quote:
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt omdat ze ook superieur zijn.
Weet ik, alleen GGMM nietquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ik heb je letterlijk nog nooit geen domme argumenten zien aanvoeren in een discussie.
Hij zegt nooit geen, dus wel.quote:
Lees nog eens goed.quote:
quote:Ik heb je letterlijk nog nooit geen domme argumenten zien aanvoeren in een discussie.
Als ik dit soort grappen gaan maken waarschuwen jullie me he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb een gespleten persoonlijkheid. Die andere riep een keer "AFCA!"
92-78 nuquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:52 schreef Doublepain het volgende:
Oh ik lees scheel, boeie USA speelt
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:52 schreef Doublepain het volgende:
Dat is hetzelfde als die domme kankerhoeren die spelfout na spelfout maken en vervolgens hun iphone de schuld geven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:52 schreef Doublepain het volgende:
Met PSV'ers valt niet te discussieren. Behalve enkelen in het psv-topic die nooit hier komenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als die domme kankerhoeren die spelfout na spelfout maken en vervolgens hun iphone de schuld geven.
Hoe moet ik je het dan melden?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik dit soort grappen gaan maken waarschuwen jullie me he?
Dan begin ik direct weer met roken.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met PSV'ers valt niet te discussieren. Behalve enkelen in het psv-topic die nooit hier komen
Hoi HMFquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met PSV'ers valt niet te discussieren. Behalve enkelen in het psv-topic die nooit hier komen
Buitendam, lange lans en nog zo'n gast geloof ik zijn prima posters. Helaas worden ze ondergesneeuwd door totale triangeljosti's.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |