heeft ie dat kind gepakt ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk, DV is een mokkel
niet bol.com tweedehands?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd om marktplaats af te struinen voor lesboeken. Pleur op met die nieuwkoopprijs
[..]
Steven is in alles klein van de lengte van zijn haar tot zijn lichaam.
Leraren opleiding Geschiedenis. Dat ik hier ooit zou uitkomen had ik nooit verwacht maar mijn interesse ligt er wel en ik vind het leuk om mijn verhaal te doen en te helpen dus tjaquote:
Zal je een lijst sturen, wellicht kan je nog wat aan mij verdienen dan tegen een normale prijs.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke boeken moet je hebben?
Heb genoeg over.
Leuke studiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leraren opleiding Geschiedenis. Dat ik hier ooit zou uitkomen had ik nooit verwacht maar mijn interesse ligt er wel en ik vind het leuk om mijn verhaal te doen en te helpen dus tja
[..]
Zal je een lijst sturen, wellicht kan je nog wat aan mij verdienen dan tegen een normale prijs.
Weetikveel wat hij met haar gedaan heb.. ik gooi dat gerucht hier niet neerquote:
zeker welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hey je kutkoe staat nog niet in de OP.
en het is geen kutkoequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hey je kutkoe staat nog niet in de OP.
Hij was ff terug, ging liggen omdat ie te brak was en dat was het laatste wat we van hem gehoord hebbenquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leraren opleiding Geschiedenis. Dat ik hier ooit zou uitkomen had ik nooit verwacht maar mijn interesse ligt er wel en ik vind het leuk om mijn verhaal te doen en te helpen dus tja
[..]
Zal je een lijst sturen, wellicht kan je nog wat aan mij verdienen dan tegen een normale prijs.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
LittleRabbit die op het matje van de directeur moet komen omdat hij tijdens de presentatie opeens een vrouw met een cactus in haar kut toonde op de beamer onder de noemer middeleeuwse martel technieken.
LittleRabbit die op het matje van de directeur moet komen omdat hij tijdens de presentatie opeens een vrouw met een cactus in haar kut toonde op de beamer onder de noemer middeleeuwse martel technieken.
Kanker opquote:
Heb alleen boeken voor een economische studie, maar misschien zitten er paar tussen die hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
in 12 jarige kutjes een cactus vrotten. volgens mij zien we je over een paar jaar in de krant staanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Houd je je publiek wel geboeit. Maar ik zou toch voor een praktijkles kiezen om het op een leerling uit te proberen.
[..]
Kanker op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |