Immers was ook buiten het 5-metergebied. Mulder had dat gewoon beter moeten doen, klaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Naah, hij probeerde hem weg te koppen maar je moet UIT het 5-metergebied blijven in zulke situaties vind ik, anders krijg je problemen met de keeper
Welke geldla?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef Onnoman het volgende:
wat ik niet snap is waarom feyenoord niet de geldla heeft opengetrokken.
Eindelijk eens champions league in zicht, en aantreden met een elftal wat gelijkwaardig is aan een club als vitesse.
Feyenoord is een geweldige club.. maar ze hadden beter moeten nadenken
welkom bij de CL - je krijg 3-4 kansen die moet je gewoon maken .. het is geen Feyenoord-Telstar ofzo..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef adhalomylife het volgende:
Als die knal op de paal erin draait heb je gewoon een hele andere avond. Wat is voetbal toch onvoorstelbaar zuur zeg.
En wat missen we een spits zeg. Guidetti had hier gewoon makkelijk 2 kansen afgemaakt.
Dat hebben ze gedaan maar de geldla zat vol met "i owe you" briefjesquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef Onnoman het volgende:
Eindelijk eens champions league in zicht, en aantreden met een elftal wat gelijkwaardig is aan een club als vitesse.
Hij kwam erin vliegen. En Mulder had het beter moeten doen, maar niet volledig zijn schuld vind ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Immers was ook buiten het 5-metergebied. Mulder had dat gewoon beter moeten doen, klaar.
Sterker nog. Hij is al beschikbaar. Maar alleen voor abonnees. Er staat wel dat hij na maandag beschikbaar is voor iederreen. Ik kan me niet vooorstellen dat ze zo lang wachten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Meestal na 0.00 uur op http://www.eredivisielive.nl
Kom je onder een steen vandaan ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef Onnoman het volgende:
Wiens kloon ben je trouwens? Je gedraagt je bijhoorlijk zielig, dus...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
welkom bij de CL - je krijg 3-4 kansen die moet je gewoon maken .. het is geen Feyenoord-Telstar ofzo..
Ja, maar als hij er niet in komt vliegen heeft die Brownie Idelelelelele natuurlijk vrij spel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij kwam erin vliegen. En Mulder had het beter moeten doen, maar niet volledig zijn schuld vind ik.
Don't feed the troll.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wiens kloon ben je trouwens? Je gedraagt je bijhoorlijk zielig, dus...
Ajax-supporter zeker? Of een droeftoeter uit Eindhoven?
Negeren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajax natuurlijk .. en zielig? Je moet gewoon die kansen afmaken vooral die 1000% kans .. Kiev eruit had ik in het voordeel van Ajax kunnen zijn trouwens ..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die staan nu al te trappelen om deze vrij te geven..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Sterker nog. Hij is al beschikbaar. Maar alleen voor abonnees. Er staat wel dat hij na maandag beschikbaar is voor iederreen. Ik kan me niet vooorstellen dat ze zo lang wachten.
Trots, maar ik voel me behoorlijk zuurquote:
Laat PSV er lekker buiten hier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef Onnoman het volgende:
ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat PSV gehakt van ze gemaakt zouden hebben...
Dat vind ik zo zielig hea, zag ook al een tweet voorbijkomen van ''dankjewel Feyenoord voor de 3 miljoen, maarja dat was al op voorhand voorspeld'' . Dat is echt zo zielig, zum kotzenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef eight het volgende:
[..]
Die staan nu al te trappelen om deze vrij te geven..
Ach, dan is het des te leuker om in de competitie twee keer van de joden te winnen. Ik zie mogelijkheden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat vind ik zo zielig hea, zag ook al een tweet voorbijkomen van ''dankjewel Feyenoord voor de 3 miljoen, maarja dat was al op voorhand voorspeld'' . Dat is echt zo zielig, zum kotzen
Ach dat zijn geen echte voetballiefhebbers. Had toch alleen maar mooi geweest als er 2 NL clubs in de CL meedoenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat vind ik zo zielig hea, zag ook al een tweet voorbijkomen van ''dankjewel Feyenoord voor de 3 miljoen, maarja dat was al op voorhand voorspeld'' . Dat is echt zo zielig, zum kotzen
Een man in het publiek zei het heel treffend. "Immers is een 10 achter de spits maar speelt minder diep dan Stefan. Dan doe je serieus iets verkeerd".quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef Muto het volgende:
Immers
Goed gespeeld, we missen een spits alleen. Maar vorige week en vandaag geven veel vertrouwen voor de toekomst.
Ja, dat was andersom nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zéker. Als je ziet hoe die verdediging met Blind isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, dan is het des te leuker om in de competitie twee keer van de joden te winnen. Ik zie mogelijkheden.
Denk het niet nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja, dat was andersom nooit gebeurd.
Klopt maar toch voel ik onvrede. Dit gaat weer net zo'n seizoen worden als vorig jaar waarin je meestal de sterkste bent maar teveel kansen laat liggen om te kunnen winnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:07 schreef Muto het volgende:
Immers
Goed gespeeld, we missen een spits alleen. Maar vorige week en vandaag geven veel vertrouwen voor de toekomst.
Onnoman = Onno Jacobs denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kom je onder een steen vandaan ofzo?
Nog effe en je gaat nog beweren dat er in Hilversum nauwelijks Ajax supporters zittenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja, dat was andersom nooit gebeurd.
Het was de schuld van de Jehova's, dat is nu wel duidelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:12 schreef bianconeri het volgende:
Feyenoord moet zich eigenlijk echt schamen!
Van zo'n flutclub als Kiev moet je thuis gewoon kunnen winnen.
En kom niet aanzetten met ohhh Kiev is wel een grote club zoals velen roepen, wat een onzin zeg! Vet matige club...
Ik vond Cabral ook een keer razendsnel, viel me echt opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:13 schreef adhalomylife het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die zich rotgeschrokken zijn van de snelheid van Cisse? Hij hielp die linksback Nelom op een bepaald moment en kwam aangerend vanaf Janmaat. Hij stond letterlijk in vier stappen van 10 meter naast Nelom zo leek het. Onvoorstelbaar.
Jammer dat hij niets met een bal kan.
Als je niet onderkent dat Kiev een grote club is, begrijp je waarschijnlijk ook niet dat Oekraine hoger dan Nederland staat in de UEFA coefficientenlijst. En als je dat niet begrijpt, is discussieren niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:12 schreef bianconeri het volgende:
Feyenoord moet zich eigenlijk echt schamen!
Van zo'n flutclub als Kiev moet je thuis gewoon kunnen winnen.
En kom niet aanzetten met ohhh Kiev is wel een grote club zoals velen roepen, wat een onzin zeg! Vet matige club...
Nee, dat zijn supporters. Andersom zou ik ook blij zijn, maar ik ga niet zo lopen treiteren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach dat zijn geen echte voetballiefhebbers. Had toch alleen maar mooi geweest als er 2 NL clubs in de CL meedoen
Ja, hij kan beter met de 100 meter sprint mee gaan doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:13 schreef adhalomylife het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die zich rotgeschrokken zijn van de snelheid van Cisse? Hij hielp die linksback Nelom op een bepaald moment en kwam aangerend vanaf Janmaat. Hij stond letterlijk in vier stappen van 10 meter naast Nelom zo leek het. Onvoorstelbaar.
Jammer dat hij niets met een bal kan.
Klopt ja! Al liep die zichzelf weer enorm vaak vast. Echt zo zonde. Die jongen kijkt gewoon niet om zich heen. Zoals Clasie dat doet vind ik zo knap. Heel getalenteerd voetballertje is dat. Erg onderschat in Nederland vind ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik vond Cabral ook een keer razendsnel, viel me echt op
Vooral de snelheid waarmee hij bal na bal de tribune in jaagt blijft me verbazenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:14 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik vond Cabral ook een keer razendsnel, viel me echt op
Ik vond het jammer voor het Nederlands voetbal toen Ajax werd genaaid in de CL ja. Ik ben niet zoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Het leedvermaak na Copenhagen, Praag, Zagreb enz vergeten?
Cabral is een blind paart man, alleen met zichzelf bezig. Hence de reactie vorig seizoen na de goal van Manu, dat was gewoon om te kotsen manquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef adhalomylife het volgende:
[..]
Klopt ja! Al liep die zichzelf weer enorm vaak vast. Echt zo zonde. Die jongen kijkt gewoon niet om zich heen. Zoals Clasie dat doet vind ik zo knap. Heel getalenteerd voetballertje is dat. Erg onderschat in Nederland vind ik.
Gaf toch een aardige voorzet geloof ik?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef eight het volgende:
[..]
Vooral de snelheid waarmee hij bal na bal de tribune in jaagt blijft me verbazen
Ben eigenlijk wel blij dat Fer en Wijnaldum weg zijn gegaan, stonden de ontwikkeling van Schaken en Clasie alleen maar in de weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:14 schreef Lastpost het volgende:
Lekker belangrijk dat neuzenclubje.
Binnen twee jaar van een historische nederlaag in een rampseizoen met een leegloop van toptalenten naar de drempel van de laatste voorronde voor de Champions League, een berg talentvolle jongens, prima aankopen, het financieel herstel en jongens als Mathijsen die graag naar Feyenoord willen komen.![]()
Mooi gedaan, de huid duur verkocht en toch zuur omdat iedereen weet dat er vanavond meer in zat en het niet eens onverdiend was geweest als we door hadden gegaan terwijl ik eerlijk gezegd vooraf enkel dacht dat een gigantisch mirakel ons er doorheen had kunnen loodsen.
Trots én teleurgesteld, tekenen dat het sportief herstel van de club echt heeft ingezet.
Je weet dat Schaken 30 is he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat Fer en Wijnaldum weg zijn gegaan, stonden de ontwikkeling van Schaken en Clasie alleen maar in de weg.
Mwoh. Kennelijk waren je verwachtingen in hem zeer laag..quote:
Wie van hen blokkeerde de ontwikkeling van schaken dan? Fer en Wijnaldum speelden toch allebei niet op de rechterkant in de aanval?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat Fer en Wijnaldum weg zijn gegaan, stonden de ontwikkeling van Schaken en Clasie alleen maar in de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |