Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:02 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi, is daar ook niet de drank zo duur trouwens?
ben net terug van vakantie, ben in Parijs, Cote d'Azur, Verona, Innsbruck en München geweest. Overal schitterend weer tot het irritante aan toe. Kom je in Nederland is het weer overal en altijd regenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Lekker begint weer te gieten... tyfus weer. Zelfs in Londen is het droog momenteel.
Ja, tenzij 3,5% bier wat wel nog in de supermarkt mag worden verkocht. Al is ook dat nog duurder dan in Nederland. Heineken heeft zich ook gewoon aan die markt aangepast.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:02 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi, is daar ook niet de drank zo duur trouwens?
Ditquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ben net terug van vakantie, ben in Parijs, Cote d'Azur, Verona, Innsbruck en München geweest. Overal schitterend weer tot het irritante aan toe. Kom je in Nederland is het weer overal en altijd regen
Duitsland is niet echt een drankland, Nederland meer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ik wist niet of het ook in Denemarken zo is, met drankland Duitsland zo naast de deur.
2e.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
DitIs ook al de 4e zomer op rij ofzo.
Kun je wel mooi scouten voor Ajax daar, ik zou even een mailtje sturen naar m.overmars@ajax.nlquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ik wist niet of het ook in Denemarken zo is, met drankland Duitsland zo naast de deur.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kun je wel mooi scouten voor Ajax daar, ik zou even een mailtje sturen naar m.overmars@ajax.nl
in München zat echt iedereen massaal aan de literpullen bier in het park op een normale doordeweekse ochtend. Drank is veel goedkoper en makkelijker te kopen in de supermarkt en naast de kassa in de tankstations liggen in plaats van pakjes kauwgom kleine flesjes sterke drank voor onderweg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Duitsland is niet echt een drankland, Nederland meer.
is er een land behalve Nederland en Duitsland waar ze wel kunnen auto rijdenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog een tip 4lf. Denen kunnen geen auto rijden die tyften gewoon hun auto blind voor je bij het invoegen
Is mij nog niet opgevallen, maar toch bedanktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog een tip 4lf. Denen kunnen geen auto rijden die tyften gewoon hun auto blind voor je bij het invoegen
Zeker. In bijna alle grote steden in Duitsland mag je ook gewoon met je halveliterfles bier over straat lopen. Op elke straathoek te koop.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Adames het volgende:
[..]
in München zat echt iedereen massaal aan de literpullen bier in het park op een normale doordeweekse ochtend. Drank is veel goedkoper en makkelijker te kopen in de supermarkt en naast de kassa in de tankstations liggen in plaats van pakjes kauwgom kleine flesjes sterke drank voor onderweg.
Dat is wel zo, sterke drank ook in de supermarkt. Maar qua prijs valt het wel mee vergeleken met Nederland.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:06 schreef Adames het volgende:
[..]
in München zat echt iedereen massaal aan de literpullen bier in het park op een normale doordeweekse ochtend. Drank is veel goedkoper en makkelijker te kopen in de supermarkt en naast de kassa in de tankstations liggen in plaats van pakjes kauwgom kleine flesjes sterke drank voor onderweg.
Hmm Zweden reden wel sociaal al is het daar zo rustig dat het ook wel kanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef Adames het volgende:
[..]
is er een land behalve Nederland en Duitsland waar ze wel kunnen auto rijden?
USA. Australie. UKquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef Adames het volgende:
[..]
is er een land behalve Nederland en Duitsland waar ze wel kunnen auto rijden?
ook dat ja. Ik ga vaker uit in Duitsland en daar houdt uit gaan vaak gewoon in dat je je klemzuipt op straat en dan gaat kotsen in de discotheek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. In bijna alle grote steden in Duitsland mag je ook gewoon met je halveliterfles bier over straat lopen. Op elke straathoek te koop.
In de USA rijden mensen goed? Met hun rijbewijs wat voor schakelauto's geen eens geldig is binnen europa.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:08 schreef Tyron het volgende:
straks met mijn fiets die vast staat op versnelling 1 naar het station fietsen![]()
Index?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:08 schreef Adames het volgende:
[..]
ook dat ja. Ik ga vaker uit in Duitsland en daar houdt uit gaan vaak gewoon in dat je je klemzuipt op straat en dan gaat kotsen in de discotheek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |