Ali G?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Happel het volgende:
Wie weet dit is. Je gaat het niet verwachten i.i.g
[ afbeelding ]
Lijkt wel op MR Big van SATCquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Chris Nothquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt wel op MR Big van SATC
Jezus wat kutquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lieve schat, er worden in deze tijd toch geen vaste contracten gegeven
Mijn contract is dus beëindigd op 20 juli en in september word ik weer aangenomen
Uitkering aanvragen elke keer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus wat kutHoe kom je die maanden door dan?
Ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
MaatschappijleerDan zit je altijd goed.
Nelson Mandelaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Poeh, ik moet wachten op een natuurlijk verloop dat er binnen de stichting mensen met pensioen gaan. Ongeveer 5/6 jaar schat ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff![]()
Hoeveel jaar kunnen ze dat trucje nog volhouden?
En nog wat andere hand- en spandiensten verrichten inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als jouw enkel is hersteld mag je wel komen helpen sjouwen in de haven
Okequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jojoortje is geen havenslaafquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na 3 jaar moeten ze toch over op een vast contract? Of word je dan overgezet naar een ander bvtje binnen de stichting?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Poeh, ik moet wachten op een natuurlijk verloop dat er binnen de stichting mensen met pensioen gaan. Ongeveer 5/6 jaar schat ik.
Trouwens ook belachelijk dat mensen binnen het onderwijs bijna niet ontslagen kunnen worden. In het onderwijs gaan ze, als ze niet goed functioneren, gewoon naar een andere school binnen de stichting
En ze vragen zich af waarom het onderwijs kut is
Je kiest toch altijd voor clubs die niet bij de zee liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja, dan zie ik de haven ook nog eens
Nee, dan moet ik er drie maand uit om daarna weer aangenomen te wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na 3 jaar moeten ze toch over op een vast contract? Of word je dan overgezet naar een ander bvtje binnen de stichting?
Mijn vader is directeur van een basisschool als je lief doet regel ik een vaste baan in Delft voor jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Poeh, ik moet wachten op een natuurlijk verloop dat er binnen de stichting mensen met pensioen gaan. Ongeveer 5/6 jaar schat ik.
Trouwens ook belachelijk dat mensen binnen het onderwijs bijna niet ontslagen kunnen worden. In het onderwijs gaan ze, als ze niet goed functioneren, gewoon naar een andere school binnen de stichting
En ze vragen zich af waarom het onderwijs kut is
Deze gozer is trouwens Ratko Butorović. President van de voetbalclub FK Vojvodina.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Deze gozer is trouwens Ratko Butorović. President van de voetbalclub FK Vojvodina.
Wist niet wat ik zag.
Hier schud hij de hand van de president van Rapid Wien.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn vader is directeur van een basisschool als je lief doet regel ik en je een vaste baan in Delft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |