En dan zul je ook nog zien dat die straf de eerste volgende wedstrijd ingaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:48 schreef ZwarteMaan het volgende:
2 duels zonder publiek voorwaardelijk stond er nog voor Feyenoord
Nelom kan er uit als Mathijsen er is. Indy weer op linksback.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nelom was ook niet altijd geweldig hoor![]()
Had één mooie pass, en af en toe verdedigde hij ook nog eens (), maarvoorderest was het ... matig. Immers was gewoon niet goed vandaag. Janmaat viel positief op
Ik zag de herhaling later en volgens mij werd die bal nog aangeraakt door de keeper, heel licht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef adhalomylife het volgende:
Ongelofelijk wat een zeer dit doet. Zo'n geweldige pot op de mat leggen. Op de linkerpaal schieten. Ach ach ach.
Het was heerlijk in De Kuip in ieder geval.
Dat zeker. Maar de spits is oh zo belangrijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nelom kan er uit als Mathijsen er is. Indy weer op linksback.
Hij moet voortaan gewoon uit beiden strafschopgebieden blijvenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet voor de keeper gaan staan in die situatie
Idd. Belangrijker dan Mathijsen atm. Maarja wie? Ik heb echt geen idee op Guidetti na dan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar de spits is oh zo belangrijk.
Ik ook en al helemaal dat schot van Immers. Wat een pech, ongelooflijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef Dekatria het volgende:
Die kopbal vlak voor het goal, op die magistrale voorzetik telde 'm al.
Ik las ooit ergens Helenius uit Denemarken. Maarja, das ook niks lijkt me, en je hoort zoveelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd. Belangrijker dan Mathijsen atm. Maarja wie? Ik heb echt geen idee op Guidetti na dan...
Dit gaat weer eens een paniekaankoop wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd. Belangrijker dan Mathijsen atm. Maarja wie? Ik heb echt geen idee op Guidetti na dan...
Naah, hij probeerde hem weg te koppen maar je moet UIT het 5-metergebied blijven in zulke situaties vind ik, anders krijg je problemen met de keeperquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lul niet, Mulder moet die bal gewoon fatsoenlijk wegboksen.
Nee nee nee. Alsjeblieft niet. Guidetti is ook te link want las ergens dat hij sowieso nog 3 maanden niet kan spelen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Dit gaat weer eens een paniekaankoop worden
Leerdam speelde zeer goed hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef H.M.Murdock het volgende:
Laat Koeman kappen met het opstellen van Leerdam (op het middenveld) en Cabral. Die jongens willen niet bijtekenen, prima. Maar laat voor hen dan gewoon Vormer/Singh of Manu/El Abdellaoui spelen.
Leerdam speelde gewoon goedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef H.M.Murdock het volgende:
Laat Koeman kappen met het opstellen van Leerdam (op het middenveld) en Cabral. Die jongens willen niet bijtekenen, prima. Maar laat voor hen dan gewoon Vormer/Singh of Manu/El Abdellaoui spelen.
Nuttig. Maar als hij weg wil, dan liever een ander.quote:
Och, er kan maar 4 ton in rook op gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef eight het volgende:
[..]
Dit gaat weer eens een paniekaankoop worden
onze joodse media kennende welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef Erasmusch het volgende:
Komt er nog een samenvatting ergens?
Ze gaan geen geld investeren wat ze niet hebben, en terecht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef Onnoman het volgende:
wat ik niet snap is waarom feyenoord niet de geldla heeft opengetrokken.
Eindelijk eens champions league in zicht, en aantreden met een elftal wat gelijkwaardig is aan een club als vitesse.
Feyenoord is een geweldige club.. maar ze hadden beter moeten nadenken
En dan mis je de CL en dan zit je in de problemen, dat is wel het domste wat je kan doen! Dat hebben ze paar jaar geleden ook gedaan en dat is mij in ieder geval niet bevallen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef Onnoman het volgende:
wat ik niet snap is waarom feyenoord niet de geldla heeft opengetrokken.
Eindelijk eens champions league in zicht, en aantreden met een elftal wat gelijkwaardig is aan een club als vitesse.
Feyenoord is een geweldige club.. maar ze hadden beter moeten nadenken
Meestal na 0.00 uur op http://www.eredivisielive.nlquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef Erasmusch het volgende:
Komt er nog een samenvatting ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |