Niet met deze cissequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:37 schreef Niesl het volgende:
Mijn hemel, het zit er echt in! Kom op Feyenoord!
met Filipo had je vandaag gewoon gewonnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Del Piero of Inzaghi, deze zijn nog transfervrij ook.
Niet het geluk, het vermogen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:57 schreef DaMart het volgende:
Zonde dit.
Uiteindelijk onterecht verloren omdat het geluk ontbrak om de ballen in het doel te krijgen.
Je bedoelt met geluk 'de spits' ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:57 schreef DaMart het volgende:
Zonde dit.
Uiteindelijk onterecht verloren omdat het geluk ontbrak om de ballen in het doel te krijgen.
Nou ja, we hadden een paar keer gewoon pech dat de bal er niet in ging... maar die spits is ook wel welkom. Met Guidetti hadden we bij rust al 2-0 voorgestaanquote:
Daarom. Met een spits zie ik Feyenoord hoog eindigen dit jaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, we hadden een paar keer gewoon pech dat de bal er niet in ging... maar die spits is ook wel welkom. Met Guidetti hadden we bij rust al 2-0 voorgestaan.
Immers komt wel iets te kort vind ik voor het grote werk. WEllicht in de competitie wel goed genoeg. Schaken wordt steeds beter. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, we hadden een paar keer gewoon pech dat de bal er niet in ging... maar die spits is ook wel welkom. Met Guidetti hadden we bij rust al 2-0 voorgestaan.
Ik ook wel. Ze speelden sterk en waren gewoon beter dan Kiev. Maar als die bal dan niet in het doel gaat....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. Met een spits zie ik Feyenoord hoog eindigen dit jaar.
Precies.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ze speelden sterk en waren gewoon beter dan Kiev. Maar als die bal dan niet in het doel gaat.....
Dit. Verdomme.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeker. Samen met De Vrij het toekomstkapitaal. Die jongen mag nooit voor minder dan een miljoen of 8 de kuip uit lopen.quote:
Wat is er zo goed aan Platje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu moet Feyenoord een ruil voorstellen met NEC. Zij krijgen Cabral en wij Platje.
Technisch is hij geen Messi, maar als je hem vertrouwen geeft en goede aanvoer, dan schiet hij er wel een aantal ballen erin.quote:
Het kan nu nog. Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef The_Groove het volgende:
De Vrij wat een fokking baas is dat he.
Echt 10x beter dan Vlaar.
Dodelijke verdediging met Mathijsen en De Vrij.
Ohja Immers in de winter lekker verhuren aan Excelsior, is meer zn niveau
Toen Cabral erin kwam had je wel veel dreiging hoor, dat hij dan niet zo geweldig schiet, oké.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Technisch is hij geen Messi, maar als je hem vertrouwen geeft en goede aanvoer, dan schiet hij er wel een aantal ballen erin.
Ik vond Fernandez dreigende hoor...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:12 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Toen Cabral erin kwam had je wel veel dreiging hoor, dat hij dan niet zo geweldig schiet, oké.
Cabral is ontzettend wisselvallig. De ene wedstrijd speelt hij een 9 en de andere wedstrijd is het een 3.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:12 schreef Toilutpaper het volgende:
Toen Cabral erin kwam had je wel veel dreiging hoor, dat hij dan niet zo geweldig schiet, oké.
Laat Platje het eerst maar eens een seizoen zien bij NEC, dat hij uitblinkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Cabral is ontzettend wisselvallig. De ene wedstrijd speelt hij een 9 en de andere wedstrijd is het een 3.
Klopt, maar met zijn snelheid is hij wel dreigend, Fernandez was ook heel dreigend, geef ik toe, maar zo slecht deed Cabral het niet hoor, vond ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik vond Fernandez dreigende hoor...
En dat schot rond de 90ste minuut sloeg helemaal nergens op
QFTquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:32 schreef Typisch het volgende:
Clasie en De Vrij sowieso Oranje materiaal. Schaken was ook goed en verder viel mij Janmaat op. Vormer is trouwens wel echt verdomd traag, Nelom kan écht niet. Cissé kan niet voetballen (alleen rennen) en Fernandéz heel de wedstrijd niet gezien. Leerdammeke was weer nuttig, hoop toch dat hij nog een nieuw contract krijgt.
En Mokotjo moet verhuurd of verkocht worden, gaat geen minuut maken denk ik.
Daar zullen de ballenjongens van NEC het vast niet mee eens zijn...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu moet Feyenoord een ruil voorstellen met NEC. Zij krijgen Cabral en wij Platje.
Daar ben ik het nog mee eens ook. Wat een kankerjosties, als je de wederopstanding van je club met je domme kuthoofd zo de verdoemenis in wilt helpenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:39 schreef Tomasso het volgende:
Tyfusmongolen die aanstekers op het veld gooien. Gummiknuppel in de nek en herdershond in het been. De tyfus voor ze, stuk voor stuk. Mongolen gaan er nog voor zorgen dat we er 5 jaar uit liggen...
Waren het er veel? Zag wel veel mensen weg werp gebaren maken, maar of ze ook echt wat weg gooide weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:39 schreef Tomasso het volgende:
Tyfusmongolen die aanstekers op het veld gooien. Gummiknuppel in de nek en herdershond in het been. De tyfus voor ze, stuk voor stuk. Mongolen gaan er nog voor zorgen dat we er 5 jaar uit liggen...
Met wat geluk was die eerste bal van Schaken er al in gegaan. Die kopbal van hem idem. Dat die ingooi van Popov niet afgemaakt wordt is gewoon diep, dieptriest, maar met nét wat meer geluk/afmaakskilzz was het gewoon 2-0 geweest met rust en was de match eigenlijk gespeeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:40 schreef Tomasso het volgende:
Verder niets dan lof voor ons cluppie. Over twee wedstrijden de betere, alleen hadden we nog wel tot 02.00 uur kennen ballen, maar zou die bal er echt niet in gaan. Maar toch ben ik trots over hoe wij ons hebben gemanifesteerd.
Genoeg voor een flinke boetequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waren het er veel? Zag wel veel mensen weg werp gebaren maken, maar of ze ook echt wat weg gooide weet ik eigenlijk niet.Zat te vaak met mijn handen voor mijn ogen.
Oh en Caland schiet de volgende keer effe een voley van 3 meter voor de goal in de hoek ipv op de keeper, thanx.
Denk zo'n 40 tot 45 aanstekers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waren het er veel? Zag wel veel mensen weg werp gebaren maken, maar of ze ook echt wat weg gooide weet ik eigenlijk niet.Zat te vaak met mijn handen voor mijn ogen.
Oh en Caland schiet de volgende keer effe een volley van 3 meter voor de goal in de hoek ipv op de keeper, thanx.
Stadion verbod voor 20 jaar voor die mongolen, dat je boos bent prima maar de tering hey. Scheld ze de tyfus in of snij jezelf maar verdomme waarom nou weer zoiets.quote:
Ja, de ironie dat we zo'n Fernandez en Schaken gratis hebben opgepikt en die allebei een klasse beter zijn dan Cissé. En wat we nu wel niet met dat geld zouden kunnen. Munsterman wilde Cissé ook per sé hebben, maar omdat het niet lukte heeft hij maar een of andere obscure Costa Ricaan gehaald.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik krijg gewoon kotsneigingen als je beseft dat we die kutCissé, hoe gretig ook, voor 4,5 MILJOEN hebben gehaald![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:48 schreef ZwarteMaan het volgende:
2 duels zonder publiek voorwaardelijk stond er nog voor Feyenoord
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, de ironie dat we zo'n Fernandez en Schaken gratis hebben opgepikt en die allebei een klasse beter zijn dan Cissé. En wat we nu wel niet met dat geld zouden kunnen. Munsterman wilde Cissé ook per sé hebben, maar omdat het niet lukte heeft hij maar een of andere obscure Costa Ricaan gehaald.![]()
Met een afmaker ben je gewoon kampioenkandidaat. Beste verdediging van de Eredivisie, goede keeper met af en toe een blunder, maar das bij elke keeper wel, zon beetje het beste middenveld van de eredevisie, gehandicapte aanval maar met een afmaker komt dat dus wel goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:49 schreef Euribob het volgende:
Met een afmaker doe je gewoon weer een gooi naar plaats twee, het is niet eerlijk.
Beste middenveld?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Met een afmaker ben je gewoon kampioenkandidaat. Beste verdediging van de Eredivisie, goede keeper met af en toe een blunder, maar das bij elke keeper wel, zon beetje het beste middenveld van de eredevisie, gehandicapte aanval maar met een afmaker komt dat dus wel goed.
Die Immers die een eigen doelpunt maakt in de heenwedstrijd en nu een gigantische kans mist (en nee, dat was geen supergoede redding maar niet goed ingeschoten) en vervolgens een 100% goal van de lijn haalt... ook goed voor je zelfvertrouwen. Ik blijf sceptisch over hem.quote:
Als je alleen maar één keer de fout van de tegenstander afstraft staat het al 1-0 en komt desnoods de rest vanzelf wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Met een afmaker ben je gewoon kampioenkandidaat. Beste verdediging van de Eredivisie, goede keeper met af en toe een blunder, maar das bij elke keeper wel, zon beetje het beste middenveld van de eredevisie, gehandicapte aanval maar met een afmaker komt dat dus wel goed.
Ik was het eens met je hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die Immers die een eigen doelpunt maakt in de heenwedstrijd en nu een gigantische kans mist (en nee, dat was geen supergoede redding maar niet goed ingeschoten) en vervolgens een 100% goal van de lijn haalt... ook goed voor je zelfvertrouwen. Ik blijf sceptisch over hem.
Immers kon aan dat eigen deoelpunt ook gewoon helemaal niets doen, datw as de fout van Mulder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die Immers die een eigen doelpunt maakt in de heenwedstrijd en nu een gigantische kans mist (en nee, dat was geen supergoede redding maar niet goed ingeschoten) en vervolgens een 100% goal van de lijn haalt... ook goed voor je zelfvertrouwen. Ik blijf sceptisch over hem.
Toch was ie bij ADO altijd wel goed, maar hij moet het echt van zn inzet hebben, voorderest is ie aardig om te huilen bis jetztquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet voor de keeper gaan staan in die situatiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Immers kon aan dat eigen deoelpunt ook gewoon helemaal niets doen, datw as de fout van Mulder.
Lul niet, Mulder moet die bal gewoon fatsoenlijk wegboksen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet voor de keeper gaan staan in die situatie
Dat begrijp ik.quote:
Dan moet ik ff terugkijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lul niet, Mulder moet die bal gewoon fatsoenlijk wegboksen.
Nelom was ook niet altijd geweldig hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bah nog steeds in een pesthumeurIedereen speelde goed op Cisse na. Wat een deceptie. Die keeper vloog bijna met bal en al het doel in op dat schot van Immers...
En dan zul je ook nog zien dat die straf de eerste volgende wedstrijd ingaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:48 schreef ZwarteMaan het volgende:
2 duels zonder publiek voorwaardelijk stond er nog voor Feyenoord
Nelom kan er uit als Mathijsen er is. Indy weer op linksback.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nelom was ook niet altijd geweldig hoor![]()
Had één mooie pass, en af en toe verdedigde hij ook nog eens (), maarvoorderest was het ... matig. Immers was gewoon niet goed vandaag. Janmaat viel positief op
Ik zag de herhaling later en volgens mij werd die bal nog aangeraakt door de keeper, heel licht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef adhalomylife het volgende:
Ongelofelijk wat een zeer dit doet. Zo'n geweldige pot op de mat leggen. Op de linkerpaal schieten. Ach ach ach.
Het was heerlijk in De Kuip in ieder geval.
Dat zeker. Maar de spits is oh zo belangrijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nelom kan er uit als Mathijsen er is. Indy weer op linksback.
Hij moet voortaan gewoon uit beiden strafschopgebieden blijvenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet voor de keeper gaan staan in die situatie
Idd. Belangrijker dan Mathijsen atm. Maarja wie? Ik heb echt geen idee op Guidetti na dan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar de spits is oh zo belangrijk.
Ik ook en al helemaal dat schot van Immers. Wat een pech, ongelooflijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef Dekatria het volgende:
Die kopbal vlak voor het goal, op die magistrale voorzetik telde 'm al.
Ik las ooit ergens Helenius uit Denemarken. Maarja, das ook niks lijkt me, en je hoort zoveelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd. Belangrijker dan Mathijsen atm. Maarja wie? Ik heb echt geen idee op Guidetti na dan...
Dit gaat weer eens een paniekaankoop wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd. Belangrijker dan Mathijsen atm. Maarja wie? Ik heb echt geen idee op Guidetti na dan...
Naah, hij probeerde hem weg te koppen maar je moet UIT het 5-metergebied blijven in zulke situaties vind ik, anders krijg je problemen met de keeperquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lul niet, Mulder moet die bal gewoon fatsoenlijk wegboksen.
Nee nee nee. Alsjeblieft niet. Guidetti is ook te link want las ergens dat hij sowieso nog 3 maanden niet kan spelen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Dit gaat weer eens een paniekaankoop worden
Leerdam speelde zeer goed hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef H.M.Murdock het volgende:
Laat Koeman kappen met het opstellen van Leerdam (op het middenveld) en Cabral. Die jongens willen niet bijtekenen, prima. Maar laat voor hen dan gewoon Vormer/Singh of Manu/El Abdellaoui spelen.
Leerdam speelde gewoon goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef H.M.Murdock het volgende:
Laat Koeman kappen met het opstellen van Leerdam (op het middenveld) en Cabral. Die jongens willen niet bijtekenen, prima. Maar laat voor hen dan gewoon Vormer/Singh of Manu/El Abdellaoui spelen.
Nuttig. Maar als hij weg wil, dan liever een ander.quote:
Och, er kan maar 4 ton in rook op gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Dit gaat weer eens een paniekaankoop worden
onze joodse media kennende welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef Erasmusch het volgende:
Komt er nog een samenvatting ergens?
Ze gaan geen geld investeren wat ze niet hebben, en terecht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef Onnoman het volgende:
wat ik niet snap is waarom feyenoord niet de geldla heeft opengetrokken.
Eindelijk eens champions league in zicht, en aantreden met een elftal wat gelijkwaardig is aan een club als vitesse.
Feyenoord is een geweldige club.. maar ze hadden beter moeten nadenken
En dan mis je de CL en dan zit je in de problemen, dat is wel het domste wat je kan doen! Dat hebben ze paar jaar geleden ook gedaan en dat is mij in ieder geval niet bevallen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef Onnoman het volgende:
Eindelijk eens champions league in zicht, en aantreden met een elftal wat gelijkwaardig is aan een club als vitesse.
Meestal na 0.00 uur op http://www.eredivisielive.nlquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef Erasmusch het volgende:
Komt er nog een samenvatting ergens?
Immers was ook buiten het 5-metergebied. Mulder had dat gewoon beter moeten doen, klaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Naah, hij probeerde hem weg te koppen maar je moet UIT het 5-metergebied blijven in zulke situaties vind ik, anders krijg je problemen met de keeper
Welke geldla?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef Onnoman het volgende:
welkom bij de CL - je krijg 3-4 kansen die moet je gewoon maken .. het is geen Feyenoord-Telstar ofzo..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef adhalomylife het volgende:
Als die knal op de paal erin draait heb je gewoon een hele andere avond. Wat is voetbal toch onvoorstelbaar zuur zeg.
En wat missen we een spits zeg. Guidetti had hier gewoon makkelijk 2 kansen afgemaakt.
Dat hebben ze gedaan maar de geldla zat vol met "i owe you" briefjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef Onnoman het volgende:
Hij kwam erin vliegen. En Mulder had het beter moeten doen, maar niet volledig zijn schuld vind ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Immers was ook buiten het 5-metergebied. Mulder had dat gewoon beter moeten doen, klaar.
Sterker nog. Hij is al beschikbaar. Maar alleen voor abonnees. Er staat wel dat hij na maandag beschikbaar is voor iederreen. Ik kan me niet vooorstellen dat ze zo lang wachten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Meestal na 0.00 uur op http://www.eredivisielive.nl
Kom je onder een steen vandaan ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef Onnoman het volgende:
Wiens kloon ben je trouwens? Je gedraagt je bijhoorlijk zielig, dus...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
welkom bij de CL - je krijg 3-4 kansen die moet je gewoon maken .. het is geen Feyenoord-Telstar ofzo..
Ja, maar als hij er niet in komt vliegen heeft die Brownie Idelelelelele natuurlijk vrij spel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij kwam erin vliegen. En Mulder had het beter moeten doen, maar niet volledig zijn schuld vind ik.
Don't feed the troll.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wiens kloon ben je trouwens? Je gedraagt je bijhoorlijk zielig, dus...
Ajax-supporter zeker? Of een droeftoeter uit Eindhoven?
Negeren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajax natuurlijk .. en zielig? Je moet gewoon die kansen afmaken vooral die 1000% kans .. Kiev eruit had ik in het voordeel van Ajax kunnen zijn trouwens ..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die staan nu al te trappelen om deze vrij te geven..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Sterker nog. Hij is al beschikbaar. Maar alleen voor abonnees. Er staat wel dat hij na maandag beschikbaar is voor iederreen. Ik kan me niet vooorstellen dat ze zo lang wachten.
Trots, maar ik voel me behoorlijk zuurquote:
Laat PSV er lekker buiten hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef Onnoman het volgende:
ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat PSV gehakt van ze gemaakt zouden hebben...
Dat vind ik zo zielig hea, zag ook al een tweet voorbijkomen van ''dankjewel Feyenoord voor de 3 miljoen, maarja dat was al op voorhand voorspeld'' . Dat is echt zo zielig, zum kotzenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef eight het volgende:
[..]
Die staan nu al te trappelen om deze vrij te geven..
Ach, dan is het des te leuker om in de competitie twee keer van de joden te winnen. Ik zie mogelijkheden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat vind ik zo zielig hea, zag ook al een tweet voorbijkomen van ''dankjewel Feyenoord voor de 3 miljoen, maarja dat was al op voorhand voorspeld'' . Dat is echt zo zielig, zum kotzen
Ach dat zijn geen echte voetballiefhebbers. Had toch alleen maar mooi geweest als er 2 NL clubs in de CL meedoenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat vind ik zo zielig hea, zag ook al een tweet voorbijkomen van ''dankjewel Feyenoord voor de 3 miljoen, maarja dat was al op voorhand voorspeld'' . Dat is echt zo zielig, zum kotzen
Een man in het publiek zei het heel treffend. "Immers is een 10 achter de spits maar speelt minder diep dan Stefan. Dan doe je serieus iets verkeerd".quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef Muto het volgende:
Immers
Goed gespeeld, we missen een spits alleen. Maar vorige week en vandaag geven veel vertrouwen voor de toekomst.
Ja, dat was andersom nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zéker. Als je ziet hoe die verdediging met Blind isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, dan is het des te leuker om in de competitie twee keer van de joden te winnen. Ik zie mogelijkheden.
Denk het niet nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja, dat was andersom nooit gebeurd.
Klopt maar toch voel ik onvrede. Dit gaat weer net zo'n seizoen worden als vorig jaar waarin je meestal de sterkste bent maar teveel kansen laat liggen om te kunnen winnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef Muto het volgende:
Immers
Goed gespeeld, we missen een spits alleen. Maar vorige week en vandaag geven veel vertrouwen voor de toekomst.
Onnoman = Onno Jacobs denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kom je onder een steen vandaan ofzo?
Nog effe en je gaat nog beweren dat er in Hilversum nauwelijks Ajax supporters zittenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja, dat was andersom nooit gebeurd.
Het was de schuld van de Jehova's, dat is nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:12 schreef bianconeri het volgende:
Feyenoord moet zich eigenlijk echt schamen!
Van zo'n flutclub als Kiev moet je thuis gewoon kunnen winnen.
En kom niet aanzetten met ohhh Kiev is wel een grote club zoals velen roepen, wat een onzin zeg! Vet matige club...
Ik vond Cabral ook een keer razendsnel, viel me echt opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:13 schreef adhalomylife het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die zich rotgeschrokken zijn van de snelheid van Cisse? Hij hielp die linksback Nelom op een bepaald moment en kwam aangerend vanaf Janmaat. Hij stond letterlijk in vier stappen van 10 meter naast Nelom zo leek het. Onvoorstelbaar.
Jammer dat hij niets met een bal kan.
Als je niet onderkent dat Kiev een grote club is, begrijp je waarschijnlijk ook niet dat Oekraine hoger dan Nederland staat in de UEFA coefficientenlijst. En als je dat niet begrijpt, is discussieren niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:12 schreef bianconeri het volgende:
Feyenoord moet zich eigenlijk echt schamen!
Van zo'n flutclub als Kiev moet je thuis gewoon kunnen winnen.
En kom niet aanzetten met ohhh Kiev is wel een grote club zoals velen roepen, wat een onzin zeg! Vet matige club...
Nee, dat zijn supporters. Andersom zou ik ook blij zijn, maar ik ga niet zo lopen treiteren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach dat zijn geen echte voetballiefhebbers. Had toch alleen maar mooi geweest als er 2 NL clubs in de CL meedoen
Ja, hij kan beter met de 100 meter sprint mee gaan doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:13 schreef adhalomylife het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die zich rotgeschrokken zijn van de snelheid van Cisse? Hij hielp die linksback Nelom op een bepaald moment en kwam aangerend vanaf Janmaat. Hij stond letterlijk in vier stappen van 10 meter naast Nelom zo leek het. Onvoorstelbaar.
Jammer dat hij niets met een bal kan.
Klopt ja! Al liep die zichzelf weer enorm vaak vast. Echt zo zonde. Die jongen kijkt gewoon niet om zich heen. Zoals Clasie dat doet vind ik zo knap. Heel getalenteerd voetballertje is dat. Erg onderschat in Nederland vind ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik vond Cabral ook een keer razendsnel, viel me echt op
Vooral de snelheid waarmee hij bal na bal de tribune in jaagt blijft me verbazenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik vond Cabral ook een keer razendsnel, viel me echt op
Ik vond het jammer voor het Nederlands voetbal toen Ajax werd genaaid in de CL ja. Ik ben niet zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het leedvermaak na Copenhagen, Praag, Zagreb enz vergeten?
Cabral is een blind paart man, alleen met zichzelf bezig. Hence de reactie vorig seizoen na de goal van Manu, dat was gewoon om te kotsen manquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Klopt ja! Al liep die zichzelf weer enorm vaak vast. Echt zo zonde. Die jongen kijkt gewoon niet om zich heen. Zoals Clasie dat doet vind ik zo knap. Heel getalenteerd voetballertje is dat. Erg onderschat in Nederland vind ik.
Gaf toch een aardige voorzet geloof ik?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef eight het volgende:
[..]
Vooral de snelheid waarmee hij bal na bal de tribune in jaagt blijft me verbazen
Ben eigenlijk wel blij dat Fer en Wijnaldum weg zijn gegaan, stonden de ontwikkeling van Schaken en Clasie alleen maar in de weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:14 schreef Lastpost het volgende:
Lekker belangrijk dat neuzenclubje.
Binnen twee jaar van een historische nederlaag in een rampseizoen met een leegloop van toptalenten naar de drempel van de laatste voorronde voor de Champions League, een berg talentvolle jongens, prima aankopen, het financieel herstel en jongens als Mathijsen die graag naar Feyenoord willen komen.![]()
Mooi gedaan, de huid duur verkocht en toch zuur omdat iedereen weet dat er vanavond meer in zat en het niet eens onverdiend was geweest als we door hadden gegaan terwijl ik eerlijk gezegd vooraf enkel dacht dat een gigantisch mirakel ons er doorheen had kunnen loodsen.
Trots én teleurgesteld, tekenen dat het sportief herstel van de club echt heeft ingezet.
Je weet dat Schaken 30 is he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat Fer en Wijnaldum weg zijn gegaan, stonden de ontwikkeling van Schaken en Clasie alleen maar in de weg.
Mwoh. Kennelijk waren je verwachtingen in hem zeer laag..quote:
Wie van hen blokkeerde de ontwikkeling van schaken dan? Fer en Wijnaldum speelden toch allebei niet op de rechterkant in de aanval?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat Fer en Wijnaldum weg zijn gegaan, stonden de ontwikkeling van Schaken en Clasie alleen maar in de weg.
of het leedvermaak van alle Feyenoorders die bij 2 afgekeurde goals tegen Real thuis van Ajax en de 1-7 van Lyon in Zagreb ;-)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het leedvermaak na Copenhagen, Praag, Zagreb enz vergeten?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet dat Schaken 30 is he?
Heeft wel een grote ontwikkeling doorgemaakt, ondanks zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet dat Schaken 30 is he?
Wijnaldem werd toch al op de rechterflank geplaatst laatste seizoen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Wie van hen blokkeerde de ontwikkeling van schaken dan? Fer en Wijnaldum speelden toch allebei niet op de rechterkant in de aanval?
De wedstrijd van Lyon was vanzelfsprekend terecht. Iedereen die daar omkooppraktijken in zag gelooft ook in spoken. Al is dit niet de plek om dit te bediscussieren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
of het leedvermaak van alle Feyenoorders die bij 2 afgekeurde goals tegen Real thuis van Ajax en de 1-7 van Lyon in Zagreb ;-)
Good times, good times. Maar off topic. Ga met je piemel spelen ofzo en zout op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
of het leedvermaak van alle Feyenoorders die bij 2 afgekeurde goals tegen Real thuis van Ajax en de 1-7 van Lyon in Zagreb ;-)
Ik vond Clasie wel minder dan eerst diepte opzoeken in zijn passes. Veel balletjes waren breed in plaats van in de diepte. Maar ik denk dat dit meer ligt aan de spelers in de aanval.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef PizzaGeit het volgende:
De Vrij en Clasie zijn zo verschrikkelijk goed. De Vrij is al zo'n beetje de beste verdediger van de Eredivisie na het vertrek van Vertonghen, die aanvallend écht goed was tbh, en Clasie idem op zijn positie. Héérlijke spelers, die hopelijk nog lang spelen voor Feyenoord en héél veel geld op gaan leveren als ze weggaan
Ook op 10 hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wijnaldem werd toch al op de rechterflank geplaatst laatste seizoen?
Klopt. Ik zit in de war door PSV. Overigens is het wijnaldum met een u, kleinigheidje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wijnaldem werd toch al op de rechterflank geplaatst laatste seizoen?
Joh.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Klopt. Ik zit in de war door PSV. Overigens is het wijnaldum met een u, kleinigheidje.
Met die balletjes breed verplaast hij het spel naar de andere kant, dat deed hij een paar keer heel erg goed. Hij mag wel iets vaker de diepte opzoeken, met een steekpass.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Ik vond Clasie wel minder dan eerst diepte opzoeken in zijn passes. Veel balletjes waren breed in plaats van in de diepte. Maar ik denk dat dit meer ligt aan de spelers in de aanval.
Ik ben er niet blij mee, die jongens hadden hier gewoon nog onder contract moeten staan en dan is het een kwestie van de sterkste/beste speelt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Daar moet je ook een beetje begrip voor hebben Dat was namelijk EPICquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:19 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Ohja? Dat weten ze bij PSV niet hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Klopt. Ik zit in de war door PSV. Overigens is het wijnaldum met een u, kleinigheidje.
Volgens mij hadden we het finacieel ook helemaal niet getrokken als we ze niet hadden verkocht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik ben er niet blij mee, die jongens hadden hier gewoon nog onder contract moeten staan en dan is het een kwestie van de sterkste/beste speelt.
Maar ach, gelukkig hebben ze alsnog de nodige miljoenen opgeleverd voor de club, enkel zuur dat ze voor een veelvoud weer worden doorverkocht straks bij de concurrent.
Maar dit Feyenoord heeft ook toekomst en met Van Geel verwacht ik dat we binnen afzienbare tijd ook op transfergebied klappers kunnen/zullen gaan maken.
Ik vond het jammer voor het Nederlands voetbal eerlijk gezegd. En dat meen ik echt. Maar ik ben dan ook geen Rotterdammert, en koester misschien wel daarom geen enórme haat jegens Ajaxquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:22 schreef eight het volgende:
[..]
Daar moet je ook een beetje begrip voor hebben Dat was namelijk EPIC
Ik moest hier hard om lachen. Wat slecht zeg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ohja? Dat weten ze bij PSV niet hoor
[ afbeelding ]
Dit dus. Ik ben blij dat die gasten zijn opgezouten voor dik 10 miljoen, Clasie was anders ook nooit doorgebroken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het finacieel ook helemaal niet getrokken als we ze niet hadden verkocht.
Alsof die hekel aan Ajax alleen in Rotterdam isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik vond het jammer voor het Nederlands voetbal eerlijk gezegd. En dat meen ik echt. Maar ik ben dan ook geen Rotterdammert, en koester misschien wel daarom geen enórme haat jegens Ajax
Naah, je groeit er wel meer mee op in Rotterdam denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef eight het volgende:
[..]
Alsof die hekel aan Ajax alleen in Rotterdam is
Kanker op uit dit Feyenoordtopic, flikkerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Joh, dat gekanker op elkaar tussen Feyenoorders en Ajacieden zal je altijd houden man.
Zeker weten, deel van de opvoeding.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Naah, je groeit er wel meer mee op in Rotterdam denk ik
Ik ga weer weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kanker op uit dit Feyenoordtopic, flikker
Hij doet toch niets verkeerd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kanker op uit dit Feyenoordtopic, flikker
Misschien dat ik er ooit nog studeer, maar ga er niet zomaar wonenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zeker weten, deel van de opvoeding.
dat is waarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Naah, je groeit er wel meer mee op in Rotterdam denk ik
Jezus man, dat was een grapjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Hij doet toch niets verkeerd?
Idd, beetje vreemde opmerking imoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Nieuwe topic autist?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
HMF?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
moet nog wennen aan de fok humorquote:
Tegelijk gepostquote:
jawelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tegelijk gepost
Daarbij was je taal- en smileygebruik nou niet echt dusdanig dat iemand er een "grapje" in kon lezen
Maak nie uit manquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:27 schreef RvLaak het volgende:
[..], heb er een gewoonte van gemaakt om het niet te doen
OMG Nu komen de ajax icoontjes weer..quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef eight het volgende:
[..]
OMG Nu komen de ajax icoontjes weer..
Ligt nog tot '14 vast, hopelijk wordt ie ook verlengt anders moet ie volgend jaar al wegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef adhalomylife het volgende:
Toch vind ik die Stefan de Vrij wel een heel grootse voetballer zeg. Het verbaast mij dat hij niet ontdekt is door europese clubs.
Waar is Sjaak Swart? Ik zie hem niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:30 schreef eight het volgende:
[..]
OMG Nu komen de ajax icoontjes weer..
Hij vindt zichzelf nog niet goed genoeg geloof ik, negeert ook boden van andere clubs omdat hij nog niet weg wil.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ligt nog tot '14 vast, hopelijk wordt ie ook verlengt anders moet ie volgend jaar al weg
Dat hij het beste voor zijn cliënt wil is slecht?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Trouwens vind ik het jammer dat ze Vilhena maar met een jaartje proberen te verlengen, maar dat komt door die k*tzaakwaarnemer Raiola
Beide 10+ miljoen waard.quote:
Vuige zakkenvuller is 't ja die Raiola. Nergens laat hij zijn cliënten teken waar heen mietenpremie te verdienen isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Trouwens vind ik het jammer dat ze Vilhena maar met een jaartje proberen te verlengen, maar dat komt door die k*tzaakwaarnemer Raiola
Vooral het beste voor zichzelf. Die man wou ook perse dat Hamsik vertrok, want dan kan ie weer geld opstrijkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat hij het beste voor zijn cliënt wil is slecht?
Stefan is een slimme jongen, gewoon je VWO afmaken en spelen bij Feyenoordquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf nog niet goed genoeg geloof ik, negeert ook boden van andere clubs omdat hij nog niet weg wil.
Uiteraardquote:
Hmm, dat wist ik dan niet... Ik hou me niet bezig met de randzaken rond het voetbal. Sterker nog, meestal weet ik niet eens dat er een speler bijgekomen is tot deze op het veld staatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vooral het beste voor zichzelf. Die man wou ook perse dat Hamsik vertrok, want dan kan ie weer geld opstrijken![]()
![]()
Gelukkig wou Hamsik wel bliijven
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm, dat wist ik dan niet... Ik hou me niet bezig met de randzaken rond het voetbal. Sterker nog, meestal weet ik niet eens dat er een speler bijgekomen is tot deze op het veld staat
Waar komt de twijfel over Cissé vandaan? Ik twijfelde totaal niet aan zijn slechtheid van vandaagquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:33 schreef Muto het volgende:
Vandaag vond ik Immers, Nelom en Fernandez niet goed. Cissé was twijfel, rest deed het heel goed.
Meteen verlengen, net als Clasie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ligt nog tot '14 vast, hopelijk wordt ie ook verlengt anders moet ie volgend jaar al weg
tr00, maar imo ook geen hoofdzaak. Ik ben Feyenoord fan, geen fan van bepaalde spelersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Transfers zijn niet echt randzaken
Clasie is al verlengd tot '15quote:
Komt toch omdat hij 17 is? Beter op zijn 18e verjaardag voor 5 jaar vastleggen. Maar ja, dat wordt lastig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Dat weet ik, maar 2017 graag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Clasie is al verlengd tot '15
Zou van mij nog wel 2 jaar bij mogen, maar da's iets te veel van het goede voor hem denk
Ooh, ik ben wel echt fan van Clasie als speler geworden bijvoorbeeld. Zelfde heb ik met Gerrard, daarom ben ik ook wel ( heel licht ) voor Liverpool, maar niet dat ik het zwaar volg. Clasie zal ik ook wel blijven volgen als ie over 2 jaar Xavi opvolgtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
tr00, maar imo ook geen hoofdzaak. Ik ben Feyenoord fan, geen fan van bepaalde spelers. Ik steun het team en de club (achter mijn PC/TV) en zie de spelers als niet meer dan een onderdeel van het geheel.
Klopt, maar ik kan ook genieten van een individuele speler bij een andere club. Vandaar dat ik geen tot weinig aandacht schenk aan transfers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ooh, ik ben wel echt fan van Clasie als speler geworden bijvoorbeeld. Zelfde heb ik met Gerrard, daarom ben ik ook wel ( heel licht ) voor Liverpool, maar niet dat ik het zwaar volg. Clasie zal ik ook wel blijven volgen als ie over 2 jaar Xavi opvolgt
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:40 schreef adhalomylife het volgende:
Ik heb trouwens een vraag. Toen ik vanuit een topic over BMW bestelbusjes hier naartoe kwam vroeg iemand me in een blauw vierkantje hoe het ermee ging. Toen ik klikte op reageren en een berichtje terug probeerde te sturen en op de verzendknop klikte gebeurde er niets.
Is het berichtje dan aangekomen of niet?
95quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:43 schreef Robus het volgende:
Wel positief dat ze 90 minuten konden voetballen itt tot vorige week, toen het na een uur steeds minder werd.
Clasie was toch aardig kapot had ik de indruk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:43 schreef Robus het volgende:
Wel positief dat ze 90 minuten konden voetballen itt tot vorige week, toen het na een uur steeds minder werd.
Imo is dat alleen maar goed. Geeft aan dat hij hard gewerkt heeft. Spelers die fit van het veld komen, hebben niet hard genoeg gewerkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:43 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Clasie was toch aardig kapot had ik de indruk.
Of je hebt een fenomenale conditiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Imo is dat alleen maar goed. Geeft aan dat hij hard gewerkt heeft. Spelers die fit van het veld komen, hebben niet hard genoeg gewerkt.
Dat is zwaar onwaarschijnlijk en maar zeer weinige gegevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Of je hebt een fenomenale conditie
Dan staat morgen de Belastingdienst voor de deur.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:40 schreef adhalomylife het volgende:
Is het berichtje dan aangekomen of niet?
Wat denk je van de hitte vorige week..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:43 schreef Robus het volgende:
true.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Wat denk je van de hitte vorige week..
Dat zeker ja. Sfeer was groots.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:01 schreef DonRaja het volgende:
Kloteresultaat. Maar wel trots op het spel en de beleving.
op onze spelers en 47.000 supporters. rest ophangen met hun aanstekers en kiev supporters jacht na afloop van de wedstrijd. was pas laat lopen naar de bus en daar waren allemaal kleine groepjes kiev fans aan het intimideren met spugen, onder het oog van de politie.. maar vergeleken met psv-ajax afgelopen zondag en dit spel is 2e of 3e in de competitie makkelijk haalbaar.quote:
Alleen de aanstekers zijn zo onnodig. En er zullen nog mensen dit gaan goed praten ook.quote:
Waren er Kiev gasten aan het intimideren of andersom? In het geval van het eerste, jammer dat ik dat het moeten missen. De kanker voor die gasten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
op onze spelers en 47.000 supporters. rest ophangen met hun aanstekers en kiev supporters jacht na afloop van de wedstrijd. was pas laat lopen naar de bus en daar waren allemaal kleine groepjes kiev fans aan het intimideren met spugen, onder het oog van de politie.. maar vergeleken met psv-ajax afgelopen zondag en dit spel is 2e of 3e in de competitie makkelijk haalbaar.
Eens, ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen de aanstekers zijn zo onnodig.
Als ze het volhouden. Ik hoop het, maar ben vooral bang voor blessures.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
op onze spelers en 47.000 supporters. rest ophangen met hun aanstekers en kiev supporters jacht na afloop van de wedstrijd. was pas laat lopen naar de bus en daar waren allemaal kleine groepjes kiev fans aan het intimideren met spugen, onder het oog van de politie.. maar vergeleken met psv-ajax afgelopen zondag en dit spel is 2e of 3e in de competitie makkelijk haalbaar.
Intimideren niet, eerder provoceren. Die gekken waren net met 10 man ofzo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Waren er Kiev gasten aan het intimideren of andersom? In het geval van het eerste, jammer dat ik dat het moeten missen. De kanker voor die gasten.
Jammer dat ik dat heb moeten missen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Intimideren niet, eerder provoceren. Die gekken waren net met 10 man ofzo.
Ben ook zeer tevreden met de organisatie en de speelwijze, ziet er goed uit. Maar ik ben bang dat het gebrek aan scorend vermogen ons toch in de weg gaat zitten om in de top 3 te eindigen hoor. Ik schat ons in op een 4de of 5de plaats.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |