Niet met deze cissequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:37 schreef Niesl het volgende:
Mijn hemel, het zit er echt in! Kom op Feyenoord!
met Filipo had je vandaag gewoon gewonnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Del Piero of Inzaghi, deze zijn nog transfervrij ook.
Niet het geluk, het vermogen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:57 schreef DaMart het volgende:
Zonde dit.
Uiteindelijk onterecht verloren omdat het geluk ontbrak om de ballen in het doel te krijgen.
Je bedoelt met geluk 'de spits' ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:57 schreef DaMart het volgende:
Zonde dit.
Uiteindelijk onterecht verloren omdat het geluk ontbrak om de ballen in het doel te krijgen.
Nou ja, we hadden een paar keer gewoon pech dat de bal er niet in ging... maar die spits is ook wel welkom. Met Guidetti hadden we bij rust al 2-0 voorgestaanquote:
Daarom. Met een spits zie ik Feyenoord hoog eindigen dit jaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, we hadden een paar keer gewoon pech dat de bal er niet in ging... maar die spits is ook wel welkom. Met Guidetti hadden we bij rust al 2-0 voorgestaan.
Immers komt wel iets te kort vind ik voor het grote werk. WEllicht in de competitie wel goed genoeg. Schaken wordt steeds beter. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, we hadden een paar keer gewoon pech dat de bal er niet in ging... maar die spits is ook wel welkom. Met Guidetti hadden we bij rust al 2-0 voorgestaan.
Ik ook wel. Ze speelden sterk en waren gewoon beter dan Kiev. Maar als die bal dan niet in het doel gaat....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. Met een spits zie ik Feyenoord hoog eindigen dit jaar.
Precies.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ze speelden sterk en waren gewoon beter dan Kiev. Maar als die bal dan niet in het doel gaat.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |