Ik denk dat je dit bedoeltquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die VZOS-reacties hier gaan quoten en ze belachelijk maken heb ik ook een hekel aan btw
Ja na PSV, voor PSV anders en als je het Fisscher topic gaat gelovenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze lopen alleen maar te janken dat het met deze selectie niks gaat worden hoor.
quote:MikeVerweij twitterde op donderdag 09-08-2012 om 00:47:07
Vandaag in #Telegraaf opmerkelijke foto van #Ajax doelwit Oussama #Assaidi
Mensen die Voetbalzone artikels posten die nergens op zijn gebaseerd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die VZ-reacties hier gaan quoten en ze belachelijk maken heb ik ook een hekel aan btw
Dan let je niet op.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze lopen alleen maar te janken dat het met deze selectie niks gaat worden hoor.
quote:
Dat is echt enorm treurig ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die VZ-reacties hier gaan quoten en ze belachelijk maken heb ik ook een hekel aan btw
Dat zijn meestal ook gewoon mensen die daar meeposten. Weet je ook gelijk hoe serieus je ze kan nemen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrijwel altijd.
Dan ga je naar een site vol mongolen om ze hier uit te lachenSnap dat echt niet.
Je leest gewoon niet goed, kan je ook niks aan doen. Er is alleen maar gezegd dat Fischer een geweldig talent is en Ebecilio sowieso al voorbij is. Ik heb toen ook al tegen je gezegd dat Fischer helemaal niet PSV van de mat hoeft te spelen, dat is totaal niet realistisch. Hij is pas 18 jaar en zit 6 weken bij het 1e elftal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja na PSV, voor PSV anders en als je het Fisscher topic gaat geloven
Dat zou zomaar kunnen idd. Ikzelf heb bv die site al jaren niet bezocht, uitgezonderd van een link die hier staat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn meestal ook gewoon mensen die daar meeposten. Weet je ook gelijk hoe serieus je ze kan nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |