou GGMM ook notes uitdelen aan zijn broertje?
Ik heb ervoor gezorgd dat hij hier nooit meer komtquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jeugd subforum is wel interessant hoor, als je even leest daar weet je wel waar je wel en niet moet komen.
Geweldig wel, hoe heet die gek ook alweer met zijn Lodeiro adoratie? Die staat daar ook om bekend. Heeft echt wel 120 keer een A4tje vol over Lodeiro lopen typen daar.
Die zit hier niet joh.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou GGMM ook notes uitdelen aan zijn broertje?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gezorgd dat hij hier nooit meer komt![]()
Is Ajacied422 jouw broertje?quote:
Maar geef jij hem ook denkbeeldige notes?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zit hier niet joh.
Niet zover ik weet iig.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar geef jij hem ook denkbeeldige notes?
En dan wordt er gezegd dat ik geen humor heb.quote:
Nu Lodeiro weg is begint hij zijn verhalen over Serero. Ze vragen hem daar ook nu:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gezorgd dat hij hier nooit meer komt![]()
http://ajax.netwerk.to/profiel/index.php?userid=68886 dit is hem daar.quote:Heb je de nieuwe Lodeiro voor jezelf gevonden ?
Ik heb niets gzezegdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
En dan wordt er gezegd dat ik geen humor heb.
Waar zeg ik dat? Wees niet zo onzeker.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
En dan wordt er gezegd dat ik geen humor heb.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nu Lodeiro weg is begint hij zijn verhalen over Serero. Ze vragen hem daar ook nu:
[..]
http://ajax.netwerk.to/profiel/index.php?userid=68886 dit is hem daar.
quote:
Niet door jullie, maar degene die dat wel zei maakte niet een quasi-grappige opmerking dus vandaar dat ik het op jullie afreageer.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Wees niet zo onzeker.
Geld hebben ze ook nodig om de schulden af te betalen lijkt mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel als die Barbiepop verkocht wordt
Murdoch heeft alles al verzekerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geld hebben ze ook nodig om de schulden af te betalen lijkt mij.
*Spice girl.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel als die Barbiepop verkocht wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
★★★
Waaronder Derksen.quote:Net de VI-seizoensgids binnen gekregen. Bij de voorspellingen wijzen 10 van de 11 "experts" PSV aan als kampioen. Dat is volgens mij wel eens anders geweest.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:18 schreef ajacied4lf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Mwa, wil er nog wel één bij hebben eigenlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Is toch geen plek voor. Hebben al genoeg middenvelders.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Niet door jullie, maar degene die dat wel zei maakte niet een quasi-grappige opmerking dus vandaar dat ik het op jullie afreageer.
Moskou jahquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Aah, in de winter weer aankloppen bij de gemeente he?
vind ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, wil er nog wel één bij hebben eigenlijk.
Zie sowieso liever De Jong in de spits dan Sightorson oid.
Wat verschrikkelijk irritant is aan jou is dat je nooit zelfspot hebt.quote:
Hoezo is PSV de torenhoge favoriet? Omdat ze nu Narsingh en Advocaat hebben?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waaronder Derksen.![]()
Gefeliciteerd Ajax met Kampioenschap.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:18 schreef ajacied4lf het volgende:
GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
is dat echt?
Je moet niet fucken met Zwedenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk irritant is aan jou is dat je nooit zelfspot hebt.
Als er grapjes gemaakt worden over (een speler van) PSV dan zul je nooit mee kunnen lachen.
Maar dat geheel terzijde.
Die advocaat helpt ze bij de rechtzaak over de schuldeneisersquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo is PSV de torenhoge favoriet? Omdat ze nu Narsingh en Advocaat hebben?
Vraag je het aan mij?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk irritant is aan jou dat je altijd het laatste woord moet hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk irritant is aan jou is dat je nooit zelfspot hebt.
Als er grapjes gemaakt worden over (een speler van) PSV dan zul je nooit mee kunnen lachen.
Maar dat geheel terzijde.
En Van Bommel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
zweden is saai.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet niet fucken met Zweden
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk irritant is aan jou dat je altijd het laatste woord moet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |