Ik heb dat met Amerika, dat trekt me dus absoluut niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Everything is big in Japan, Japan... Nee ik heb niks met dat land. Die cultuur moet je maar net liggen blijkbaar.
Je kent de Sky markt inderdaad goed nu de Nederlandse nog.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:49 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
55 pond dus en dan niet eens HD. You sir, just proved my point. Dankjewel.
ik had deze vakantie echt de neiging om Japanners te stompen. wat een irritant kutvolk is dat als je op vakantie bent.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, je hebt er godzijdank amper Europeanen.
Kutvolkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Everything is big in Japan, Japan... Nee ik heb niks met dat land. Die cultuur moet je maar net liggen blijkbaar.
Je begint steeds meer op HMF te lijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:50 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Als je een debiele UPC gebruiker ben ja. Er zijn legio andere methodes om voetbal legaal te ontvangen tegen een lage prijs. Iets dat Sky in Engeland niet doet.![]()
![]()
![]()
Hydroxymethylfurfural?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je begint steeds meer op HMF te lijken
Ja ik zag de foto's. Als ik definitief heb geboekt, zal ik je wel contacten voor wat tipsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik denk dat je niet te lang moet wachten met boeken omdat je dan wel eens in de herfstbladeren periode () kan zitten. Dan zitten de toeristische plekken wel extra vol.
Ziggo is hetzelfde en je hebt geen keuze in verband met de regioquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:50 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Als je een debiele UPC gebruiker ben ja. Er zijn legio andere methodes om voetbal legaal te ontvangen tegen een lage prijs. Iets dat Sky in Engeland niet doet.![]()
![]()
![]()
Zoals wat? Met KPN? Ziggo? Tele 2? Tyf toch een eind opquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:50 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet erg moeilijk hoor. Er zijn meer mogelijkheden dan UPC.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kent de Sky markt inderdaad goed nu de Nederlandse nog.
Vrijwel alle vooroordelen die ik had over de Japanse cultuur en de Japanners zijn daar weg gevallen. Het moet je liggen inderdaad, maar het beeld wat veel mensen hebben is ook niet echt accuraatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel even uitzoeken hoe dit moet.★★★
wat dat danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:51 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Niet erg moeilijk hoor. Er zijn meer mogelijkheden dan UPC.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon dit kopen, en dan voor 12p/m alle zenders ontvangen.Die dingen werken nauwelijks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel even uitzoeken hoe dit moet.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Gewoon dit kopen, en dan voor 12p/m alle zenders ontvangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel even uitzoeken hoe dit moet.Deze man snapt het, kan trouwens ook met een Sab Titan, 100 euro en fullhd.
Geen probleemquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja ik zag de foto's. Als ik definitief heb geboekt, zal ik je wel contacten voor wat tips
Inb4 Van Geel/Feyenoord alles in 1 tv/internet/bel gedoe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |