Waar ga je naartoe?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knut, ik ben trouwens van plan om eind Oktober richting Japan te gaan. Jij was er toch laatst?
niet alle providers. en met alleen de providers ben je er uiteraard nog niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:42 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Providers kunnen er mee omgaan ja.
Word alleen grappig wanneer je gaat registreren op bepaalde websites die dat nog niet ondersteunen, en in de database het veld nog niet hebben aangepast
Ik zie het mijn zoon.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:44 schreef Happel het volgende:
Jezus, zelfs hier gaat het over dat FOX gelul.
Mijn TV.. hell zelfs mijn stroom is draadloos! NextGen alles jonge.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:45 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Je kabelaansluiting. Daar betaal je geld voor. Nooit op jezelf gewoond? Of woon je in een oord waar geen kabel beschikbaar is?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:44 schreef Happel het volgende:
Jezus, zelfs hier gaat het over dat FOX gelul.
Draadloos stroomquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn TV.. hell zelfs mijn stroom is draadloos! NextGen alles jonge.
Tokyoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest, allen Tokyo?
In nederland kun je voor 15 euro per maand op televisie voetbal kijken. In Engeland moet je eerst sky entertainment nemen voor je sky voetbal kan nemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit dus. Nu gaat ie weer een online pakket met een compleet televisiepakket vergelijken
Nee, Tokyo, Kamakura, Okinawa (Kerama Eilanden) Osaka, Kyoto, Nara, Tokyoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest, allen Tokyo?
Tokyo is echt baasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In elk geval Tokyo, verder nog helemaal niks gepland.
Vakantie, maar we hebben pas gisteren besloten dat het Japan wordt. Ik denk niet dat ik al teveel wil reizen binnen Japan ivm de kids.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, Tokyo, Kamakura, Okinawa (Kerama Eilanden) Osaka, Kyoto, Nara, Tokyo![]()
Moet je voor je werk of vakantie? Waar ga jij dan heen?
55 pond dus en dan niet eens HD. You sir, just proved my point. Dankjewel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef mrstylo het volgende:
Prijzen van alleen zenders (zonder internet en telefonie):
[ afbeelding ]
Prijzen alles in een:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.sky.com/
Valt best mee.
Nee, je hebt er godzijdank amper Europeanen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:49 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je daar dan allemaal Europeanen die massaal foto's maken?
Ik heb aan jou genoeg Mikeyquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Opzoek naar nog een ladyboy Don Raja?
In nederland moet je eerst Normaal UPC hebben én digitaal, sukkeltje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:48 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
In nederland kun je voor 15 euro per maand op televisie voetbal kijken. In Engeland moet je eerst sky entertainment nemen voor je sky voetbal kan nemen.
31 + 25.72 *apperently* = 57 pond.
Immers, zonder entertainmentpakket geen voetbal. Dus verplicht om voetbal te kijken. Dus wordt het meegrekend.
Gaaf!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vakantie, maar we hebben pas gisteren besloten dat het Japan wordt. Ik denk niet dat ik al teveel wil reizen binnen Japan ivm de kids.
Als je een debiele UPC gebruiker ben ja. Er zijn legio andere methodes om voetbal legaal te ontvangen tegen een lage prijs. Iets dat Sky in Engeland niet doet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In nederland moet je eerst Normaal UPC hebben én digitaal, sukkeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |