quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:17 schreef mega-worstje het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)en-komen-eraan.dhtml
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op dinsdag 07-08-2012 om 18:43:59Opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Clasie, Leerdam, Immers; Schaken, Fernandez, Cissé reageer retweet
Ik vond eerlijk gezegd van niet. Gewoon een slechte aanname slecht meegenomen en daarna loopt die gozer er tegenaan. Die gozer hoeft niet helemaal niets te doen.quote:
Mee eens. Voorin wil het nog niet helemaal lukkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef de40reoverz het volgende:
snap niet waarom ze een extra verdediger willen halen, vind de verdediging best goed staan tegen kiev. Al 2 wedstrijden lang. Beter gaan ze in een talentvolle spits investeren. Afmaken is ook belangrijk
Cissé kan het gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:58 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Mee eens. Voorin wil het nog niet helemaal lukken
Je krijgt op een gegeven moment te maken (langdurige) blessures en schorsingenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:51 schreef de40reoverz het volgende:
snap niet waarom ze een extra verdediger willen halen, vind de verdediging best goed staan tegen kiev. Al 2 wedstrijden lang. Beter gaan ze in een talentvolle spits investeren. Afmaken is ook belangrijk
je gaat uit vanuit het negatieve, als je matthijsen haalt geef je talenten niet de kans lijkt mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je krijgt op een gegeven moment te maken (langdurige) blessures en schorsingen
Fuck de talenten, ik wil een topteam. Geen talentenschoolquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:02 schreef de40reoverz het volgende:
[..]
je gaat uit vanuit het negatieve, als je matthijsen haalt geef je talenten niet de kans lijkt mij
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Fuck de talenten, ik wil een topteam. Geen talentenschool
Plus dat een ervaren speler de talenten nog een heleboel kan leren. En er loopt nu gewoon verdomd weinig ervaring in het team rond, zeker in de verdediging.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |