Was meer dat ik niet op KPD mag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dit was behoorlijk teleurstellend ja.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet je nog als de dag van gisteren.
Dat doe ik al sinds bijlmerboysquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:34 schreef Caland het volgende:
Door die kankeronzin laatst ben ik gewoon steeds die linkjes aan het controleren.
Ik ook steedsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:34 schreef Caland het volgende:
Door die kankeronzin laatst ben ik gewoon steeds die linkjes aan het controleren.
ah de you're an idiot?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:34 schreef Caland het volgende:
Oh ja, je werd geweigerd he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was meer dat ik niet op KPD mag.
Ja, dat boeit toch niet. Ik heb hier zo'n aftandse laptop die bij dat .swf je gewoon volledig vastloopt. Maar het geluid blijft wel doorgaan.quote:
Ja; gewoon normaal doen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe zal ik eens afscheid nemen van de OS subforum? iemand tips?
quote:
Reden daarvan maar mag pm ofzo niet vrijgeven.quote:
Maak deel 2 van Bolt Cheryl.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Een you are an idiot trollquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Door lidwoorden te leren en die goed toe te passen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
klagen over Martina dat ie te sloom was bij de 100m.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Je kan alles doen daar, duurt toch 82 uur voordat er weer eens een modje is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Iets met falers en nederlanders, schijnt te werkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is de forum, knuppel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Door lidwoorden te leren en die goed toe te passen.
Moet zeggen dat het hockey topic toch wel redelijk troll bestendig is. Dat was wel teleurstellend vanmiddag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets met falers en nederlanders, schijnt te werken
| 1 2 3 | [url=http://piv.pivpiv.dk/]Willekeurige username van iemand uit het OS-Forum[/url] Waar post jij dan allemaal [insertuser] |
Of juist niet, en een topic openen dat ik heel trots ben op Nederland.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets met falers en nederlanders, schijnt te werken
Zo hey, dat is origineel man. Hoe kóm je erop.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajacied4lf heb er eentje foor je
[ code verwijderd ]
Ik verveelde me. Nee stiekem zit ik FM te spelenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, dat is origineel man. Hoe kóm je erop.
idd. Netsplitter werkt serieus het meeste bij héquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Patje1987 heeft nog echt helemaal niks gedaan op dat subforum.
Misschien kan Patje samen met Erwin een eigen subforum krijgen waar ze wél posten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Patje1987 heeft nog echt helemaal niks gedaan op dat subforum.
Ik wil het eigenlijk netjes afsluiten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajacied4lf heb er eentje foor je
[ code verwijderd ]
zoek op het viva forum, daar haal ik ook altijd al mijn topics vandaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Eigenlijk heb ik HMF nodig die even een gedicht voor me schrijft, of eminem.
eminem?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Genoeg leesvoer:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Doe dan een linkje naar die website...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Of juist niet, en een topic openen dat ik heel trots ben op Nederland.
Patjen post vaak in een forum dat jij niet kan zienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan Patje samen met Erwin een eigen subforum krijgen waar ze wél posten.
Slecht manquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
Caland
Waar post jij dan allemaal Caland
Er is een afgesloten deel op fok voor autisten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Patjen post vaak in een forum dat jij niet kan zien
Dat gescheld hoeft niet zo van mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg leesvoer:
[VBL Slowchat] #637: 3M1N3M disst iedereen kapot.
Slecht man.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
Caland
Waar post jij dan allemaal Caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |