Niet met deze cissequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:37 schreef Niesl het volgende:
Mijn hemel, het zit er echt in! Kom op Feyenoord!
met Filipo had je vandaag gewoon gewonnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Del Piero of Inzaghi, deze zijn nog transfervrij ook.
Niet het geluk, het vermogen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:57 schreef DaMart het volgende:
Zonde dit.
Uiteindelijk onterecht verloren omdat het geluk ontbrak om de ballen in het doel te krijgen.
Je bedoelt met geluk 'de spits' ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:57 schreef DaMart het volgende:
Zonde dit.
Uiteindelijk onterecht verloren omdat het geluk ontbrak om de ballen in het doel te krijgen.
Nou ja, we hadden een paar keer gewoon pech dat de bal er niet in ging... maar die spits is ook wel welkom. Met Guidetti hadden we bij rust al 2-0 voorgestaanquote:
Daarom. Met een spits zie ik Feyenoord hoog eindigen dit jaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, we hadden een paar keer gewoon pech dat de bal er niet in ging... maar die spits is ook wel welkom. Met Guidetti hadden we bij rust al 2-0 voorgestaan.
Immers komt wel iets te kort vind ik voor het grote werk. WEllicht in de competitie wel goed genoeg. Schaken wordt steeds beter. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, we hadden een paar keer gewoon pech dat de bal er niet in ging... maar die spits is ook wel welkom. Met Guidetti hadden we bij rust al 2-0 voorgestaan.
Ik ook wel. Ze speelden sterk en waren gewoon beter dan Kiev. Maar als die bal dan niet in het doel gaat....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. Met een spits zie ik Feyenoord hoog eindigen dit jaar.
Precies.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ze speelden sterk en waren gewoon beter dan Kiev. Maar als die bal dan niet in het doel gaat.....
Dit. Verdomme.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeker. Samen met De Vrij het toekomstkapitaal. Die jongen mag nooit voor minder dan een miljoen of 8 de kuip uit lopen.quote:
Wat is er zo goed aan Platje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu moet Feyenoord een ruil voorstellen met NEC. Zij krijgen Cabral en wij Platje.
Technisch is hij geen Messi, maar als je hem vertrouwen geeft en goede aanvoer, dan schiet hij er wel een aantal ballen erin.quote:
Het kan nu nog. Ik zeg doen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef The_Groove het volgende:
De Vrij wat een fokking baas is dat he.
Echt 10x beter dan Vlaar.
Dodelijke verdediging met Mathijsen en De Vrij.
Ohja Immers in de winter lekker verhuren aan Excelsior, is meer zn niveau
Toen Cabral erin kwam had je wel veel dreiging hoor, dat hij dan niet zo geweldig schiet, oké.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Technisch is hij geen Messi, maar als je hem vertrouwen geeft en goede aanvoer, dan schiet hij er wel een aantal ballen erin.
Ik vond Fernandez dreigende hoor...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:12 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Toen Cabral erin kwam had je wel veel dreiging hoor, dat hij dan niet zo geweldig schiet, oké.
Cabral is ontzettend wisselvallig. De ene wedstrijd speelt hij een 9 en de andere wedstrijd is het een 3.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:12 schreef Toilutpaper het volgende:
Toen Cabral erin kwam had je wel veel dreiging hoor, dat hij dan niet zo geweldig schiet, oké.
Laat Platje het eerst maar eens een seizoen zien bij NEC, dat hij uitblinkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Cabral is ontzettend wisselvallig. De ene wedstrijd speelt hij een 9 en de andere wedstrijd is het een 3.
Klopt, maar met zijn snelheid is hij wel dreigend, Fernandez was ook heel dreigend, geef ik toe, maar zo slecht deed Cabral het niet hoor, vond ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:14 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik vond Fernandez dreigende hoor...
En dat schot rond de 90ste minuut sloeg helemaal nergens op
QFTquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:32 schreef Typisch het volgende:
Clasie en De Vrij sowieso Oranje materiaal. Schaken was ook goed en verder viel mij Janmaat op. Vormer is trouwens wel echt verdomd traag, Nelom kan écht niet. Cissé kan niet voetballen (alleen rennen) en Fernandéz heel de wedstrijd niet gezien. Leerdammeke was weer nuttig, hoop toch dat hij nog een nieuw contract krijgt.
En Mokotjo moet verhuurd of verkocht worden, gaat geen minuut maken denk ik.
Daar zullen de ballenjongens van NEC het vast niet mee eens zijn...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu moet Feyenoord een ruil voorstellen met NEC. Zij krijgen Cabral en wij Platje.
Daar ben ik het nog mee eens ook. Wat een kankerjosties, als je de wederopstanding van je club met je domme kuthoofd zo de verdoemenis in wilt helpenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:39 schreef Tomasso het volgende:
Tyfusmongolen die aanstekers op het veld gooien. Gummiknuppel in de nek en herdershond in het been. De tyfus voor ze, stuk voor stuk. Mongolen gaan er nog voor zorgen dat we er 5 jaar uit liggen...
Waren het er veel? Zag wel veel mensen weg werp gebaren maken, maar of ze ook echt wat weg gooide weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:39 schreef Tomasso het volgende:
Tyfusmongolen die aanstekers op het veld gooien. Gummiknuppel in de nek en herdershond in het been. De tyfus voor ze, stuk voor stuk. Mongolen gaan er nog voor zorgen dat we er 5 jaar uit liggen...
Met wat geluk was die eerste bal van Schaken er al in gegaan. Die kopbal van hem idem. Dat die ingooi van Popov niet afgemaakt wordt is gewoon diep, dieptriest, maar met nét wat meer geluk/afmaakskilzz was het gewoon 2-0 geweest met rust en was de match eigenlijk gespeeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:40 schreef Tomasso het volgende:
Verder niets dan lof voor ons cluppie. Over twee wedstrijden de betere, alleen hadden we nog wel tot 02.00 uur kennen ballen, maar zou die bal er echt niet in gaan. Maar toch ben ik trots over hoe wij ons hebben gemanifesteerd.
Genoeg voor een flinke boetequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waren het er veel? Zag wel veel mensen weg werp gebaren maken, maar of ze ook echt wat weg gooide weet ik eigenlijk niet.Zat te vaak met mijn handen voor mijn ogen.
Oh en Caland schiet de volgende keer effe een voley van 3 meter voor de goal in de hoek ipv op de keeper, thanx.
Denk zo'n 40 tot 45 aanstekers.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waren het er veel? Zag wel veel mensen weg werp gebaren maken, maar of ze ook echt wat weg gooide weet ik eigenlijk niet.Zat te vaak met mijn handen voor mijn ogen.
Oh en Caland schiet de volgende keer effe een volley van 3 meter voor de goal in de hoek ipv op de keeper, thanx.
Stadion verbod voor 20 jaar voor die mongolen, dat je boos bent prima maar de tering hey. Scheld ze de tyfus in of snij jezelf maar verdomme waarom nou weer zoiets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |