Heeft geen zin bij die gozer als ie 60 pond omrekent naar 90 euro kan ie overal wel iets bijverzinnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.sky.com/shop/tv/sports/
21 pond hoor en dan heb je werkelijk alles op sportgebied.
Wie is HMF?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:39 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Mocht je op mij doelen: jammer dat je weggevlucht bent nadat je erachter kwam dat voetbal kijken in Engeland inderdaad gewoon 90 euro kost.
Maar voor de laatste keer aan iedereen: ik ben niet HMF.
Providers kunnen er mee omgaan ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:41 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, dat is ook al zo goed geïmplementeerd nu
Is extra bovenop een verplicht entertainmentpakket @ 31.50 euro. Aansluitingskosten en je zit totaal @ 70 pond.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.sky.com/shop/tv/sports/
21 pond hoor en dan heb je werkelijk alles op sportgebied.
Hydroxymethylfurfuralquote:
Maandelijkse aansluitingskosten?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:42 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Is extra bovenop een verplicht entertainmentpakket @ 31.50 euro. Aansluitingskosten en je zit totaal @ 70 pond..
Okokquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Reageer er daar dan op ipv dezelfde discussie op 2 plekken te gaan voeren.
Niks. Wou het alleen even laten zienquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat dat plaatje te maken heeft met een mooie panna?
Hier is het ook extra op UPC of ziggoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:42 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Is extra bovenop een verplicht entertainmentpakket @ 31.50 euro. Aansluitingskosten en je zit totaal @ 70 pond..
+ Sport 1 als je beetje vergelijkbaar pakket wil.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hier is het ook extra op UPC of ziggo.
Sport 1 + EL is rond de 27 euro. Dus even duur als Skysports.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
+ Sport 1 als je beetje vergelijkbaar pakket wil.
Via eredivisie live online kun je voor 15 euro per maand kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben niet weggevlucht en het kost niet 90 euro. Je neemt ALLE kosten mee en komt dan nog niet aan 90 euro, en daar zitten dus andere sporten + alle zenders bij.
Ik wil best die vergelijking ook met je aangaan, maar dan klopt de start van je discussie niet meer dat het in andere landen zoveel duurder is. Want als ik bij ziggo een vergelijkbaar pakket wil aanschaffen als dat sky pakket ben ik ook zo'n 90 euro kwijt.
Bij KPN ben je minder kwijt voor Sport1 + EL dan enkel EL bij Ziggoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
+ Sport 1 als je beetje vergelijkbaar pakket wil.
Knut, ik ben trouwens van plan om eind Oktober richting Japan te gaan. Jij was er toch laatst?quote:
Jij bent echt kk dom.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:44 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Via eredivisie live online kun je voor 15 euro per maand kijken.
Via Sky moet je verplicht kabelaarskosten (oke die wil ik nog wel voor je schrappen), een entertainmentpakket en DAN pas een voetbalpakket afnemen.
== 17 + 31 + 23 == 71 pond.
Haal je de kabelkosten weg kom je nog op 55. Veel meer dan jij beweert iig.En die kabelaarskosten horen er gewoon bij.
Doen!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knut, ik ben trouwens van plan om eind Oktober richting Japan te gaan. Jij was er toch laatst?
Ik wil mee.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Knut, ik ben trouwens van plan om eind Oktober richting Japan te gaan. Jij was er toch laatst?
had jij trouwens dat beeld voor het Agis kantoor ( zon goos op een fiets) omgeduwd?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:44 schreef Happel het volgende:
Jezus, zelfs hier gaat het over dat FOX gelul.
Knut zijn schuld hij betrekt ons bij zijn persoonlijke vetequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:44 schreef Happel het volgende:
Jezus, zelfs hier gaat het over dat FOX gelul.
Je kabelaansluiting. Daar betaal je geld voor. Nooit op jezelf gewoond? Of woon je in een oord waar geen kabel beschikbaar is?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hydroxymethylfurfural
[..]
Maandelijkse aansluitingskosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |