Wel regelmatig in het Zuiderpark gezeten toen ze net naar de Eredivisie promoveerde en ik eigenlijk voor het eerste van ze hoorde.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Delft en dan voor Ajax... kutventje ben je ook Smoofie.
Totaal nietquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee serieus word jij niet gepest op school? NAC is zo anti Feyenoord als maar kan
NAC - Feyenoord is altijd gedoe. Ajax fans worden over het algemeen wel geaccepteerd maar Breda heeft echt een hekel aan Rotterdamquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC-Fans die een Feyenoorder uitlachen? PizzaGeit kan beter die NAC-Kneusjes uitlachen
je moet eens zeggen dat je voor willem 2 bent in breda.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee serieus word jij niet gepest op school? NAC is zo anti Feyenoord als maar kan
Had het over NubreektmijnKlomp. Ik ben uiteraard een Feyenoorder in hart en nieren. Ik kan mijn alterego niet langer volhouden.quote:
Wie komt er nou openlijk voor uit dat hij of zij voor Willem II is?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je moet eens zeggen dat je voor willem 2 bent in breda.
Dan word je pas écht uitgelachen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je moet eens zeggen dat je voor willem 2 bent in breda.
Toen ik net op school zat werd ik in de 1e zowat elke week uitgelachen met Feyenoord. Verliezen van De Graafschap enzoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC-Fans die een Feyenoorder uitlachen? PizzaGeit kan beter die NAC-Kneusjes uitlachen
Ben je hem weleens tegengekomen in Delft?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had het over NubreektmijnKlomp. Ik ben uiteraard een Feyenoorder in hart en nieren. Ik kan mijn alterego niet langer volhouden.
ff gequote voor het nageslacht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had het over NubreektmijnKlomp. Ik ben uiteraard een Feyenoorder in hart en nieren. Ik kan mijn alterego niet langer volhouden.
Nee tot voor kort hield ik privé en Fok! 100% gescheiden maar die opzet is ook wel enigszins misluktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je hem weleens tegengekomen in Delft?
Nah man, valt nog best mee. Stond vandaag een stuk in de krant hier, dat NAC en Feyenoord heel erg op elkaar lijken maar sinds de onterechte penalty van '93 voor John de Wolf is er een enorme haat jegens Feyenoordquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
NAC - Feyenoord is altijd gedoe. Ajax fans worden over het algemeen wel geaccepteerd maar Breda heeft echt een hekel aan Rotterdam. Na Willem II grootste vijand daar
jup, sinds facebookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee tot voor kort hield ik privé en Fok! 100% gescheiden maar die opzet is ook wel enigszins mislukt
Mijn leraar Fransquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wie komt er nou openlijk voor uit dat hij of zij voor Willem II is?
Sorryquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee tot voor kort hield ik privé en Fok! 100% gescheiden maar die opzet is ook wel enigszins mislukt
Het uitlachen van Feyenoord begon bij mij in groep 7quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Toen ik net op school zat werd ik in de 1e zowat elke week uitgelachen met Feyenoord. Verliezen van De Graafschap enzo![]()
Feyenoord won wel van NAC toen, bij iedereen er lekker ingewreven
Ik vind NAC een kutclubquote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
NAC - Feyenoord is altijd gedoe. Ajax fans worden over het algemeen wel geaccepteerd maar Breda heeft echt een hekel aan Rotterdam. Na Willem II grootste vijand daar
Amsterdam zijn toch best nog wat mensen voor AZ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 15:23 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kun je als Amsterdammer voor Feyenoord of AZ zijn en als Rotterdammer voor Ajax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |