tja44 ofzoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Buitendam, lange lans en nog zo'n gast geloof ik zijn prima posters. Helaas worden ze ondergesneeuwd door totale triangeljosti's.
Het val nu best mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Buitendam, lange lans en nog zo'n gast geloof ik zijn prima posters. Helaas worden ze ondergesneeuwd door totale triangeljosti's.
Zo lang ben ik niet. Buitendam zie ik ook niet zovaak meer. Is hij op vakantie?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, echt zonde. Tegelijkertijd valt er niet veel aan te doen; die "triangeljosties" zoals jij ze omschrijft zijn stiekem best aardige users, ze hebben alleen de capaciteiten niet om inhoudelijk te discussiëren, dus ze roepen maar wat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begon bijna medelijden te krijgen met sommige users eind vorig seizoen; maar die teksten die er nu weer vanaf komen na het winnen van één wedstrijd in de JC-schaal zorgen ervoor dat ik hoop dat ze weer 3e wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
Ah joh die PSV'ers hebben nu ook even een keer het gevoel dat het nu wel goed gaat, lekker op de counter spelen tegen PEC Zwolle niks aan de hand joh. Ik gun ze dat wel.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je staat op de persona non grata lijst
Ik zie ze zaterdag serieus onderuit gaan tegen RKC hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begon bijna medelijden te krijgen met sommige users eind vorig seizoen; maar die teksten die er nu weer vanaf komen na het winnen van één wedstrijd in de JC-schaal zorgen ervoor dat ik hoop dat ze weer 3e worden
Hmm en die heb je bij jouw club niet wil je zeggenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:57 schreef GGMM het volgende:
maar die teksten die er nu weer vanaf komen na het winnen van één wedstrijd in de JC-schaal zorgen ervoor dat ik hoop dat ze weer 3e worden
Quote eens een paar, kunnen we samen lachenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik begon bijna medelijden te krijgen met sommige users eind vorig seizoen; maar die teksten die er nu weer vanaf komen na het winnen van één wedstrijd in de JC-schaal zorgen ervoor dat ik hoop dat ze weer 3e worden
Welke vond je zo erg dan, dat je hoopt dat we weer derde worden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, maar die zitten dan op voetbalzone ofzo.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:58 schreef Doublepain het volgende:
Jullie moeten niet doen alsof Ajacieden en Feyenoorders niet zo zijn..
Bij ons loopt er genoeg discussiermateriaal rond.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:58 schreef Doublepain het volgende:
Jullie moeten niet doen alsof Ajacieden en Feyenoorders niet zo zijn..
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke vond je zo erg dan, dat je hoopt dat we weer derde worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |