nu ajax weer kampioen is geworden zijn ze weer voor ajax.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Amsterdam zijn toch best nog wat mensen voor AZ?
Nee, je vergist je met een andere stad die met een A begint, Alkmaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Amsterdam zijn toch best nog wat mensen voor AZ?
Gloryhuntersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nu ajax weer kampioen is geworden zijn ze weer voor ajax.
Ik vond NAC een best leuke club een paar jaar geledenquote:
Ok, er waren dan best veel ajacieden die ook voor AZ waren. Hoefden niet uit Amsterdam te komen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, je vergist je met een andere stad die met een A begint, Alkmaar.
Vroeger, dan heb ik het over de periode t/m 2003/2004 , waren Ajax en AZ "vrienden" van elkaar. Ajax werd zelfs "de grote broer" genoemd. En kijk hoe het nu isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, er waren dan best veel ajacieden die ook voor AZ waren. Hoefden niet uit Amsterdam te komen natuurlijk.
neejoh, denk willem 2, vvv of zwollequote:
Allemaal zo zielig. NEC ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef RensAjacied het volgende:
In Alkmaar hebben ze ineens ook "haat" tegen Amsterdam![]()
![]()
. Hoeveel clubs hebben Ajax wel niet als grote vijand
![]()
Feyenoord, Utrecht, Den Haag, AZ, PSV whaha
Willem II rechtstreeks. Zeker weten. Alleen Pique is de enige met wat eredivisie-ervaringquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
neejoh, denk willem 2, vvv of zwolle
Ach laat zequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vroeger, dan heb ik het over de periode t/m 2003/2004 , waren Ajax en AZ "vrienden" van elkaar. Ajax werd zelfs "de grote broer" genoemd. En kijk hoe het nu is. " Kut joden" dit dat
net zoals RKC zeker weten zou degraderen dit jaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II rechtstreeks. Zeker weten. Alleen Pique is de enige met wat eredivisie-ervaring
Misidjan is wel een leuke speler
imo alleen van Feyenoord, Utrecht en Den Haag oprecht. Rest komt nogal geforceerd over.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
Dan zit je bij Smoofie wel aan het juiste adres, gratis AIDS remmersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hangt van jouw definitie van leuk af. Als je aids leuk vindt, dan heb je gelijk.
Vind je het gek dat iedereen ze haat, met zon kutclub. Alleen mongolen haten Feyenoord thoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef RensAjacied het volgende:
![]()
![]()
Den Haag is niet eens een concurrentquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
imo alleen van Feyenoord, Utrecht en Den Haag oprecht. Rest komt nogal geforceerd over.
Heracles/Twente is ook al zoiets vaags. Twente fans juichen graag als Heracles het goed doet, maar andersom zie je dat Heracles niks liever heeft dat Ajax/PSV of wie dan ook kampioen wordt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vroeger, dan heb ik het over de periode t/m 2003/2004 , waren Ajax en AZ "vrienden" van elkaar. Ajax werd zelfs "de grote broer" genoemd. En kijk hoe het nu is. " Kut joden" dit dat
Iddquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die HMF berekeningetjes ook echt
RKC heeft gewoon veel spelers gehuurd die gewoon goed waren voor een club als RKC.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:31 schreef Adames het volgende:
[..]
net zoals RKC zeker weten zou degraderen dit jaar
En die krullenbol is wegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC heeft gewoon veel spelers gehuurd die gewoon goed waren voor een club als RKC.
Willem II heeft echt gewoon een onervaren team
De grote randstadsteden ja en vanwege toen het hooliganisme opkwam in Nederland had je haat op dat gebied. Alle 4 hadden ze van die echte echtequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
imo alleen van Feyenoord, Utrecht en Den Haag oprecht. Rest komt nogal geforceerd over.
Vind Heracles altijd wel tof eigenlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Heracles/Twente is ook al zoiets vaags. Twente fans juichen graag als Heracles het goed doet, maar andersom zie je dat Heracles niks liever heeft dat Ajax/PSV of wie dan ook kampioen wordt.
Klopt, maar daar telt nog wel mee dat steden redelijk dicht in de buurt liggen enzo. Derby gevoel misschien.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Den Haag is niet eens een concurrent. Utrecht ook niet meer. Feyenoord....misschien.
Heracles zijn dan ook echte calimero's.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Heracles/Twente is ook al zoiets vaags. Twente fans juichen graag als Heracles het goed doet, maar andersom zie je dat Heracles niks liever heeft dat Ajax/PSV of wie dan ook kampioen wordt.
Schetenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Sinds wanneer is HMF trouwens van zijn 'troon' gevallen waar elke scheet eenkreeg bij jullie?
Hij maakt het ons wel makkelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:12 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Dat is 23 pond en dat is ESPN en de niet alle wedstrijden in de premier league. Willen ze alle zenders ontvangen zijn ze 60 pond kwijt.
redelijk ja, spelen altijd wel leuk. alleen heb ik sowieso een hekel aan kunstgrasclubs.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind Heracles altijd wel tof eigenlijk
Vroeger was het nog lachen om z'n over-optimistische zooi en suffe verhalen over een schuld kwijt binnen 2 dagen door een Feyenoord chipsmerk op te zetten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Sinds wanneer is HMF trouwens van zijn 'troon' gevallen waar elke scheet eenkreeg bij jullie?
zelfde als twente zelf dusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heracles zijn dan ook echte calimero's.
Is wel knap wat ze presteren met hun begroting al zijn ze hier zelf wel iets te bewust van...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:35 schreef Adames het volgende:
[..]
redelijk ja, spelen altijd wel leuk. alleen heb ik sowieso een hekel aan kunstgrasclubs.
Hij verandert zn IP steeds met een proxy denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
HMF heeft een Permban he, dat betekent dat je wel steeds op de site kan komen. Kan hij ook een IPban krijgen omdat hij steeds een nieuwe account aanmaakt?
roda doet hetzelfde, die hebben ook een achterlijk kleine begroting.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel knap wat ze presteren met hun begroting al zijn ze hier zelf wel iets te bewust van...
Heeft niet echt een permban toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
HMF heeft een Permban he, dat betekent dat je wel steeds op de site kan komen. Kan hij ook een IPban krijgen omdat hij steeds een nieuwe account aanmaakt?
Ja maar dan blijven ze aan de dag met zijn 1000den VPN HIGH SPEED ACCESS tot servers en ip's!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar die storten ook om de zoveel jaar in daar waar Heracles constant blijft met een nog kleinere begroting.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:36 schreef Adames het volgende:
[..]
roda doet hetzelfde, die hebben ook een achterlijk kleine begroting.
of hij haalt zijn modem even van de stroom af, dan krijg je na een tijdje een nieuwe leasequote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij verandert zn IP steeds met een proxy denk ik
Het is een beetje het ik-ben-zo'n-gewone-kerel-gebleven-Foppe-De-Haan-gevoel dat ik bij ze heb inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel knap wat ze presteren met hun begroting al zijn ze hier zelf wel iets te bewust van...
Ohja, tuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij verandert zn IP steeds met een proxy denk ik
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:37 schreef Adames het volgende:
[..]
of hij haalt zijn modem even van de stroom af, dan krijg je na een tijdje een nieuwe lease
dat is waarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar die storten ook om de zoveel jaar in daar waar Heracles constant blijft met een nog kleinere begroting.
Ja de 'wij zijn zo nuchter gebleven' mentaliteitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een beetje het ik-ben-zo'n-gewone-kerel-gebleven-Foppe-De-Haan-gevoel dat ik bij ze heb inderdaad
quote:We transferen vanaf nu gewoon 1 Fer of 1 Wijnaldum per jaar gratis. En uiteindelijk (vanaf 2021 ongeveer) 2 Fer'en of 2 Wijnaldums' per jaar 'gratis' t.o.v. de huidige situatie.
Gigantisch goed nieuws dus. Dat gecombineerd met grote transfers van eventueel De Vrij, Clasie, Vilhena en mindere mate Janmaat, Vormer, et cetera betekent dat de financiele toekomst voor Feyenoord er zeer goed uit ziet.
Mocht je op mij doelen: jammer dat je weggevlucht bent nadat je erachter kwam dat voetbal kijken in Engeland inderdaad gewoon 90 euro kost.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die HMF berekeningetjes ook echt
nou ja even niet, maar er zijn simpelweg niet genoeg ip adressen voor iedereen in Nederland. Komt soms wel eens voor dat mensen niet op internet kunnen omdat ze geen vrij ip adres kunnen krijgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij moet nog inbellen om internet te krijgen?
http://www.sky.com/shop/tv/sports/quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:39 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Mocht je op mij doelen: jammer dat je weggevlucht bent nadat je erachter kwam dat voetbal kijken in Engeland inderdaad gewoon 90 euro kost.
Maar voor de laatste keer aan iedereen: ik ben niet HMF.
IPV6 joh, 1632 adressen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:39 schreef Adames het volgende:
[..]
nou ja even niet, maar er zijn simpelweg niet genoeg ip adressen voor iedereen in Nederland. Komt soms wel eens voor dat mensen niet op internet kunnen omdat ze geen vrij ip adres kunnen krijgen.
als je de afbetaling van de tv mee telt jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:39 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Mocht je op mij doelen: jammer dat je weggevlucht bent nadat je erachter kwam dat voetbal kijken in Engeland inderdaad gewoon 90 euro kost.
Ik ben niet weggevlucht en het kost niet 90 euro. Je neemt ALLE kosten mee en komt dan nog niet aan 90 euro, en daar zitten dus andere sporten + alle zenders bij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:39 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
25.72quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.sky.com/shop/tv/sports/
21 pond hoor en dan heb je werkelijk alles op sportgebied.
http://eredivisielive.nl/(...)ingen---psv-3-0.htmlquote:
Ieder z'n ding Davy, maar ik fap niet op Belgen in dienst van kaasklappers...quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef Adames het volgende:
[..]
als je de afbetaling van de tv mee telt ja
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://eredivisielive.nl/(...)ingen---psv-3-0.html
fap fap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |