Ali G?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Happel het volgende:
Wie weet dit is. Je gaat het niet verwachten i.i.g
[ afbeelding ]
Lijkt wel op MR Big van SATCquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Chris Nothquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt wel op MR Big van SATC
Jezus wat kutquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lieve schat, er worden in deze tijd toch geen vaste contracten gegeven
Mijn contract is dus beëindigd op 20 juli en in september word ik weer aangenomen
Uitkering aanvragen elke keer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jezus wat kutHoe kom je die maanden door dan?
Ik weet het nog niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
MaatschappijleerDan zit je altijd goed.
Nelson Mandelaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Poeh, ik moet wachten op een natuurlijk verloop dat er binnen de stichting mensen met pensioen gaan. Ongeveer 5/6 jaar schat ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pff![]()
Hoeveel jaar kunnen ze dat trucje nog volhouden?
En nog wat andere hand- en spandiensten verrichten inderdaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als jouw enkel is hersteld mag je wel komen helpen sjouwen in de haven
Okequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jojoortje is geen havenslaafquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na 3 jaar moeten ze toch over op een vast contract? Of word je dan overgezet naar een ander bvtje binnen de stichting?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Poeh, ik moet wachten op een natuurlijk verloop dat er binnen de stichting mensen met pensioen gaan. Ongeveer 5/6 jaar schat ik.
Trouwens ook belachelijk dat mensen binnen het onderwijs bijna niet ontslagen kunnen worden. In het onderwijs gaan ze, als ze niet goed functioneren, gewoon naar een andere school binnen de stichting
En ze vragen zich af waarom het onderwijs kut is
Je kiest toch altijd voor clubs die niet bij de zee liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja, dan zie ik de haven ook nog eens
Nee, dan moet ik er drie maand uit om daarna weer aangenomen te wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Na 3 jaar moeten ze toch over op een vast contract? Of word je dan overgezet naar een ander bvtje binnen de stichting?
Mijn vader is directeur van een basisschool als je lief doet regel ik een vaste baan in Delft voor jequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Poeh, ik moet wachten op een natuurlijk verloop dat er binnen de stichting mensen met pensioen gaan. Ongeveer 5/6 jaar schat ik.
Trouwens ook belachelijk dat mensen binnen het onderwijs bijna niet ontslagen kunnen worden. In het onderwijs gaan ze, als ze niet goed functioneren, gewoon naar een andere school binnen de stichting
En ze vragen zich af waarom het onderwijs kut is
Deze gozer is trouwens Ratko Butorović. President van de voetbalclub FK Vojvodina.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:45 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Deze gozer is trouwens Ratko Butorović. President van de voetbalclub FK Vojvodina.
Wist niet wat ik zag.
Hier schud hij de hand van de president van Rapid Wien.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn vader is directeur van een basisschool als je lief doet regel ik en je een vaste baan in Delft![]()
Vind je dit niet onwijs irritant?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik er drie maand uit om daarna weer aangenomen te worden
Wat een wigger.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Deze gozer is trouwens Ratko Butorović. President van de voetbalclub FK Vojvodina.
Wist niet wat ik zag.
[ afbeelding ]
Wat een eikelsquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe triest dat die man een voetbalpresident is, zou je echt niet achter zo'n iemand zoeken. Iig qua kledijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Wist niet wat ik zag.
[ afbeelding ]
Neger watquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Wist niet wat ik zag.
[ afbeelding ]
Johquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind je dit niet onwijs irritant?
Echt he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe triest dat die man een voetbalpresident is, zou je echt niet achter zo'n iemand zoeken. Iig qua kledij
Dat is bij mijn bijbaantje ook zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het al opvallend dat het een man blijkt te zijn...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Wist niet wat ik zag.
[ afbeelding ]
Dat was mijn volgende vraag..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joh
Een huis kopen kan ik wel vergeten, heb niks geen zekerheid
Het is dat ik het werk geweldig vind, anders was ik allang weggeweest. (Daarom heb ik me ook bewust laten opereren de eerste dag van mijn zomervakantie om in september weer te kunnen werken)
Ga freelancen in de zomervakantiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joh
Een huis kopen kan ik wel vergeten, heb niks geen zekerheid
Het is dat ik het werk geweldig vind, anders was ik allang weggeweest. (Daarom heb ik me ook bewust laten opereren de eerste dag van mijn zomervakantie om in september weer te kunnen werken)
Servië. Zal wel mafia geld achter zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe triest dat die man een voetbalpresident is, zou je echt niet achter zo'n iemand zoeken. Iig qua kledij
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende vraag..je was me voor.
Dat wel willen doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef Typisch het volgende:
niet ''the number of the beast'' als tt nemen bij dit nummer.
Misschien pijpen die de directeur welquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dan zie je sommige leerkrachten totaal niet functioneren, totaal geen feeling met de kinderen, staan niet open voor nieuwe ontwikkelingen en die hebben een vast contract. Sad
Geoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien pijpen die de directeur wel
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef Typisch het volgende:
Of wél goed.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien pijpen die de directeur wel
Echt mooi hoe hij alles of niets ging.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:05 schreef Typisch het volgende:
Misschien zilver nu bij de paardjes.Sowieso brons.
Heb niks met paardensport maar vind het wel geinig zo'n play-off zeg maar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt mooi hoe hij alles of niets ging.
Paardjes....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:05 schreef Typisch het volgende:
Misschien zilver nu bij de paardjes.Sowieso brons.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ZILVERZeg dat even in het OS topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iron Maiden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:00 schreef Typisch het volgende:
Ik vond het wel leuk vandaag.quote:
Jij wil wel graag op je kleine broertje lijken ook he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme, zilverniet eens goud.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil wel graag op je kleine broertje lijken ook he.
Mooi man. Morgen goud op dressuur.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme, zilverniet eens goud.
Zegt de man die wel blij en opgewonden werd van mannen in strakke pakjes in het zwembad/turnenquote:
Ik heb het ff voor je gedaan Stijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag daar niets negatiefs zeggen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het ff voor je gedaan Stijn
Hey.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gister weer een dikke rel tijdens Beachvolleybal![]()
Hoi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey.
Die waren dan ook ongelofelijk slecht.
Idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoi.
Klopt, je mag ook geen kritiek geven in OS.
Ik zat toen niet achter de computerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoi.
Klopt, je mag ook geen kritiek geven in OS.
Tegen Italië waren ze goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zat toen niet achter de computerHet leken wel amateurs.
Die Duitsers leken zo uit de laboratoria van Mengele te komen, wat een Übermenschen waren dat zeg...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zat toen niet achter de computerHet leken wel amateurs.
Die Nederlanders keken elkaar een paar keer aan en lieten dan de bal tussen hen in neerploffen in het zandquote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die Duitsers leken zo uit de laboratoria van Mengele te komen, wat een Übermenschen waren dat zeg...
Dat vind ik wel leuk om naar te kijken.quote:
Kijk dan via je mobiel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga gewoon de 200m van Bolt & Martina missengodverdomme.
Liever BMX dan handboogschieten ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat BMX een olympische sport is
Je kan terug kijken op nos.nl.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat heb ik met wel meer sporten. Wel leuk om te zien verder.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat BMX een olympische sport is
Hoe laat is dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer is die?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:20 schreef ajacied4lf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |