abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115266609
Als die knal op de paal erin draait heb je gewoon een hele andere avond. Wat is voetbal toch onvoorstelbaar zuur zeg.

En wat missen we een spits zeg. Guidetti had hier gewoon makkelijk 2 kansen afgemaakt.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:04:24 #152
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_115266611
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Naah, hij probeerde hem weg te koppen maar je moet UIT het 5-metergebied blijven in zulke situaties vind ik, anders krijg je problemen met de keeper
Immers was ook buiten het 5-metergebied. Mulder had dat gewoon beter moeten doen, klaar.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:04:33 #153
14505 OProg
A Life in Music
pi_115266623
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef Onnoman het volgende:
wat ik niet snap is waarom feyenoord niet de geldla heeft opengetrokken.
Eindelijk eens champions league in zicht, en aantreden met een elftal wat gelijkwaardig is aan een club als vitesse.
Feyenoord is een geweldige club.. maar ze hadden beter moeten nadenken
Welke geldla? :{ :')

Die is nog leeg van de vorige poging succes kopen. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_115266659
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef adhalomylife het volgende:
Als die knal op de paal erin draait heb je gewoon een hele andere avond. Wat is voetbal toch onvoorstelbaar zuur zeg.

En wat missen we een spits zeg. Guidetti had hier gewoon makkelijk 2 kansen afgemaakt.
welkom bij de CL - je krijg 3-4 kansen die moet je gewoon maken .. het is geen Feyenoord-Telstar ofzo..
pi_115266661
quote:
Eindelijk eens champions league in zicht, en aantreden met een elftal wat gelijkwaardig is aan een club als vitesse.
Dat hebben ze gedaan maar de geldla zat vol met "i owe you" briefjes
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_115266695
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Euribob het volgende:

[..]

Immers was ook buiten het 5-metergebied. Mulder had dat gewoon beter moeten doen, klaar.
Hij kwam erin vliegen. En Mulder had het beter moeten doen, maar niet volledig zijn schuld vind ik.
pi_115266719
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Meestal na 0.00 uur op http://www.eredivisielive.nl
Sterker nog. Hij is al beschikbaar. Maar alleen voor abonnees. Er staat wel dat hij na maandag beschikbaar is voor iederreen. Ik kan me niet vooorstellen dat ze zo lang wachten.
pi_115266723
quote:
Kom je onder een steen vandaan ofzo?
* Verwijderd *
pi_115266751
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef ZwarteMaan het volgende:

[..]

welkom bij de CL - je krijg 3-4 kansen die moet je gewoon maken .. het is geen Feyenoord-Telstar ofzo..
Wiens kloon ben je trouwens? Je gedraagt je bijhoorlijk zielig, dus...

Ajax-supporter zeker? Of een droeftoeter uit Eindhoven?
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:06:34 #160
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_115266784
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Hij kwam erin vliegen. En Mulder had het beter moeten doen, maar niet volledig zijn schuld vind ik.
Ja, maar als hij er niet in komt vliegen heeft die Brownie Idelelelelele natuurlijk vrij spel.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:06:35 #161
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_115266785
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Don't feed the troll.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:06:47 #162
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_115266795
quote:

[..]

Negeren.
pi_115266801
Trots.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:07:10 #164
242879 Onnoman
The On And Only
pi_115266833
ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat PSV gehakt van ze gemaakt zouden hebben...
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_115266845
quote:

[..]

Ajax natuurlijk .. en zielig? Je moet gewoon die kansen afmaken vooral die 1000% kans .. Kiev eruit had ik in het voordeel van Ajax kunnen zijn trouwens ..
pi_115266879
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Sterker nog. Hij is al beschikbaar. Maar alleen voor abonnees. Er staat wel dat hij na maandag beschikbaar is voor iederreen. Ik kan me niet vooorstellen dat ze zo lang wachten.
Die staan nu al te trappelen om deze vrij te geven..
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_115266896
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef Muto het volgende:
Trots.
Trots, maar ik voel me behoorlijk zuur ;(
We hadden het gewoon aangekund man, en met een beetje leuke loting speel je fantastische wedstrijden in de groepsfase en kan je 3e worden, overwinter je ook nog ^O^
Maarja, volgend jaar beter
pi_115266905
Immers :')

Goed gespeeld, we missen een spits alleen. Maar vorige week en vandaag geven veel vertrouwen voor de toekomst.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:08:41 #169
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_115266956
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef Onnoman het volgende:
ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat PSV gehakt van ze gemaakt zouden hebben...
Laat PSV er lekker buiten hier.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_115266970
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef eight het volgende:

[..]

Die staan nu al te trappelen om deze vrij te geven..
Dat vind ik zo zielig hea, zag ook al een tweet voorbijkomen van ''dankjewel Feyenoord voor de 3 miljoen, maarja dat was al op voorhand voorspeld'' . Dat is echt zo zielig, zum kotzen :r
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:09:55 #171
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_115267042
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Dat vind ik zo zielig hea, zag ook al een tweet voorbijkomen van ''dankjewel Feyenoord voor de 3 miljoen, maarja dat was al op voorhand voorspeld'' . Dat is echt zo zielig, zum kotzen :r
Ach, dan is het des te leuker om in de competitie twee keer van de joden te winnen. Ik zie mogelijkheden.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:10:02 #172
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_115267053
quote:

[..]

Ach dat zijn geen echte voetballiefhebbers. Had toch alleen maar mooi geweest als er 2 NL clubs in de CL meedoen :)
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_115267058
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef Muto het volgende:

Goed gespeeld, we missen een spits alleen. Maar vorige week en vandaag geven veel vertrouwen voor de toekomst.
Een man in het publiek zei het heel treffend. "Immers is een 10 achter de spits maar speelt minder diep dan Stefan. Dan doe je serieus iets verkeerd".

Ik heb daar niets aan toe te voegen.

Maar wat ben ik ongelofelijk trots op mijn club.

Nou hoop ik eigenlijk dat we de EL niet eens bereiken en gewoon vol knallen in de eredivisie. Hopen op een mooi resultaat daar. De EL zit alleen maar in de weg en levert volgens mij niets op. Nog maar een keer vol op de competitie richten. Op naar de eerste of tweede plek, weer gaan voor CL. :)
pi_115267081
quote:

[..]

Ja, dat was andersom nooit gebeurd.
pi_115267167
Extra zuur dat je meer kans had om de volgende ronde door te komen in CL dan in EL....
pi_115267185
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ach, dan is het des te leuker om in de competitie twee keer van de joden te winnen. Ik zie mogelijkheden.
Zéker. Als je ziet hoe die verdediging met Blind is :D
Daar wandelen Fernandez & Schaken gewoon doorheen, zijn ze nog sneller :D _O-
pi_115267200
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Denk het niet nee.
pi_115267206
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef Muto het volgende:

Klopt maar toch voel ik onvrede. Dit gaat weer net zo'n seizoen worden als vorig jaar waarin je meestal de sterkste bent maar teveel kansen laat liggen om te kunnen winnen.
pi_115267283
Feyenoord moet zich eigenlijk echt schamen!
Van zo'n flutclub als Kiev moet je thuis gewoon kunnen winnen.
En kom niet aanzetten met ohhh Kiev is wel een grote club zoals velen roepen, wat een onzin zeg! Vet matige club...
pi_115267290
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Kom je onder een steen vandaan ofzo?
Onnoman = Onno Jacobs denk ik. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_115267299
Zijn er trouwens meer mensen die zich rotgeschrokken zijn van de snelheid van Cisse? Hij hielp die linksback Nelom op een bepaald moment en kwam aangerend vanaf Janmaat. Hij stond letterlijk in vier stappen van 10 meter naast Nelom zo leek het. Onvoorstelbaar.

Jammer dat hij niets met een bal kan.
pi_115267309
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Nog effe en je gaat nog beweren dat er in Hilversum nauwelijks Ajax supporters zitten :{
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:13:28 #183
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_115267312
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:12 schreef bianconeri het volgende:
En kom niet aanzetten met ohhh Kiev is wel een grote club zoals velen roepen, wat een onzin zeg! Vet matige club...
Het was de schuld van de Jehova's, dat is nu wel duidelijk.
pi_115267328
Het is wel typerend dat Feyenoord echt in geen enkele wedstrjid vorig jaar te veel heeft gekregen, eerder te weinig. Nu ook weer :X

Maarja, ook eigen kwaliteit natuurlijk, kansen afmaken
pi_115267351
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:13 schreef adhalomylife het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die zich rotgeschrokken zijn van de snelheid van Cisse? Hij hielp die linksback Nelom op een bepaald moment en kwam aangerend vanaf Janmaat. Hij stond letterlijk in vier stappen van 10 meter naast Nelom zo leek het. Onvoorstelbaar.

Ik vond Cabral ook een keer razendsnel, viel me echt op
pi_115267368
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:12 schreef bianconeri het volgende:
Als je niet onderkent dat Kiev een grote club is, begrijp je waarschijnlijk ook niet dat Oekraine hoger dan Nederland staat in de UEFA coefficientenlijst. En als je dat niet begrijpt, is discussieren niet noodzakelijk.
pi_115267379
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ach dat zijn geen echte voetballiefhebbers. Had toch alleen maar mooi geweest als er 2 NL clubs in de CL meedoen :)
Nee, dat zijn supporters. Andersom zou ik ook blij zijn, maar ik ga niet zo lopen treiteren. 8)7
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:14:58 #188
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_115267395
Lekker belangrijk dat neuzenclubje.
Binnen twee jaar van een historische nederlaag in een rampseizoen met een leegloop van toptalenten naar de drempel van de laatste voorronde voor de Champions League, een berg talentvolle jongens, prima aankopen, het financieel herstel en jongens als Mathijsen die graag naar Feyenoord willen komen. _O_

Mooi gedaan, de huid duur verkocht en toch zuur omdat iedereen weet dat er vanavond meer in zat en het niet eens onverdiend was geweest als we door hadden gegaan terwijl ik eerlijk gezegd vooraf enkel dacht dat een gigantisch mirakel ons er doorheen had kunnen loodsen.

Trots én teleurgesteld, tekenen dat het sportief herstel van de club echt heeft ingezet. O+
pi_115267427
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:11 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Denk het niet nee.
Het leedvermaak na Copenhagen, Praag, Zagreb enz vergeten?
pi_115267436
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:13 schreef adhalomylife het volgende:

Ja, hij kan beter met de 100 meter sprint mee gaan doen.
pi_115267442
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:14 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Klopt ja! Al liep die zichzelf weer enorm vaak vast. Echt zo zonde. Die jongen kijkt gewoon niet om zich heen. Zoals Clasie dat doet vind ik zo knap. Heel getalenteerd voetballertje is dat. Erg onderschat in Nederland vind ik.
pi_115267446
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:14 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Vooral de snelheid waarmee hij bal na bal de tribune in jaagt blijft me verbazen ;(
pi_115267502
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Het leedvermaak na Copenhagen, Praag, Zagreb enz vergeten?
Ik vond het jammer voor het Nederlands voetbal toen Ajax werd genaaid in de CL ja. Ik ben niet zo
pi_115267503
Cabral viel goed in.
pi_115267542
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef adhalomylife het volgende:

[..]

Klopt ja! Al liep die zichzelf weer enorm vaak vast. Echt zo zonde. Die jongen kijkt gewoon niet om zich heen. Zoals Clasie dat doet vind ik zo knap. Heel getalenteerd voetballertje is dat. Erg onderschat in Nederland vind ik.
Cabral is een blind paart man, alleen met zichzelf bezig. Hence de reactie vorig seizoen na de goal van Manu, dat was gewoon om te kotsen man :r
pi_115267585
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef eight het volgende:

[..]

Vooral de snelheid waarmee hij bal na bal de tribune in jaagt blijft me verbazen ;(
Gaf toch een aardige voorzet geloof ik?

Wel vond ik het onbegrijpelijk dat Koeman Janmaat eruit haalde toen hij 3-4-3 wilde spelen. Haal dan Nelom eruit. Janmaat heeft tenminste ook aanvallende impulsen. En speelt algeheel beter.

Betekent wel dat je Stefan dan op de linkerkant moet zetten.

Wat speelde die trouwens een grandioze pot. Zonder zijn geweldige begrip van het spelletje had Feyenoord nooit zo aanvallend kunnen spelen.

Waarom staat er trouwens "Feijenoord" in de topictitel? Dat is toch de naam van de club niet meer officieel? Vind het wel mooi staan trouwens. :)
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:18:11 #197
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_115267588
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:14 schreef Lastpost het volgende:
Lekker belangrijk dat neuzenclubje.
Binnen twee jaar van een historische nederlaag in een rampseizoen met een leegloop van toptalenten naar de drempel van de laatste voorronde voor de Champions League, een berg talentvolle jongens, prima aankopen, het financieel herstel en jongens als Mathijsen die graag naar Feyenoord willen komen. _O_

Mooi gedaan, de huid duur verkocht en toch zuur omdat iedereen weet dat er vanavond meer in zat en het niet eens onverdiend was geweest als we door hadden gegaan terwijl ik eerlijk gezegd vooraf enkel dacht dat een gigantisch mirakel ons er doorheen had kunnen loodsen.

Trots én teleurgesteld, tekenen dat het sportief herstel van de club echt heeft ingezet. O+
Ben eigenlijk wel blij dat Fer en Wijnaldum weg zijn gegaan, stonden de ontwikkeling van Schaken en Clasie alleen maar in de weg.
pi_115267628
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ben eigenlijk wel blij dat Fer en Wijnaldum weg zijn gegaan, stonden de ontwikkeling van Schaken en Clasie alleen maar in de weg.
Je weet dat Schaken 30 is he? :D
pi_115267637
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:16 schreef Muto het volgende:
Cabral viel goed in.
Mwoh. Kennelijk waren je verwachtingen in hem zeer laag..
pi_115267658
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Euribob het volgende:

[..]

Wie van hen blokkeerde de ontwikkeling van schaken dan? Fer en Wijnaldum speelden toch allebei niet op de rechterkant in de aanval?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')