Fijn ik kreeg extreme Hydroxymethylfurfural flashbacks.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het gewoon een normale gozer die adhaomylife
Nee, wellicht zit ze net zo erg aan de alcoholquote:
Je edit snel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Interesseert me niks. Als het de club maar veel geld oplevert.
Ciao xxquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Interesseert me niks. Als het de club maar veel geld oplevert. Voetbal kijk ik verder toch wel in de stadions.
Maar ben pitten. Moet nog werken morgen.
Sterkte.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fijn ik kreeg extreme Hydroxymethylfurfural flashbacks.
[..]
Nee, wellicht zit ze net zo erg aan de alcoholJanssen ziet er nou ook niet als 30 uit.
Wie, HMF?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het gewoon een normale gozer die adhaomylife
Ik vind het wel humor, elke dag met een andere kloon komen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het overmatig gebruik van "" is wel typerend voor HMF.
Tuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor, elke dag met een andere kloon komen.
Jij moet niet zoveel DENKEN, als het HMF was dan zou HIJ het wel gewoon zeggen!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Z'n berekeningetjes waren ook weer van het typische HMF niveau.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het heeft wel wat aandoenlijks. Zo iemand die weggestuurd is bij z'n vaste vriendengroepje en steeds probeert terug te komen met een nepsnor of een pruik op.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor, elke dag met een andere kloon komen.
Idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Z'n berekeningetjes waren ook weer van het typische HMF niveau.
Ja, maar wel direct in de sc meepostenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:16 schreef Caland het volgende:
Ook echt te overdreven proberen over te komen als iemand die net nieuw hier is.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel DENKEN, als het HMF was dan zou HIJ het wel gewoon zeggen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
Inderdaad, dat merk je pas op na een paar maanden ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar wel direct in de sc meeposten
En tegen DonRaja: "goh, ben jij nou echt een voetballer, ik kan je niet vinden op wikipedia"quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar wel direct in de sc meeposten
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Janssen zijn vrouw is pas lekkâh
Permban.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:18 schreef Caland het volgende:
adhalomylife
Maar komt er dan elke keer een maand bij ofzo of heeft 'ie sowieso een permban?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |