Doe rustig man.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Houd je je publiek wel geboeit. Maar ik zou toch voor een praktijkles kiezen om het op een leerling uit te proberen.
[..]
Kanker op
Littlerabbit M.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:23 schreef Adames het volgende:
[..]
in 12 jarige kutjes een cactus vrotten. volgens mij zien we je over een paar jaar in de krant staan
Ik zou het sowieso niet proberen, draadloos xblox live met een flinke afstand tussen je xbox en je router. Gedoemd te mislukken, en als het al lukt krijg je zo'n laggende (quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Yo boelers
Een van jullie toevallig verstand van Xboxen en internet?
Heb een probleempje namelijk.
Zodra ik mijn kans krijg grijp ik hem hoor. Dus jij wil een 8 ipv een 5... kom maar even mee naar achter meisje.quote:
Waar ga je die opleiding doen trouwens?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra ik mijn kans krijg grijp ik hem hoor. Dus jij wil een 8 ipv een 5... kom maar even mee naar achter meisje.
Ligt ook aan de router. Mijn router geeft nog een goed signaal op 30 meterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso niet proberen, draadloos xblox live met een flinke afstand tussen je xbox en je router. Gedoemd te mislukken, en als het al lukt krijg je zo'n laggende () verbinding dat het het spelen niet waard is.
Geschiedenis wilde ik vroeger nog studeren. Nooit gedaan. Best zonde, want geschiedenis is een leuk iets.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leraren opleiding Geschiedenis. Dat ik hier ooit zou uitkomen had ik nooit verwacht maar mijn interesse ligt er wel en ik vind het leuk om mijn verhaal te doen en te helpen dus tja
Eerst had ik een andere router op dezelfde plek als de Experia Box die ik nu heb. Ging het prima mee, maar die Experia Box heeft voor geen fuck bereikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso niet proberen, draadloos xblox live met een flinke afstand tussen je xbox en je router. Gedoemd te mislukken, en als het al lukt krijg je zo'n laggende () verbinding dat het het spelen niet waard is.
De perfecte sollicitatie-motivatie voor een geschiedenis leraarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Geschiedenis wilde ik vroeger nog studeren. Nooit gedaan. Best zonde, want geschiedenis is een leuk iets.
Krijgen ze op de kleuterschool al geschiedenis?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra ik mijn kans krijg grijp ik hem hoor. Dus jij wil een 8 ipv een 5... kom maar even mee naar achter meisje.
Als geschiedenis leraar komen scholen bij jou solliciteren toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De perfecte sollicitatie-motivatie voor een geschiedenis leraar
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef Caland het volgende:
Ik stond een 8.6 ofzo voor geschiedenis op mijn eindlijst. Maar dat lag ook aan de leraar, die kon verschrikkelijk boeiend vertellen.
Ik had een geschiedenis leraar waar ik in het weekend mee stond te zuipenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef Caland het volgende:
Ik stond een 8.6 ofzo voor geschiedenis op mijn eindlijst. Maar dat lag ook aan de leraar, die kon verschrikkelijk boeiend vertellen.
Nee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef TwenteFC het volgende:
is er hier trouwens iemand die überhaupt die berichten van studielink leest?
Lekker relevant bij geschiedenisquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wij precies het zelfde, behalve wanneer het over bijv. ratten ging.
Dan ging hij daar een hele les over door over hoe hij die beesten vroeger ging martelen en dergelijke.
Dat is wel het belangrijkste inderdaad. Het wordt niks al de leraar niet kan boeien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef Caland het volgende:
Maar zelf dat vertelde hij boeiend, ondanks dat hij elke 3 weken het zelfde verhaal verteldequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker relevant bij geschiedenis
Mijn geschiedenis leraar en aardrijkskunde leraar speelden in dezelfde recreanten zaalvoetbal competitie als ik. Speeldagen waren dinsdagavond en donderdagavond, aardrijkskundeles op woensdagochtend en geschiedenis op vrijdagochtend. In beide gevallen werd de eerste helft van de les gebruikt voor wedstrijdverslagen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had een geschiedenis leraar waar ik in het weekend mee stond te zuipen
Nee de beste sollicitatie-motivatie is, juli en augustus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De perfecte sollicitatie-motivatie voor een geschiedenis leraar
En de herst, kerst, voorjaars, mei en weet ik veel welke vakantie nog meerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee de beste sollicitatie-motivatie is, juli en augustus.
En die leraren maar klagen dat ze zo'n zware baan hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En de herst, kerst, voorjaars, mei en weet ik veel welke vakantie nog meer
Mwa je moet ook wel een sterke persoonlijkheid hebben en dingen van je af kunnen laten glijden anders houd je het nooit lang vol. Maar daar zit ik niet overin ik kan wel goed schijt aan de wereld hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En die leraren maar klagen dat ze zo'n zware baan hebben
Nee uiteindelijk voor Rotterdam gekozenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:36 schreef Tjacka het volgende:
LR je ga het toch niet in Amsterdam doen hé?
Straks kom ik bij je in de klas.
Is het ook en staat een kutsalaris tegenover.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in de schoenen staan van een leraar op het kader ofzo. Allemaal kankerkinderen in de klas en je mag geen fysiek en verbaal geweld gebruiken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach, je moet gewoon geen pussy zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in de schoenen staan van een leraar op het kader ofzo. Allemaal kankerkinderen in de klas en je mag geen fysiek en verbaal geweld gebruiken.
dit en elke avond lekker nakijken waardoor je totaal geen tijd meer voor jezelf hebt. en het is ook nog eens zwaar onderbetaald. respect voor lerarenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in de schoenen staan van een leraar op het kader ofzo. Allemaal kankerkinderen in de klas en je mag geen fysiek en verbaal geweld gebruiken.
Niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is een zwaar beroep ja. Bovendien krijg ik deze vakantie niet uitbetaald hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Whut?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is een zwaar beroep ja. Bovendien krijg ik deze vakantie niet uitbetaald hoor.
Als ze bij de theoretische leerweg.. of van mij apart Havo wel braaf zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:38 schreef Cara het volgende:
[..]
dit en elke avond lekker nakijken waardoor je totaal geen tijd meer voor jezelf hebt. en het is ook nog eens zwaar onderbetaald. respect voor leraren
Zit te twijfelen tussen leraar Geschiedenis of Maatschappijleer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa je moet ook wel een sterke persoonlijkheid hebben en dingen van je af kunnen laten glijden anders houd je het nooit lang vol. Maar daar zit ik niet overin ik kan wel goed schijt aan de wereld hebben.
[..]
Nee uiteindelijk voor Rotterdam gekozenWat doe/ga jij doen dan.
Ging om het voorbeeld even.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ze bij de theoretische leerweg.. of van mij apart Havo wel braaf zijn?
Leraar Maatschappijleerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zit te twijfelen tussen leraar Geschiedenis of Maatschappijleer.
Maatschappijleerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt ook helemaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hangt er ook vanaf of je de X-Factor hebt als leraar. Sommige leraren kost het totaal geen moeite om een klas onder controle te houden, terwijl dezefde klas een lokaal verderop bij een andere leraar volledig los gaat. Als je die 2e bent kun je beter iets anders gaan doen volgens mij
Mijn (schoon)ouders worden gewoon doorbetaald hoor ? Heb er echt nog nooit van gehoord dat de vakantie's onbetaald verlof zijn.quote:
Lieve schat, er worden in deze tijd toch geen vaste contracten gegevenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn (schoon)ouders worden gewoon doorbetaald hoor ? Heb er echt nog nooit van gehoord dat de vakantie's onbetaald verlof zijn.
Waz met jou! dan maar ff snel alle tweede hands boeken voor je neus wegplukken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa is voor de leerlingen een makkelijker vak dan Geschiedenis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Leraar MaatschappijleerBeetje algemene shit verkondigen
Ali G?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Happel het volgende:
Wie weet dit is. Je gaat het niet verwachten i.i.g
[ afbeelding ]
Lijkt wel op MR Big van SATCquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Chris Nothquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt wel op MR Big van SATC
Jezus wat kutquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lieve schat, er worden in deze tijd toch geen vaste contracten gegeven
Mijn contract is dus beëindigd op 20 juli en in september word ik weer aangenomen
Uitkering aanvragen elke keer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus wat kutHoe kom je die maanden door dan?
Ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
MaatschappijleerDan zit je altijd goed.
Nelson Mandelaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Poeh, ik moet wachten op een natuurlijk verloop dat er binnen de stichting mensen met pensioen gaan. Ongeveer 5/6 jaar schat ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff![]()
Hoeveel jaar kunnen ze dat trucje nog volhouden?
En nog wat andere hand- en spandiensten verrichten inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als jouw enkel is hersteld mag je wel komen helpen sjouwen in de haven
Okequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jojoortje is geen havenslaafquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na 3 jaar moeten ze toch over op een vast contract? Of word je dan overgezet naar een ander bvtje binnen de stichting?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Poeh, ik moet wachten op een natuurlijk verloop dat er binnen de stichting mensen met pensioen gaan. Ongeveer 5/6 jaar schat ik.
Trouwens ook belachelijk dat mensen binnen het onderwijs bijna niet ontslagen kunnen worden. In het onderwijs gaan ze, als ze niet goed functioneren, gewoon naar een andere school binnen de stichting
En ze vragen zich af waarom het onderwijs kut is
Je kiest toch altijd voor clubs die niet bij de zee liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja, dan zie ik de haven ook nog eens
Nee, dan moet ik er drie maand uit om daarna weer aangenomen te wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na 3 jaar moeten ze toch over op een vast contract? Of word je dan overgezet naar een ander bvtje binnen de stichting?
Mijn vader is directeur van een basisschool als je lief doet regel ik een vaste baan in Delft voor jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Poeh, ik moet wachten op een natuurlijk verloop dat er binnen de stichting mensen met pensioen gaan. Ongeveer 5/6 jaar schat ik.
Trouwens ook belachelijk dat mensen binnen het onderwijs bijna niet ontslagen kunnen worden. In het onderwijs gaan ze, als ze niet goed functioneren, gewoon naar een andere school binnen de stichting
En ze vragen zich af waarom het onderwijs kut is
Deze gozer is trouwens Ratko Butorović. President van de voetbalclub FK Vojvodina.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Deze gozer is trouwens Ratko Butorović. President van de voetbalclub FK Vojvodina.
Wist niet wat ik zag.
Hier schud hij de hand van de president van Rapid Wien.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn vader is directeur van een basisschool als je lief doet regel ik en je een vaste baan in Delft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |