Voor wie is dit In memoriam topic bedoeld?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:10 schreef napoleonfour het volgende:
ik wil van dit topic een in memoriam maken. Iedereen die vraagt voor wie en wat krijgt een ban van Static.
spellings-hoeren zijn het, allemaalquote:
static mag zijn ding doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor wie is dit In memoriam topic bedoeld?
Irritante versie van HMFquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:11 schreef Happel het volgende:
Waarom is adhalomylife persona non grata? Weer wat gemist?
Geen idee, prob EL prijs discussie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:11 schreef Happel het volgende:
Blijkbaar, weg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:11 schreef Happel het volgende:
Wat vond jij eigenlijk van de Murdoch deal, dat heb ik gemistquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:11 schreef Happel het volgende:
Is dat niet zijn moeder?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Janssen zijn vrouw is pas lekkâh
Interesseert me niks. Als het de club maar veel geld oplevert. Voetbal kijk ik verder toch wel in de stadions.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat vond jij eigenlijk van de Murdoch deal, dat heb ik gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |