quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zoals wat? Met KPN? Ziggo? Tele 2? Tyf toch een eind op
Ooit gehoord van KPN? Canaaldigitaal? O mijn god wat een epische falers hier.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Ziggo is hetzelfde en je hebt geen keuze in verband met de regio
Dan moet je ook al eerst een normale aansluiting hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:54 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
[..]
Ooit gehoord van KPN? Canaaldigitaal? O mijn god wat een epische falers hier.
Doet me denken aan een vriend van me die paniek zaaide op een feestje toen hij riep dat hij Glucanol op mensen had geknoeid. Bleek dat hij guacamolesaus bedoeldequote:
Zijn even duur.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:54 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
[..]
Dat is zoiets als je vlees bij de bakker kopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:54 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
[..]
goed verhaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vriend van me die paniek zaaide op een feestje toen hij riep dat hij Glucanol op mensen had geknoeid. Bleek dat hij guacamolesaus bedoelde
Feit blijft dat het in Nederland goedkoop kan en in Engeland niet. Next.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is zoiets als je vlees bij de bakker kopen
Ik had hem met zoutzuur besprenkeldquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vriend van me die paniek zaaide op een feestje toen hij riep dat hij Glucanol op mensen had geknoeid. Bleek dat hij guacamolesaus bedoelde
Ja, laten we hem nog meer aandacht geven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maak er: Hydroxymethylfurfural van.
Poeh he staan wij even voor lul en nog een goede dag.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:56 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Feit blijft dat het in Nederland goedkoop kan en in Engeland niet. Next.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, laten we hem nog meer aandacht geven.
Dat er nog mensen zijn die op het ingaan is al om verdrietig van te worden.
Ik maak er wel iets voor Tyron van
oh ja? leg eens uit dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:56 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:56 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Waarom Tyron wel en ik niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, laten we hem nog meer aandacht geven.
Dat er nog mensen zijn die op het ingaan is al om verdrietig van te worden.
Ik maak er wel iets voor Tyron van
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
ook echt he
hij moet zijn plaats weten
Want dat heb je standaard bij je op een feestjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had hem met zoutzuur besprenkeld
Nee, eerder Ijsbeer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Poeh he staan wij even voor lul en nog een goede dag.
ja, kots over iemand heenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Want dat heb je standaard bij je op een feestje
Waarom niet 14? Nu ben je snel terug..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
10 dagen op vakantie met vrienden geo....
gaat moeilijk voor je worden..
ik was 13 dagen weg, op die laatste dag ging alles mis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom niet 14? Nu ben je snel terug..
en dan 4 dagen extra zonder je? ben je gek in je kopquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom niet 14? Nu ben je snel terug..
Ja maar ik was dan ook wel een Satanist weet je nog.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Want dat heb je standaard bij je op een feestje
Natuurlijk jochiequote:
Ja, problemen mee?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
en dan 4 dagen extra zonder je? ben je gek in je kop
En daarna zeker gelijk naar Denemarken?quote:
NL medaille kansen toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:59 schreef Geo4kant het volgende:
Dadelijk BMXlijkt me ook wel geinig om te kijken.
Hij denkt ook dat Sky de enige kabelmaatschappij is in de UK.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Natuurlijk jochie![]()
Mensen HMF heeft gelijk want een Kabelcontract, Entertainment pakket, Sport Pakket en PL Pakket samen is duurder dan het internetabonnement van EL. Applaus voor hem.
Hij is er niet minder creatief op geworden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Natuurlijk jochie![]()
Mensen HMF heeft gelijk want een Kabelcontract, Entertainment pakket, Sport Pakket en PL Pakket samen is duurder dan het internetabonnement van EL. Applaus voor hem.
Goede weer is al geweest ben ik bang.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:58 schreef Tyron het volgende:
OvermarsOp Narsingh bieden zodat PSV extra veel moet betalen terwijl je weet dat we uiteindelijk Assaidi gaan kopen
Deze tacticus
Tyfus tering aids.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, LR heeft de laatste stoel.
quote:
quote:Plaatsingsrondes met Laura Smulders (v) en Raymon van der Biezen, Twan van Gendt en Jelle van Gorkom (m)
Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En daarna zeker gelijk naar Denemarken?
Die hebben alleen een dolk om mensen te offeren enzoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar ik was dan ook wel een Satanist weet je nog.
Denemarkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ga gewoon een aantal wedstrijden van Ajax missen gvd.
Geen dolk, kruisingen die hap en geitenbloed gooien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die hebben alleen een dolk om mensen te offeren enzo
IN heel scandinaviequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:02 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi, is daar ook niet de drank zo duur trouwens?
Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:02 schreef Adames het volgende:
[..]
ben net terug van vakantie, ben in Parijs, Cote d'Azur, Verona, Innsbruck en München geweest. Overal schitterend weer tot het irritante aan toe. Kom je in Nederland is het weer overal en altijd regenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker begint weer te gieten... tyfus weer. Zelfs in Londen is het droog momenteel.
Ja, tenzij 3,5% bier wat wel nog in de supermarkt mag worden verkocht. Al is ook dat nog duurder dan in Nederland. Heineken heeft zich ook gewoon aan die markt aangepast.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Ditquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ben net terug van vakantie, ben in Parijs, Cote d'Azur, Verona, Innsbruck en München geweest. Overal schitterend weer tot het irritante aan toe. Kom je in Nederland is het weer overal en altijd regen
Duitsland is niet echt een drankland, Nederland meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ik wist niet of het ook in Denemarken zo is, met drankland Duitsland zo naast de deur.
2e.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
DitIs ook al de 4e zomer op rij ofzo.
Kun je wel mooi scouten voor Ajax daar, ik zou even een mailtje sturen naar m.overmars@ajax.nlquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ik wist niet of het ook in Denemarken zo is, met drankland Duitsland zo naast de deur.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kun je wel mooi scouten voor Ajax daar, ik zou even een mailtje sturen naar m.overmars@ajax.nl
in München zat echt iedereen massaal aan de literpullen bier in het park op een normale doordeweekse ochtend. Drank is veel goedkoper en makkelijker te kopen in de supermarkt en naast de kassa in de tankstations liggen in plaats van pakjes kauwgom kleine flesjes sterke drank voor onderweg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Duitsland is niet echt een drankland, Nederland meer.
is er een land behalve Nederland en Duitsland waar ze wel kunnen auto rijdenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog een tip 4lf. Denen kunnen geen auto rijden die tyften gewoon hun auto blind voor je bij het invoegen
Is mij nog niet opgevallen, maar toch bedanktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog een tip 4lf. Denen kunnen geen auto rijden die tyften gewoon hun auto blind voor je bij het invoegen
Zeker. In bijna alle grote steden in Duitsland mag je ook gewoon met je halveliterfles bier over straat lopen. Op elke straathoek te koop.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Adames het volgende:
[..]
in München zat echt iedereen massaal aan de literpullen bier in het park op een normale doordeweekse ochtend. Drank is veel goedkoper en makkelijker te kopen in de supermarkt en naast de kassa in de tankstations liggen in plaats van pakjes kauwgom kleine flesjes sterke drank voor onderweg.
Dat is wel zo, sterke drank ook in de supermarkt. Maar qua prijs valt het wel mee vergeleken met Nederland.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Adames het volgende:
[..]
in München zat echt iedereen massaal aan de literpullen bier in het park op een normale doordeweekse ochtend. Drank is veel goedkoper en makkelijker te kopen in de supermarkt en naast de kassa in de tankstations liggen in plaats van pakjes kauwgom kleine flesjes sterke drank voor onderweg.
Hmm Zweden reden wel sociaal al is het daar zo rustig dat het ook wel kanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef Adames het volgende:
[..]
is er een land behalve Nederland en Duitsland waar ze wel kunnen auto rijden?
USA. Australie. UKquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef Adames het volgende:
[..]
is er een land behalve Nederland en Duitsland waar ze wel kunnen auto rijden?
ook dat ja. Ik ga vaker uit in Duitsland en daar houdt uit gaan vaak gewoon in dat je je klemzuipt op straat en dan gaat kotsen in de discotheek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. In bijna alle grote steden in Duitsland mag je ook gewoon met je halveliterfles bier over straat lopen. Op elke straathoek te koop.
In de USA rijden mensen goed? Met hun rijbewijs wat voor schakelauto's geen eens geldig is binnen europa.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:08 schreef Tyron het volgende:
straks met mijn fiets die vast staat op versnelling 1 naar het station fietsen![]()
Index?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
ook dat ja. Ik ga vaker uit in Duitsland en daar houdt uit gaan vaak gewoon in dat je je klemzuipt op straat en dan gaat kotsen in de discotheek.
In Berlijn van die massale zuipfestijnen op metro stationsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
ook dat ja. Ik ga vaker uit in Duitsland en daar houdt uit gaan vaak gewoon in dat je je klemzuipt op straat en dan gaat kotsen in de discotheek.
Ik ga jou straks zelfs missen als ik in Bulgarije zit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:08 schreef Tyron het volgende:
straks met mijn fiets die vast staat op versnelling 1 naar het station fietsen![]()
Op de schietpartijen op de weg en drive by''s..ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de USA rijden mensen goed? Met hun rijbewijs wat voor schakelauto's geen eens geldig is binnen europa.
Die reactiesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
In Spanje kunnen ze ook wel goed rijden hoor.
Nee, Aken en Keulen. Al is die index zo te zien ook weer zo'n typische Duitse discotheek. Midden op een verlaten industrieterrein.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga jou straks zelfs missen als ik in Bulgarije zit.
Wat een watjes/kakkers daarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Klopt, maar zitten ook veel Nederlanders daarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, Aken en Keulen. Al is die index zo te zien ook weer zo'n typische Duitse discotheek. Midden op een verlaten industrieterrein.
Ik had zn geld gestolen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die reactiesIk was gwoon doorgereden.
gelukkig maar. Die Duitsers zien echt niet uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klopt, maar zitten ook veel Nederlanders daarMaar wat wil je zo dicht bij de grens
Wat is dat voor een gekke nicht die dat filmquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
was dat niet de begeleider. de rest van de bus was zo te zien lid van de zonnebloemquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dat voor een gekke nicht die dat filmshit shit shit, dit is niet meer normaal.. politie belluh!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dat voor een gekke nicht die dat filmshit shit shit, dit is niet meer normaal.. politie belluh!
Een VD van DV?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft Steven een ban trouwens? Of ligt ie nog steeds plat na DV
DV? heeft hij dat arme meisje dat hier wel eens kwam dan uit elkaar getrokken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Steven is in alles klein van de lengte van zijn haar tot zijn lichaam.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Adames het volgende:
[..]
DV? heeft hij dat arme meisje dat hier wel eens kwam dan uit elkaar getrokken?
Dancevalley.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Adames het volgende:
[..]
DV? heeft hij dat arme meisje dat hier wel eens kwam dan uit elkaar getrokken?
Geef hem eens ongelijk, DV is een mokkelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Welke boeken moet je hebben?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd om marktplaats af te struinen voor lesboeken. Pleur op met die nieuwkoopprijs
[..]
Steven is in alles klein van de lengte van zijn haar tot zijn lichaam.
Welke studie?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd om marktplaats af te struinen voor lesboeken. Pleur op met die nieuwkoopprijs
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
heeft ie dat kind gepakt ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk, DV is een mokkel
niet bol.com tweedehands?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leraren opleiding Geschiedenis. Dat ik hier ooit zou uitkomen had ik nooit verwacht maar mijn interesse ligt er wel en ik vind het leuk om mijn verhaal te doen en te helpen dus tjaquote:
Zal je een lijst sturen, wellicht kan je nog wat aan mij verdienen dan tegen een normale prijs.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke boeken moet je hebben?
Heb genoeg over.
Leuke studiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leraren opleiding Geschiedenis. Dat ik hier ooit zou uitkomen had ik nooit verwacht maar mijn interesse ligt er wel en ik vind het leuk om mijn verhaal te doen en te helpen dus tja
[..]
Zal je een lijst sturen, wellicht kan je nog wat aan mij verdienen dan tegen een normale prijs.
Weetikveel wat hij met haar gedaan heb.. ik gooi dat gerucht hier niet neerquote:
zeker welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hey je kutkoe staat nog niet in de OP.
en het is geen kutkoequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hey je kutkoe staat nog niet in de OP.
Hij was ff terug, ging liggen omdat ie te brak was en dat was het laatste wat we van hem gehoord hebbenquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leraren opleiding Geschiedenis. Dat ik hier ooit zou uitkomen had ik nooit verwacht maar mijn interesse ligt er wel en ik vind het leuk om mijn verhaal te doen en te helpen dus tja
[..]
Zal je een lijst sturen, wellicht kan je nog wat aan mij verdienen dan tegen een normale prijs.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
LittleRabbit die op het matje van de directeur moet komen omdat hij tijdens de presentatie opeens een vrouw met een cactus in haar kut toonde op de beamer onder de noemer middeleeuwse martel technieken.
LittleRabbit die op het matje van de directeur moet komen omdat hij tijdens de presentatie opeens een vrouw met een cactus in haar kut toonde op de beamer onder de noemer middeleeuwse martel technieken.
Kanker opquote:
Heb alleen boeken voor een economische studie, maar misschien zitten er paar tussen die hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
in 12 jarige kutjes een cactus vrotten. volgens mij zien we je over een paar jaar in de krant staanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Houd je je publiek wel geboeit. Maar ik zou toch voor een praktijkles kiezen om het op een leerling uit te proberen.
[..]
Kanker op
Doe rustig man.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Houd je je publiek wel geboeit. Maar ik zou toch voor een praktijkles kiezen om het op een leerling uit te proberen.
[..]
Kanker op
Littlerabbit M.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef Adames het volgende:
[..]
in 12 jarige kutjes een cactus vrotten. volgens mij zien we je over een paar jaar in de krant staan
Ik zou het sowieso niet proberen, draadloos xblox live met een flinke afstand tussen je xbox en je router. Gedoemd te mislukken, en als het al lukt krijg je zo'n laggende (quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Yo boelers
Een van jullie toevallig verstand van Xboxen en internet?
Heb een probleempje namelijk.
Zodra ik mijn kans krijg grijp ik hem hoor. Dus jij wil een 8 ipv een 5... kom maar even mee naar achter meisje.quote:
Waar ga je die opleiding doen trouwens?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra ik mijn kans krijg grijp ik hem hoor. Dus jij wil een 8 ipv een 5... kom maar even mee naar achter meisje.
Ligt ook aan de router. Mijn router geeft nog een goed signaal op 30 meterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso niet proberen, draadloos xblox live met een flinke afstand tussen je xbox en je router. Gedoemd te mislukken, en als het al lukt krijg je zo'n laggende () verbinding dat het het spelen niet waard is.
Geschiedenis wilde ik vroeger nog studeren. Nooit gedaan. Best zonde, want geschiedenis is een leuk iets.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerst had ik een andere router op dezelfde plek als de Experia Box die ik nu heb. Ging het prima mee, maar die Experia Box heeft voor geen fuck bereikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso niet proberen, draadloos xblox live met een flinke afstand tussen je xbox en je router. Gedoemd te mislukken, en als het al lukt krijg je zo'n laggende () verbinding dat het het spelen niet waard is.
De perfecte sollicitatie-motivatie voor een geschiedenis leraarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Geschiedenis wilde ik vroeger nog studeren. Nooit gedaan. Best zonde, want geschiedenis is een leuk iets.
Krijgen ze op de kleuterschool al geschiedenis?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra ik mijn kans krijg grijp ik hem hoor. Dus jij wil een 8 ipv een 5... kom maar even mee naar achter meisje.
Als geschiedenis leraar komen scholen bij jou solliciteren toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De perfecte sollicitatie-motivatie voor een geschiedenis leraar
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef Caland het volgende:
Ik stond een 8.6 ofzo voor geschiedenis op mijn eindlijst. Maar dat lag ook aan de leraar, die kon verschrikkelijk boeiend vertellen.
Ik had een geschiedenis leraar waar ik in het weekend mee stond te zuipenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef Caland het volgende:
Ik stond een 8.6 ofzo voor geschiedenis op mijn eindlijst. Maar dat lag ook aan de leraar, die kon verschrikkelijk boeiend vertellen.
Nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef TwenteFC het volgende:
is er hier trouwens iemand die überhaupt die berichten van studielink leest?
Lekker relevant bij geschiedenisquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wij precies het zelfde, behalve wanneer het over bijv. ratten ging.
Dan ging hij daar een hele les over door over hoe hij die beesten vroeger ging martelen en dergelijke.
Dat is wel het belangrijkste inderdaad. Het wordt niks al de leraar niet kan boeien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef Caland het volgende:
Maar zelf dat vertelde hij boeiend, ondanks dat hij elke 3 weken het zelfde verhaal verteldequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker relevant bij geschiedenis
Mijn geschiedenis leraar en aardrijkskunde leraar speelden in dezelfde recreanten zaalvoetbal competitie als ik. Speeldagen waren dinsdagavond en donderdagavond, aardrijkskundeles op woensdagochtend en geschiedenis op vrijdagochtend. In beide gevallen werd de eerste helft van de les gebruikt voor wedstrijdverslagen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had een geschiedenis leraar waar ik in het weekend mee stond te zuipen
Nee de beste sollicitatie-motivatie is, juli en augustus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De perfecte sollicitatie-motivatie voor een geschiedenis leraar
En de herst, kerst, voorjaars, mei en weet ik veel welke vakantie nog meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee de beste sollicitatie-motivatie is, juli en augustus.
En die leraren maar klagen dat ze zo'n zware baan hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En de herst, kerst, voorjaars, mei en weet ik veel welke vakantie nog meer
Mwa je moet ook wel een sterke persoonlijkheid hebben en dingen van je af kunnen laten glijden anders houd je het nooit lang vol. Maar daar zit ik niet overin ik kan wel goed schijt aan de wereld hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En die leraren maar klagen dat ze zo'n zware baan hebben
Nee uiteindelijk voor Rotterdam gekozenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:36 schreef Tjacka het volgende:
LR je ga het toch niet in Amsterdam doen hé?
Straks kom ik bij je in de klas.
Is het ook en staat een kutsalaris tegenover.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in de schoenen staan van een leraar op het kader ofzo. Allemaal kankerkinderen in de klas en je mag geen fysiek en verbaal geweld gebruiken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach, je moet gewoon geen pussy zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in de schoenen staan van een leraar op het kader ofzo. Allemaal kankerkinderen in de klas en je mag geen fysiek en verbaal geweld gebruiken.
dit en elke avond lekker nakijken waardoor je totaal geen tijd meer voor jezelf hebt. en het is ook nog eens zwaar onderbetaald. respect voor lerarenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in de schoenen staan van een leraar op het kader ofzo. Allemaal kankerkinderen in de klas en je mag geen fysiek en verbaal geweld gebruiken.
Niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is een zwaar beroep ja. Bovendien krijg ik deze vakantie niet uitbetaald hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Whut?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is een zwaar beroep ja. Bovendien krijg ik deze vakantie niet uitbetaald hoor.
Als ze bij de theoretische leerweg.. of van mij apart Havo wel braaf zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:38 schreef Cara het volgende:
[..]
dit en elke avond lekker nakijken waardoor je totaal geen tijd meer voor jezelf hebt. en het is ook nog eens zwaar onderbetaald. respect voor leraren
Zit te twijfelen tussen leraar Geschiedenis of Maatschappijleer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa je moet ook wel een sterke persoonlijkheid hebben en dingen van je af kunnen laten glijden anders houd je het nooit lang vol. Maar daar zit ik niet overin ik kan wel goed schijt aan de wereld hebben.
[..]
Nee uiteindelijk voor Rotterdam gekozenWat doe/ga jij doen dan.
Ging om het voorbeeld even.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ze bij de theoretische leerweg.. of van mij apart Havo wel braaf zijn?
Leraar Maatschappijleerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zit te twijfelen tussen leraar Geschiedenis of Maatschappijleer.
Maatschappijleerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt ook helemaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hangt er ook vanaf of je de X-Factor hebt als leraar. Sommige leraren kost het totaal geen moeite om een klas onder controle te houden, terwijl dezefde klas een lokaal verderop bij een andere leraar volledig los gaat. Als je die 2e bent kun je beter iets anders gaan doen volgens mij
Mijn (schoon)ouders worden gewoon doorbetaald hoor ? Heb er echt nog nooit van gehoord dat de vakantie's onbetaald verlof zijn.quote:
Lieve schat, er worden in deze tijd toch geen vaste contracten gegevenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn (schoon)ouders worden gewoon doorbetaald hoor ? Heb er echt nog nooit van gehoord dat de vakantie's onbetaald verlof zijn.
Waz met jou! dan maar ff snel alle tweede hands boeken voor je neus wegplukken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa is voor de leerlingen een makkelijker vak dan Geschiedenis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Leraar MaatschappijleerBeetje algemene shit verkondigen
Ali G?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Happel het volgende:
Wie weet dit is. Je gaat het niet verwachten i.i.g
[ afbeelding ]
Lijkt wel op MR Big van SATCquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Chris Nothquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt wel op MR Big van SATC
Jezus wat kutquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lieve schat, er worden in deze tijd toch geen vaste contracten gegeven
Mijn contract is dus beëindigd op 20 juli en in september word ik weer aangenomen
Uitkering aanvragen elke keer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus wat kutHoe kom je die maanden door dan?
Ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
MaatschappijleerDan zit je altijd goed.
Nelson Mandelaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Poeh, ik moet wachten op een natuurlijk verloop dat er binnen de stichting mensen met pensioen gaan. Ongeveer 5/6 jaar schat ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff![]()
Hoeveel jaar kunnen ze dat trucje nog volhouden?
En nog wat andere hand- en spandiensten verrichten inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als jouw enkel is hersteld mag je wel komen helpen sjouwen in de haven
Okequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jojoortje is geen havenslaafquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na 3 jaar moeten ze toch over op een vast contract? Of word je dan overgezet naar een ander bvtje binnen de stichting?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Poeh, ik moet wachten op een natuurlijk verloop dat er binnen de stichting mensen met pensioen gaan. Ongeveer 5/6 jaar schat ik.
Trouwens ook belachelijk dat mensen binnen het onderwijs bijna niet ontslagen kunnen worden. In het onderwijs gaan ze, als ze niet goed functioneren, gewoon naar een andere school binnen de stichting
En ze vragen zich af waarom het onderwijs kut is
Je kiest toch altijd voor clubs die niet bij de zee liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja, dan zie ik de haven ook nog eens
Nee, dan moet ik er drie maand uit om daarna weer aangenomen te wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na 3 jaar moeten ze toch over op een vast contract? Of word je dan overgezet naar een ander bvtje binnen de stichting?
Mijn vader is directeur van een basisschool als je lief doet regel ik een vaste baan in Delft voor jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Poeh, ik moet wachten op een natuurlijk verloop dat er binnen de stichting mensen met pensioen gaan. Ongeveer 5/6 jaar schat ik.
Trouwens ook belachelijk dat mensen binnen het onderwijs bijna niet ontslagen kunnen worden. In het onderwijs gaan ze, als ze niet goed functioneren, gewoon naar een andere school binnen de stichting
En ze vragen zich af waarom het onderwijs kut is
Deze gozer is trouwens Ratko Butorović. President van de voetbalclub FK Vojvodina.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Deze gozer is trouwens Ratko Butorović. President van de voetbalclub FK Vojvodina.
Wist niet wat ik zag.
Hier schud hij de hand van de president van Rapid Wien.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn vader is directeur van een basisschool als je lief doet regel ik en je een vaste baan in Delft![]()
Vind je dit niet onwijs irritant?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik er drie maand uit om daarna weer aangenomen te worden
Wat een wigger.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Deze gozer is trouwens Ratko Butorović. President van de voetbalclub FK Vojvodina.
Wist niet wat ik zag.
[ afbeelding ]
Wat een eikelsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe triest dat die man een voetbalpresident is, zou je echt niet achter zo'n iemand zoeken. Iig qua kledijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Wist niet wat ik zag.
[ afbeelding ]
Neger watquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Wist niet wat ik zag.
[ afbeelding ]
Johquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind je dit niet onwijs irritant?
Echt he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe triest dat die man een voetbalpresident is, zou je echt niet achter zo'n iemand zoeken. Iig qua kledij
Dat is bij mijn bijbaantje ook zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het al opvallend dat het een man blijkt te zijn...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Wist niet wat ik zag.
[ afbeelding ]
Dat was mijn volgende vraag..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joh
Een huis kopen kan ik wel vergeten, heb niks geen zekerheid
Het is dat ik het werk geweldig vind, anders was ik allang weggeweest. (Daarom heb ik me ook bewust laten opereren de eerste dag van mijn zomervakantie om in september weer te kunnen werken)
Ga freelancen in de zomervakantiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joh
Een huis kopen kan ik wel vergeten, heb niks geen zekerheid
Het is dat ik het werk geweldig vind, anders was ik allang weggeweest. (Daarom heb ik me ook bewust laten opereren de eerste dag van mijn zomervakantie om in september weer te kunnen werken)
Servië. Zal wel mafia geld achter zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe triest dat die man een voetbalpresident is, zou je echt niet achter zo'n iemand zoeken. Iig qua kledij
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende vraag..je was me voor.
Dat wel willen doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef Typisch het volgende:
niet ''the number of the beast'' als tt nemen bij dit nummer.
Misschien pijpen die de directeur welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dan zie je sommige leerkrachten totaal niet functioneren, totaal geen feeling met de kinderen, staan niet open voor nieuwe ontwikkelingen en die hebben een vast contract. Sad
Geoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien pijpen die de directeur wel
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef Typisch het volgende:
Of wél goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien pijpen die de directeur wel
Echt mooi hoe hij alles of niets ging.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:05 schreef Typisch het volgende:
Misschien zilver nu bij de paardjes.Sowieso brons.
Heb niks met paardensport maar vind het wel geinig zo'n play-off zeg maar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt mooi hoe hij alles of niets ging.
Paardjes....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:05 schreef Typisch het volgende:
Misschien zilver nu bij de paardjes.Sowieso brons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZILVERZeg dat even in het OS topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iron Maiden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef Typisch het volgende:
Ik vond het wel leuk vandaag.quote:
Jij wil wel graag op je kleine broertje lijken ook he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme, zilverniet eens goud.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil wel graag op je kleine broertje lijken ook he.
Mooi man. Morgen goud op dressuur.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme, zilverniet eens goud.
Zegt de man die wel blij en opgewonden werd van mannen in strakke pakjes in het zwembad/turnenquote:
Ik heb het ff voor je gedaan Stijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag daar niets negatiefs zeggen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het ff voor je gedaan Stijn
Hey.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gister weer een dikke rel tijdens Beachvolleybal![]()
Hoi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey.
Die waren dan ook ongelofelijk slecht.
Idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoi.
Klopt, je mag ook geen kritiek geven in OS.
Ik zat toen niet achter de computerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoi.
Klopt, je mag ook geen kritiek geven in OS.
Tegen Italië waren ze goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zat toen niet achter de computerHet leken wel amateurs.
Die Duitsers leken zo uit de laboratoria van Mengele te komen, wat een Übermenschen waren dat zeg...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zat toen niet achter de computerHet leken wel amateurs.
Die Nederlanders keken elkaar een paar keer aan en lieten dan de bal tussen hen in neerploffen in het zandquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die Duitsers leken zo uit de laboratoria van Mengele te komen, wat een Übermenschen waren dat zeg...
Dat vind ik wel leuk om naar te kijken.quote:
Kijk dan via je mobiel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga gewoon de 200m van Bolt & Martina missengodverdomme.
Liever BMX dan handboogschieten ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat BMX een olympische sport is
Je kan terug kijken op nos.nl.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat heb ik met wel meer sporten. Wel leuk om te zien verder.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat BMX een olympische sport is
Hoe laat is dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer is die?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Handboogschieten is logischer hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Liever BMX dan handboogschieten ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |