Voor wie is dit In memoriam topic bedoeld?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:10 schreef napoleonfour het volgende:
ik wil van dit topic een in memoriam maken. Iedereen die vraagt voor wie en wat krijgt een ban van Static.
spellings-hoeren zijn het, allemaalquote:
static mag zijn ding doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor wie is dit In memoriam topic bedoeld?
Irritante versie van HMFquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:11 schreef Happel het volgende:
Waarom is adhalomylife persona non grata? Weer wat gemist?
Geen idee, prob EL prijs discussie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:11 schreef Happel het volgende:
Blijkbaar, weg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:11 schreef Happel het volgende:
Wat vond jij eigenlijk van de Murdoch deal, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:11 schreef Happel het volgende:
Is dat niet zijn moeder?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Janssen zijn vrouw is pas lekkâh
Interesseert me niks. Als het de club maar veel geld oplevert. Voetbal kijk ik verder toch wel in de stadions.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat vond jij eigenlijk van de Murdoch deal, dat heb ik gemist
Fijn ik kreeg extreme Hydroxymethylfurfural flashbacks.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het gewoon een normale gozer die adhaomylife
Nee, wellicht zit ze net zo erg aan de alcoholquote:
Je edit snel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Interesseert me niks. Als het de club maar veel geld oplevert.
Ciao xxquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Interesseert me niks. Als het de club maar veel geld oplevert. Voetbal kijk ik verder toch wel in de stadions.
Maar ben pitten. Moet nog werken morgen.
Sterkte.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn ik kreeg extreme Hydroxymethylfurfural flashbacks.
[..]
Nee, wellicht zit ze net zo erg aan de alcoholJanssen ziet er nou ook niet als 30 uit.
Wie, HMF?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het gewoon een normale gozer die adhaomylife
Ik vind het wel humor, elke dag met een andere kloon komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het overmatig gebruik van "" is wel typerend voor HMF.
Tuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor, elke dag met een andere kloon komen.
Jij moet niet zoveel DENKEN, als het HMF was dan zou HIJ het wel gewoon zeggen!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Z'n berekeningetjes waren ook weer van het typische HMF niveau.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het heeft wel wat aandoenlijks. Zo iemand die weggestuurd is bij z'n vaste vriendengroepje en steeds probeert terug te komen met een nepsnor of een pruik op.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor, elke dag met een andere kloon komen.
Idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Z'n berekeningetjes waren ook weer van het typische HMF niveau.
Ja, maar wel direct in de sc meepostenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:16 schreef Caland het volgende:
Ook echt te overdreven proberen over te komen als iemand die net nieuw hier is.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel DENKEN, als het HMF was dan zou HIJ het wel gewoon zeggen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Inderdaad, dat merk je pas op na een paar maanden ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar wel direct in de sc meeposten
En tegen DonRaja: "goh, ben jij nou echt een voetballer, ik kan je niet vinden op wikipedia"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar wel direct in de sc meeposten
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Janssen zijn vrouw is pas lekkâh
Permban.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
adhalomylife
Maar komt er dan elke keer een maand bij ofzo of heeft 'ie sowieso een permban?
Permban.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
adhalomylife
Maar komt er dan elke keer een maand bij ofzo of heeft 'ie sowieso een permban?
Stokstaart lukt het toch ook en hij heeft geen 50 diploma'squote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, dan is het wachten op een nieuwe laptop ofzo?
VPN, modem resetten e.d. Je vergeet even dat HMF afgestudeerd is in ICT.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, dan is het wachten op een nieuwe laptop ofzo?
Dat wel, ja. Maar die post ook echt nooit meer in VBL.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stokstaart lukt het toch ook en hij heeft geen 50 diploma's
Wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wel, ja. Maar die post ook echt nooit meer in VBL.
Gvdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Relatief goedkope vorm van transport verzonnen?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Relatief goedkope vorm van transport verzonnen?
Oja, even mijn DM's nagelezen en je hebt gelijk. Maar dat is ook pas sinds kort.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel.
Ik heb een keer meer informatie dan andere. Wat voel ik mij nu populair zeg.
Stond in het Ajax-topic. Dus dacht even delen jwzquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
Hoe komt A422 aan foto van vriendin van Fisher?
Als ekburger was 1 avondje genoeg om de boel hier op zijn kop te zetten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wel, ja. Maar die post ook echt nooit meer in VBL.
Bedankt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stond in het Ajax-topic. Dus dacht even delen jwz
Oogst van de dag woensdag 08-08-12quote:002. 460 Ajacied422
003. 348 Smoofie
007. 267 Geo4kant
009. 234 Littlerabbit
017. 200 Plastic_zak
018. 198 GGMM
024. 186 ajacied4lf
Goed bezig 422.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oogst van de dag woensdag 08-08-12
Waar ben ik?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oogst van de dag woensdag 08-08-12
Neehoor die mexicanobakker verslaat me vakerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
422 eerste keer in weken geen eerste?
Ah, ja. Dat is enorm balen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehoor die mexicanobakker verslaat me vaker
Kut net te laat.quote:aantal posts: 20005
Dit is mijn 20000ste post.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
Hoe komt A422 aan foto van vriendin van Fisher?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:28 schreef Caland het volgende:
Morgen 6 uur eruit en nu al weten dat je toch niet voor 2 of 3 uur slaapt.
Dat houdt voor mij een nacht wakkerliggen in voordat ik dat ritme 'beheers' ben ik maanden verder, laat staan een uitzonderingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:28 schreef Caland het volgende:
Morgen 6 uur eruit en nu al weten dat je toch niet voor 2 of 3 uur slaapt.
Njah, paar uurtjes slapen. Morgen van 7 tot 3 werken en dan de hele dag half in coma liggen voordat je om 11 uur je ogen dicht doet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat houdt voor mij een nacht wakkerliggen in voordat ik dat ritme 'beheers'
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zit gewoon al op 1/5de van tong.
Nog 8 jaar en je hebt hem ingehaald.
ja joh staat goed op je CV laterquote:
Ik ga komend schooljaar proberen dat gemiddelde lager te krijgenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:32 schreef Caland het volgende:
Ach, over een paar jaartjes pakt Stinho gewoon een gemiddelde van 1000 posts per dag.
Wat is je dagrecord?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga komend schooljaar proberen dat gemiddelde lager te krijgen
Dat weet je nog als de dag van gisteren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1040. Was in de herfstvakantie 2011
Flikker.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:34 schreef GGMM het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1855052
Ik moest aan LR denken.
Nee, ik zat laatst een grafiek van mijn aantal posts te bekijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet je nog als de dag van gisteren.
Was meer dat ik niet op KPD mag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dit was behoorlijk teleurstellend ja.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet je nog als de dag van gisteren.
Dat doe ik al sinds bijlmerboysquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:34 schreef Caland het volgende:
Door die kankeronzin laatst ben ik gewoon steeds die linkjes aan het controleren.
Ik ook steedsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:34 schreef Caland het volgende:
Door die kankeronzin laatst ben ik gewoon steeds die linkjes aan het controleren.
ah de you're an idiot?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:34 schreef Caland het volgende:
Oh ja, je werd geweigerd he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was meer dat ik niet op KPD mag.
Ja, dat boeit toch niet. Ik heb hier zo'n aftandse laptop die bij dat .swf je gewoon volledig vastloopt. Maar het geluid blijft wel doorgaan.quote:
Ja; gewoon normaal doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe zal ik eens afscheid nemen van de OS subforum? iemand tips?
quote:
Reden daarvan maar mag pm ofzo niet vrijgeven.quote:
Maak deel 2 van Bolt Cheryl.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Een you are an idiot trollquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Door lidwoorden te leren en die goed toe te passen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
klagen over Martina dat ie te sloom was bij de 100m.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Je kan alles doen daar, duurt toch 82 uur voordat er weer eens een modje is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Iets met falers en nederlanders, schijnt te werkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is de forum, knuppel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Door lidwoorden te leren en die goed toe te passen.
Moet zeggen dat het hockey topic toch wel redelijk troll bestendig is. Dat was wel teleurstellend vanmiddag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets met falers en nederlanders, schijnt te werken
| 1 2 3 | [url=http://piv.pivpiv.dk/]Willekeurige username van iemand uit het OS-Forum[/url] Waar post jij dan allemaal [insertuser] |
Of juist niet, en een topic openen dat ik heel trots ben op Nederland.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets met falers en nederlanders, schijnt te werken
Zo hey, dat is origineel man. Hoe kóm je erop.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajacied4lf heb er eentje foor je
[ code verwijderd ]
Ik verveelde me. Nee stiekem zit ik FM te spelenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, dat is origineel man. Hoe kóm je erop.
idd. Netsplitter werkt serieus het meeste bij héquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Patje1987 heeft nog echt helemaal niks gedaan op dat subforum.
Misschien kan Patje samen met Erwin een eigen subforum krijgen waar ze wél posten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Patje1987 heeft nog echt helemaal niks gedaan op dat subforum.
Ik wil het eigenlijk netjes afsluiten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajacied4lf heb er eentje foor je
[ code verwijderd ]
zoek op het viva forum, daar haal ik ook altijd al mijn topics vandaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Eigenlijk heb ik HMF nodig die even een gedicht voor me schrijft, of eminem.
eminem?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Genoeg leesvoer:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Doe dan een linkje naar die website...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Of juist niet, en een topic openen dat ik heel trots ben op Nederland.
Patjen post vaak in een forum dat jij niet kan zienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan Patje samen met Erwin een eigen subforum krijgen waar ze wél posten.
Slecht manquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
Caland
Waar post jij dan allemaal Caland
Er is een afgesloten deel op fok voor autisten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Patjen post vaak in een forum dat jij niet kan zien
Dat gescheld hoeft niet zo van mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg leesvoer:
[VBL Slowchat] #637: 3M1N3M disst iedereen kapot.
Slecht man.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
Caland
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:35 schreef 3M1N3M het volgende:
Alle mensen op FOK! hebben swag,
Maar ook een hele grote bek.
Ze zijn heel onsociaal,
en maken veel kabaal.
Toch zijn ze goed in voetbal,
Behalve eentje, genaamd Paul.
Je hebt ook nog GGMM hij is mod,
Hij werkt heel hard en zweet zich kapot.
Yvonne is raar, moet je niet op letten,
en volgens mij heeft ze kleine tetten.
Smoofie heeft een eendenfetish
En ik denk dat voor Steven een dwanbuis beter is.
Yoyoyo
Misschien, misschien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is een afgesloten deel op fok voor autisten?
Haha ik klikte gelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
Caland
Je hebt ook nog GGMM hij is mod,quote:
Valt wel mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
GGMM is raar geworden, niet leuk meer
Maar Yvonne heeft geen kleine tetten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt ook nog GGMM hij is mod,
Hij werkt heel hard en zweet zich kapot.
Hij weet me zo te typeren
Klopt, sinds hij gestopt is met roken is alle humor er vanaf.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
Hmm idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Black and yellow
Black and yellow
Black and yellow
Black and yellow
Black and yellow
Hij was wel goed bezig die avond.quote:
Week of 3.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM zeg eens eerlijk. Hoelang ben je nu gestopt met roken?
haha sukkel!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Week of 3.
Ik ben de exacte dag vergeten
Dat is toch niet leuk. Over 30 jaar is het leuk om aan je kinderen te vertellen wanneer je stopte.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Week of 3.
Slecht van je. Nu kunnen we geen surpriseparty geven voor je ''jaar gestopt met roken feestje''quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Week of 3.
Zoek het anders even op, hij heeft het hier wel gezegd. Ben je even nuttig bezig joh.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slecht van je. Nu kunnen we geen surpriseparty geven voor je ''jaar gestopt met roken feestje''
Valt me tegen dat jij dat niet onthouden hebt eigenlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoek het anders even op, hij heeft het hier wel gezegd. Ben je even nuttig bezig joh.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Week of 3.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt me tegen dat jij dat niet onthouden hebt eigenlijk.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus zo kom ik tegenwoordig over op andere users? Zoals jou?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Had je geen last van onmundig ranzige groene roggels?
Niet rokenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus zo kom ik tegenwoordig over op andere users? Zoals jou?
Euh.. nee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Had je geen last van onmundig ranzige groene roggels?
De oude Rene is dus terug.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis de GGMM die altijd een andere mening had dan ik en me dan gewoon in mijn waarde liet.. Altijd netjes bleeft.. Nu beledigd hij me gewoon, ik ben bang
Oh daar doel je dus op.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis de GGMM die altijd een andere mening had dan ik en me dan gewoon in mijn waarde liet.. Altijd netjes bleeft.. Nu beledigd hij me gewoon, ik ben bang
Zeker niet. Ik heb een pleurishekel aan dat soort mensen. Die voelen zich gelijk verheven boven de rokende mensquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
GGMM is nu zo iemand die zwaar afgeeft op mensen die roken.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/Achterhoeks
geweldig onmundig
gewelgig onmundig
Soms reageer ik sarcastisch en dan ben jij zo'n typische OS user die erop gaat reageren.. Dat is het probleem vaakquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh daar doel je dus op.
Maar je zegt serieus ook gewoon enorm domme dingenJe kan echt niet inhoudelijk discussiëren. Het is gewoon zonde van m'n tijd om op jou in te gaan.
Komt omdat ze ook superieur zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik heb een pleurishekel aan dat soort mensen. Die voelen zich gelijk verheven boven de rokende mensTriest stuk vreten ben je dan.
Sure, dat is hetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soms reageer ik sarcastisch en dan ben jij zo'n typische OS user die erop gaat reageren.. Dat is het probleem vaak
Nee, echt niet. Ik heb je letterlijk nog nooit geen domme argumenten zien aanvoeren in een discussie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soms reageer ik sarcastisch en dan ben jij zo'n typische OS user die erop gaat reageren.. Dat is het probleem vaak
Het ligt gewoon aan jezelf.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt omdat ze ook superieur zijn.
Weet ik, alleen GGMM nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik heb je letterlijk nog nooit geen domme argumenten zien aanvoeren in een discussie.
Hij zegt nooit geen, dus wel.quote:
Lees nog eens goed.quote:
quote:Ik heb je letterlijk nog nooit geen domme argumenten zien aanvoeren in een discussie.
Als ik dit soort grappen gaan maken waarschuwen jullie me he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb een gespleten persoonlijkheid. Die andere riep een keer "AFCA!"
92-78 nuquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:52 schreef Doublepain het volgende:
Oh ik lees scheel, boeie USA speelt
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:52 schreef Doublepain het volgende:
Dat is hetzelfde als die domme kankerhoeren die spelfout na spelfout maken en vervolgens hun iphone de schuld geven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:52 schreef Doublepain het volgende:
Met PSV'ers valt niet te discussieren. Behalve enkelen in het psv-topic die nooit hier komenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als die domme kankerhoeren die spelfout na spelfout maken en vervolgens hun iphone de schuld geven.
Hoe moet ik je het dan melden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik dit soort grappen gaan maken waarschuwen jullie me he?
Dan begin ik direct weer met roken.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met PSV'ers valt niet te discussieren. Behalve enkelen in het psv-topic die nooit hier komen
Hoi HMFquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met PSV'ers valt niet te discussieren. Behalve enkelen in het psv-topic die nooit hier komen
Buitendam, lange lans en nog zo'n gast geloof ik zijn prima posters. Helaas worden ze ondergesneeuwd door totale triangeljosti's.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet belangrijk te zijn. Hier kunnen we gezellig op elkaar kankeren wanneer je maar wilt. Onbegrensde mogelijkhedenquote:
tja44 ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Buitendam, lange lans en nog zo'n gast geloof ik zijn prima posters. Helaas worden ze ondergesneeuwd door totale triangeljosti's.
Het val nu best mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Buitendam, lange lans en nog zo'n gast geloof ik zijn prima posters. Helaas worden ze ondergesneeuwd door totale triangeljosti's.
Zo lang ben ik niet. Buitendam zie ik ook niet zovaak meer. Is hij op vakantie?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, echt zonde. Tegelijkertijd valt er niet veel aan te doen; die "triangeljosties" zoals jij ze omschrijft zijn stiekem best aardige users, ze hebben alleen de capaciteiten niet om inhoudelijk te discussiëren, dus ze roepen maar wat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begon bijna medelijden te krijgen met sommige users eind vorig seizoen; maar die teksten die er nu weer vanaf komen na het winnen van één wedstrijd in de JC-schaal zorgen ervoor dat ik hoop dat ze weer 3e wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah joh die PSV'ers hebben nu ook even een keer het gevoel dat het nu wel goed gaat, lekker op de counter spelen tegen PEC Zwolle niks aan de hand joh. Ik gun ze dat wel.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je staat op de persona non grata lijst
Ik zie ze zaterdag serieus onderuit gaan tegen RKC hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begon bijna medelijden te krijgen met sommige users eind vorig seizoen; maar die teksten die er nu weer vanaf komen na het winnen van één wedstrijd in de JC-schaal zorgen ervoor dat ik hoop dat ze weer 3e worden
Hmm en die heb je bij jouw club niet wil je zeggenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:57 schreef GGMM het volgende:
maar die teksten die er nu weer vanaf komen na het winnen van één wedstrijd in de JC-schaal zorgen ervoor dat ik hoop dat ze weer 3e worden
Quote eens een paar, kunnen we samen lachenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begon bijna medelijden te krijgen met sommige users eind vorig seizoen; maar die teksten die er nu weer vanaf komen na het winnen van één wedstrijd in de JC-schaal zorgen ervoor dat ik hoop dat ze weer 3e worden
Welke vond je zo erg dan, dat je hoopt dat we weer derde worden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, maar die zitten dan op voetbalzone ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:58 schreef Doublepain het volgende:
Jullie moeten niet doen alsof Ajacieden en Feyenoorders niet zo zijn..
Bij ons loopt er genoeg discussiermateriaal rond.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:58 schreef Doublepain het volgende:
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke vond je zo erg dan, dat je hoopt dat we weer derde worden?
en de kneusjes die denken dat ze een binding hebben met barcelona of real madridquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel, maar die zitten dan op voetbalzone ofzo.
Het gaat ook vooral omdat de users die hier zitten. Er wordt een bepaalde sfeer gecreeërd door de huidige users.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:58 schreef Doublepain het volgende:
Morgenavond.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:59 schreef Cara het volgende:
ff nog een keer wanneer is de 200m finale
We geven steeds antwoord, maar jij leest het blijkbaar niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:59 schreef Cara het volgende:
Morgenavond 21.55uquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:59 schreef Cara het volgende:
Morgen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:59 schreef Cara het volgende:
In mindere mate; op dit forum althans.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm en die heb je bij jouw club niet wil je zeggen
Morgen volgens mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:59 schreef Cara het volgende:
Alleen Devv trollt graag in het Feyenoordtopic. Daar valt niets aan te doen. Voor de rest is het een hele goede harmonie tussen FEY & Aja support op FOK!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat ook vooral omdat de users die hier zitten. Er wordt een bepaalde sfeer gecreeërd door de huidige users.
Uiteraard zijn niet álle PSVers zo, maar die worden nou niet bepaald intellectueel uitgedaagd om in het PSV-topic te posten.
Die roepen dat ze wel even kampioen worden? Shitloads, waaronder jij volgens mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mindere mate; op dit forum althans.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke vond je zo erg dan, dat je hoopt dat we weer derde worden?
Krijgen we dit weer. Moet ik weer gaan zoeken.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Quote eens een paar, kunnen we samen lachen
Valt ook wel mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Devv trollt graag in het Feyenoordtopic. Daar valt niets aan te doen. Voor de rest is het een hele goede harmonie tussen FEY & Aja support op FOK!
Sana is beter dan die Lucas en Lavezzi bij elkaar, wat lul je?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:00 schreef mrstylo het volgende:
Maar jullie hypen Sana nu ook te veel:
PSG blijft met geld strooien: Lucas Moura komt naar Parijs
niet even, maar ik denk wel dat Ajax kampioen wordt ja. Dat is iets heel anders dan waar ik op doel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die roepen dat ze wel even kampioen worden? Shitloads, waaronder jij volgens mij.
Voor jou ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen Devv trollt graag in het Feyenoordtopic. Daar valt niets aan te doen. Voor de rest is het een hele goede harmonie tussen FEY & Aja support op FOK!
Ja dat vind ik nu wel. Ik heb geen 1 echte overdreven post gezien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Krijgen we dit weer. Moet ik weer gaan zoeken.
Alsof ik het zomaar zeg.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mindere mate; op dit forum althans.
Maar die brokenarrow lult gewoon heel veel onzinquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:00 schreef mrstylo het volgende:
'jullie' en dan één post aanhalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:00 schreef mrstylo het volgende:
quote:Ik denk dat mensen vergeten hoeveel toivonen scoort. Hij is minimaal 15miljoen waard
Ik zag het niet en ik bezoek vaak het PSV topicquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Krijgen we dit weer. Moet ik weer gaan zoeken.
Alsof ik het zomaar zeg.
Mensen die VZ-reacties hier gaan quoten en ze belachelijk maken heb ik ook een hekel aan btwquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Gespot op voetbalzone een reactie:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik denk dat je dit bedoeltquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die VZOS-reacties hier gaan quoten en ze belachelijk maken heb ik ook een hekel aan btw
Ja na PSV, voor PSV anders en als je het Fisscher topic gaat gelovenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze lopen alleen maar te janken dat het met deze selectie niks gaat worden hoor.
quote:MikeVerweij twitterde op donderdag 09-08-2012 om 00:47:07
Vandaag in #Telegraaf opmerkelijke foto van #Ajax doelwit Oussama #Assaidi
Mensen die Voetbalzone artikels posten die nergens op zijn gebaseerd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die VZ-reacties hier gaan quoten en ze belachelijk maken heb ik ook een hekel aan btw
Dan let je niet op.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze lopen alleen maar te janken dat het met deze selectie niks gaat worden hoor.
quote:
Dat is echt enorm treurig ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die VZ-reacties hier gaan quoten en ze belachelijk maken heb ik ook een hekel aan btw
Dat zijn meestal ook gewoon mensen die daar meeposten. Weet je ook gelijk hoe serieus je ze kan nemen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vrijwel altijd.
Dan ga je naar een site vol mongolen om ze hier uit te lachenSnap dat echt niet.
Je leest gewoon niet goed, kan je ook niks aan doen. Er is alleen maar gezegd dat Fischer een geweldig talent is en Ebecilio sowieso al voorbij is. Ik heb toen ook al tegen je gezegd dat Fischer helemaal niet PSV van de mat hoeft te spelen, dat is totaal niet realistisch. Hij is pas 18 jaar en zit 6 weken bij het 1e elftal.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja na PSV, voor PSV anders en als je het Fisscher topic gaat geloven
Dat zou zomaar kunnen idd. Ikzelf heb bv die site al jaren niet bezocht, uitgezonderd van een link die hier staat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 01:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn meestal ook gewoon mensen die daar meeposten. Weet je ook gelijk hoe serieus je ze kan nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |