En die leraren maar klagen dat ze zo'n zware baan hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En de herst, kerst, voorjaars, mei en weet ik veel welke vakantie nog meer
Mwa je moet ook wel een sterke persoonlijkheid hebben en dingen van je af kunnen laten glijden anders houd je het nooit lang vol. Maar daar zit ik niet overin ik kan wel goed schijt aan de wereld hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En die leraren maar klagen dat ze zo'n zware baan hebben
Nee uiteindelijk voor Rotterdam gekozenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:36 schreef Tjacka het volgende:
LR je ga het toch niet in Amsterdam doen hé?
Straks kom ik bij je in de klas.
Is het ook en staat een kutsalaris tegenover.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in de schoenen staan van een leraar op het kader ofzo. Allemaal kankerkinderen in de klas en je mag geen fysiek en verbaal geweld gebruiken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach, je moet gewoon geen pussy zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in de schoenen staan van een leraar op het kader ofzo. Allemaal kankerkinderen in de klas en je mag geen fysiek en verbaal geweld gebruiken.
dit en elke avond lekker nakijken waardoor je totaal geen tijd meer voor jezelf hebt. en het is ook nog eens zwaar onderbetaald. respect voor lerarenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zou niet graag in de schoenen staan van een leraar op het kader ofzo. Allemaal kankerkinderen in de klas en je mag geen fysiek en verbaal geweld gebruiken.
Niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is een zwaar beroep ja. Bovendien krijg ik deze vakantie niet uitbetaald hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Whut?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is een zwaar beroep ja. Bovendien krijg ik deze vakantie niet uitbetaald hoor.
Als ze bij de theoretische leerweg.. of van mij apart Havo wel braaf zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:38 schreef Cara het volgende:
[..]
dit en elke avond lekker nakijken waardoor je totaal geen tijd meer voor jezelf hebt. en het is ook nog eens zwaar onderbetaald. respect voor leraren
Zit te twijfelen tussen leraar Geschiedenis of Maatschappijleer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa je moet ook wel een sterke persoonlijkheid hebben en dingen van je af kunnen laten glijden anders houd je het nooit lang vol. Maar daar zit ik niet overin ik kan wel goed schijt aan de wereld hebben.
[..]
Nee uiteindelijk voor Rotterdam gekozenWat doe/ga jij doen dan.
Ging om het voorbeeld even.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als ze bij de theoretische leerweg.. of van mij apart Havo wel braaf zijn?
Leraar Maatschappijleerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zit te twijfelen tussen leraar Geschiedenis of Maatschappijleer.
Maatschappijleerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt ook helemaalquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hangt er ook vanaf of je de X-Factor hebt als leraar. Sommige leraren kost het totaal geen moeite om een klas onder controle te houden, terwijl dezefde klas een lokaal verderop bij een andere leraar volledig los gaat. Als je die 2e bent kun je beter iets anders gaan doen volgens mij
Mijn (schoon)ouders worden gewoon doorbetaald hoor ? Heb er echt nog nooit van gehoord dat de vakantie's onbetaald verlof zijn.quote:
Lieve schat, er worden in deze tijd toch geen vaste contracten gegevenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mijn (schoon)ouders worden gewoon doorbetaald hoor ? Heb er echt nog nooit van gehoord dat de vakantie's onbetaald verlof zijn.
Waz met jou! dan maar ff snel alle tweede hands boeken voor je neus wegplukken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa is voor de leerlingen een makkelijker vak dan Geschiedenis.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Leraar MaatschappijleerBeetje algemene shit verkondigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |