In Berlijn van die massale zuipfestijnen op metro stationsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
ook dat ja. Ik ga vaker uit in Duitsland en daar houdt uit gaan vaak gewoon in dat je je klemzuipt op straat en dan gaat kotsen in de discotheek.
Ik ga jou straks zelfs missen als ik in Bulgarije zit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:08 schreef Tyron het volgende:
straks met mijn fiets die vast staat op versnelling 1 naar het station fietsen![]()
Op de schietpartijen op de weg en drive by''s..ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de USA rijden mensen goed? Met hun rijbewijs wat voor schakelauto's geen eens geldig is binnen europa.
Die reactiesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
In Spanje kunnen ze ook wel goed rijden hoor.
Nee, Aken en Keulen. Al is die index zo te zien ook weer zo'n typische Duitse discotheek. Midden op een verlaten industrieterrein.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga jou straks zelfs missen als ik in Bulgarije zit.
Wat een watjes/kakkers daarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Klopt, maar zitten ook veel Nederlanders daarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, Aken en Keulen. Al is die index zo te zien ook weer zo'n typische Duitse discotheek. Midden op een verlaten industrieterrein.
Ik had zn geld gestolen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die reactiesIk was gwoon doorgereden.
gelukkig maar. Die Duitsers zien echt niet uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Klopt, maar zitten ook veel Nederlanders daarMaar wat wil je zo dicht bij de grens
Wat is dat voor een gekke nicht die dat filmquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:09 schreef ajacied4lf het volgende:
was dat niet de begeleider. de rest van de bus was zo te zien lid van de zonnebloemquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dat voor een gekke nicht die dat filmshit shit shit, dit is niet meer normaal.. politie belluh!
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dat voor een gekke nicht die dat filmshit shit shit, dit is niet meer normaal.. politie belluh!
Een VD van DV?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heeft Steven een ban trouwens? Of ligt ie nog steeds plat na DV
DV? heeft hij dat arme meisje dat hier wel eens kwam dan uit elkaar getrokken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Steven is in alles klein van de lengte van zijn haar tot zijn lichaam.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Adames het volgende:
[..]
DV? heeft hij dat arme meisje dat hier wel eens kwam dan uit elkaar getrokken?
Dancevalley.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Adames het volgende:
[..]
DV? heeft hij dat arme meisje dat hier wel eens kwam dan uit elkaar getrokken?
Geef hem eens ongelijk, DV is een mokkelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Welke boeken moet je hebben?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd om marktplaats af te struinen voor lesboeken. Pleur op met die nieuwkoopprijs
[..]
Steven is in alles klein van de lengte van zijn haar tot zijn lichaam.
Welke studie?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd om marktplaats af te struinen voor lesboeken. Pleur op met die nieuwkoopprijs
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven is in alles klein van de lengte van zijn haar tot zijn lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |