Iets met falers en nederlanders, schijnt te werkenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe zal ik eens afscheid nemen van de OS subforum? iemand tips?
Het is de forum, knuppel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Door lidwoorden te leren en die goed toe te passen.
Moet zeggen dat het hockey topic toch wel redelijk troll bestendig is. Dat was wel teleurstellend vanmiddag.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets met falers en nederlanders, schijnt te werken
| 1 2 3 | [url=http://piv.pivpiv.dk/]Willekeurige username van iemand uit het OS-Forum[/url] Waar post jij dan allemaal [insertuser] |
Of juist niet, en een topic openen dat ik heel trots ben op Nederland.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iets met falers en nederlanders, schijnt te werken
Zo hey, dat is origineel man. Hoe kóm je erop.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajacied4lf heb er eentje foor je
[ code verwijderd ]
Ik verveelde me. Nee stiekem zit ik FM te spelenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, dat is origineel man. Hoe kóm je erop.
idd. Netsplitter werkt serieus het meeste bij héquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Patje1987 heeft nog echt helemaal niks gedaan op dat subforum.
Misschien kan Patje samen met Erwin een eigen subforum krijgen waar ze wél posten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Patje1987 heeft nog echt helemaal niks gedaan op dat subforum.
Ik wil het eigenlijk netjes afsluiten.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajacied4lf heb er eentje foor je
[ code verwijderd ]
zoek op het viva forum, daar haal ik ook altijd al mijn topics vandaanquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Eigenlijk heb ik HMF nodig die even een gedicht voor me schrijft, of eminem.
eminem?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Genoeg leesvoer:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Doe dan een linkje naar die website...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Of juist niet, en een topic openen dat ik heel trots ben op Nederland.
Patjen post vaak in een forum dat jij niet kan zienquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan Patje samen met Erwin een eigen subforum krijgen waar ze wél posten.
Slecht manquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
Caland
Waar post jij dan allemaal Caland
Er is een afgesloten deel op fok voor autisten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Patjen post vaak in een forum dat jij niet kan zien
Dat gescheld hoeft niet zo van mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg leesvoer:
[VBL Slowchat] #637: 3M1N3M disst iedereen kapot.
Slecht man.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:41 schreef GGMM het volgende:
Caland
Waar post jij dan allemaal Caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |