quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:35 schreef 3M1N3M het volgende:
Alle mensen op FOK! hebben swag,
Maar ook een hele grote bek.
Ze zijn heel onsociaal,
en maken veel kabaal.
Toch zijn ze goed in voetbal,
Behalve eentje, genaamd Paul.
Je hebt ook nog GGMM hij is mod,
Hij werkt heel hard en zweet zich kapot.
Yvonne is raar, moet je niet op letten,
en volgens mij heeft ze kleine tetten.
Smoofie heeft een eendenfetish
En ik denk dat voor Steven een dwanbuis beter is.
Yoyoyo
Misschien, misschien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is een afgesloten deel op fok voor autisten?
Haha ik klikte gelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
Caland
Waar post jij dan allemaal Caland
Je hebt ook nog GGMM hij is mod,quote:
Valt wel mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
GGMM is raar geworden, niet leuk meer
Maar Yvonne heeft geen kleine tetten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt ook nog GGMM hij is mod,
Hij werkt heel hard en zweet zich kapot.
Hij weet me zo te typeren
Klopt, sinds hij gestopt is met roken is alle humor er vanaf.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
Hmm idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Black and yellow
Black and yellow
Black and yellow
Black and yellow
Black and yellow
Hij was wel goed bezig die avond.quote:
Week of 3.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM zeg eens eerlijk. Hoelang ben je nu gestopt met roken?
haha sukkel!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Week of 3.
Ik ben de exacte dag vergeten
Dat is toch niet leuk. Over 30 jaar is het leuk om aan je kinderen te vertellen wanneer je stopte.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Week of 3.
Slecht van je. Nu kunnen we geen surpriseparty geven voor je ''jaar gestopt met roken feestje''quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Week of 3.
Zoek het anders even op, hij heeft het hier wel gezegd. Ben je even nuttig bezig joh.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slecht van je. Nu kunnen we geen surpriseparty geven voor je ''jaar gestopt met roken feestje''
Valt me tegen dat jij dat niet onthouden hebt eigenlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoek het anders even op, hij heeft het hier wel gezegd. Ben je even nuttig bezig joh.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Week of 3.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt me tegen dat jij dat niet onthouden hebt eigenlijk.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus zo kom ik tegenwoordig over op andere users? Zoals jou?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Had je geen last van onmundig ranzige groene roggels?
Niet rokenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus zo kom ik tegenwoordig over op andere users? Zoals jou?
Euh.. nee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Had je geen last van onmundig ranzige groene roggels?
De oude Rene is dus terug.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis de GGMM die altijd een andere mening had dan ik en me dan gewoon in mijn waarde liet.. Altijd netjes bleeft.. Nu beledigd hij me gewoon, ik ben bang
Oh daar doel je dus op.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:47 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis de GGMM die altijd een andere mening had dan ik en me dan gewoon in mijn waarde liet.. Altijd netjes bleeft.. Nu beledigd hij me gewoon, ik ben bang
Zeker niet. Ik heb een pleurishekel aan dat soort mensen. Die voelen zich gelijk verheven boven de rokende mensquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
GGMM is nu zo iemand die zwaar afgeeft op mensen die roken.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/Achterhoeks
geweldig onmundig
gewelgig onmundig
Soms reageer ik sarcastisch en dan ben jij zo'n typische OS user die erop gaat reageren.. Dat is het probleem vaakquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh daar doel je dus op.
Maar je zegt serieus ook gewoon enorm domme dingenJe kan echt niet inhoudelijk discussiėren. Het is gewoon zonde van m'n tijd om op jou in te gaan.
Komt omdat ze ook superieur zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik heb een pleurishekel aan dat soort mensen. Die voelen zich gelijk verheven boven de rokende mensTriest stuk vreten ben je dan.
Sure, dat is hetquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soms reageer ik sarcastisch en dan ben jij zo'n typische OS user die erop gaat reageren.. Dat is het probleem vaak
Nee, echt niet. Ik heb je letterlijk nog nooit geen domme argumenten zien aanvoeren in een discussie.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soms reageer ik sarcastisch en dan ben jij zo'n typische OS user die erop gaat reageren.. Dat is het probleem vaak
Het ligt gewoon aan jezelf.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |