quote:'Derde mishandeling Badr Hari'
Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.
De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.
Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.
Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.
De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.
De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:Badr Hari blijft achter slot en grendel
AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.
De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.
Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.
De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.
Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.
Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
En het laatste nieuws:quote:Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.
In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'
Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'
De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog Badr Hari: altijd actueel #12 veel dieper opnieuw beginnen!'
Laten we het objectief en zuiver houden.
Bronquote:Zaak tegen Badr Hari steeds sterker
Voorarrest met 90 dagen verlengd
De rechtbank heeft het voorarrest van kickbokser Badr Hari (27) met negentig dagen verlengd. De verdenking dat hij een reeks slachtoffers zwaar heeft mishandeld, wordt steeds sterker.
De rechtbank weigert 'de beperkingen' op te heffen die het Openbaar Ministerie Hari heeft opgelegd. Hij mag nog altijd geen contact hebben met de buitenwereld. Zijn advocaten Marnix van der Werf en Bénédicte Ficq noch justitie zelf mogen mededelingen doen over de inhoud van de dossiers.
Negentig dagen is de maximale termijn waarmee de raadkamer van de rechtbank de voorlopige hechtenis van een verdachte kan verlengen. In zaken waarin het bewijs nog mager is, kiezen de rechters geregeld voor een kortere verlenging van het voorarrest, bijvoorbeeld met dertig dagen.
Meerdere slachtoffers
Hari heeft volgens justitie meerdere malen slachtoffers ernstig mishandeld in uitgaansgelegenheden. Vorige maand zou hij samen met een of meer anderen zakenman Koen Everink in elkaar hebben geslagen in een vipbox van de Amsterdam Arena - hetgeen hij gedeeltelijk zou hebben bekend. Everink kan mogelijk nooit meer normaal lopen.
Vorig jaar juli zou hij mede-oprichter Jeroen van den Berg in club Air hebben neergeslagen en vervolgens in zijn gezicht hebben geschopt, waardoor enkele tanden afbraken.
Volgens ingewijden heeft Hari in december bovendien de broer van een ex-vriendin klappen en een kopstoot gegeven in feestcafé 'de kleine Cooldown' in de Lange Leidsedwarsstraat. Hij heeft, anders dan Everink en Van den Berg, nog geen aangifte gedaan.
bronquote:Drie jaar cel geëist tegen leden Pussy Riot voor ‘concert’ in Russische kerk
Het voorarrest van de van meervoudige mishandeling verdachte kickbokser Badr Hari is met drie maanden verlengd. Dat meldt Het Parool vanochtend. Het bezwaarschrift tegen de beperkingen die de kickbokser zijn opgelegd, is ongegrond verklaard.
Als het gevecht om Estelle ging kan het best de lading dekken.quote:
HIJ HEEFT WEL AANGIFTE GEDAANquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:18 schreef zouzou het volgende:
Ok! Ik ga rustig schreven .
Er staat vandaag een artikel over de verlenging van voorarrest van Badr Hari,
onder deze artikel staat op dat Jeroen Van de Berg was in begin de eerste keer met de ruzie in Sensation bij de politie, hij heeft over Badr Hari verteeld,
maar tot nu toe Jeroen heeft nog geen aangifte gedaan,
en toevallig de Fransen zegen het zelfs.
Ja maar hij is homo, vinden ze dan weer minder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:03 schreef Ole het volgende:
De Marokkanen kunnen beter trots zijn op deze
[ afbeelding ]
Het is ook nooit goed hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar hij is homo, vinden ze dan weer minder.
En hoe heet het artikel?quote:
Weet je wat aanvankelijk betekent?quote:De Nederlands-Marokkaanse Hari wordt daarnaast verdacht van een tweede mishandeling. Hij zou vorig jaar eigenaar van Club Air in Amsterdam Jeroen van den Berg hebben afgetuigd. Die deed aanvankelijk geen aangifte, maar stapte toch naar de politie toen hij hoorde van de mishandeling van Everink.
jammerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar hij is homo, vinden ze dan weer minder.
Hoho CC. Wel constructief blijven;quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je wat aanvankelijk betekent?
Even Jip en Janneke ...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:25 schreef zouzou het volgende:
Copycat... je weet dat ik praat echt serieuse.
Van vandaag, een klick en dan heb je het.
Hoe heet is een chinees dat je nog serieus op een zouzou in gaat, die gewoon maar wat roept maar nog steeds niet door heeft dat wat vaardigheden van de nederlandse taal haar veel meer zouden helpen om dit topic niet tot een babylonische spraakverwarring te laten verworden.quote:
quote:
Verdedigen? Waar precies?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:46 schreef Drugshond het volgende:
Hey Copykut.
Mij een sadist noemen en Badr Chemicali (met een K1 IQ van 90 hooguit) verdedigen.
Sexueel gezien wellicht maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verdedigen? Waar precies?
Jouw IQ ligt klaarblijkelijk nog lager? Ook gezien je enorm fantasierijke verbastering.
Je verdedigt hem seksueelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:49 schreef Copycat het volgende:
Maar vertel me vooral waar ik Badr Hari nu precies verdedig.
Nou ja... je maakt er een 1 op veel relatie van.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:14 schreef Copycat het volgende:
Het is toch overduidelijk dat dit een complot is tegen Badr Hari en via hem tegen de hele Marokkaanse gemeenschap in Nederland. Het zou me niks verbazen als ook Joris Demmink hier een vinger in de pap heeft. Wie weet waar die vinger nog meer zat ...
En hoe toevallig dat ook Micha Kat, strijder tegen het kwaad, vast blijft zitten.
Dit zaakje stinkt. En niet alleen naar geronnen bloed in een theedoek.
Ik had je echt slimmer ingeschat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef Drugshond het volgende:
Nou ja... je maakt er een 1 op veel relatie van.
Een einzelganger die meppen als verbaal credo heeft. Klinkt niet echt iemand van een hoog SQ.
Ik heb geen heek aan hem en ook geen hekel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:55 schreef zouzou het volgende:
Copycat heeft absoluut Badr Hari niet verdedigt.
ze heeft een heek aan hem.
Jij zal het wel weten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Enig idee hoe klote Xerox is om er liefde erop te bedrijven.
Kijk, dat sommigen die onze taal niet machtig zijn niet tussen de regels kunnen lezen (en helaas vaak ook de regels an sich niet), maar jij??? Jij???quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:57 schreef Drugshond het volgende:
ghe ghe... ik ben nog niet uit de kerk.
ghe.... ik was afwezig toen ze de foto maakte.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:59 schreef zouzou het volgende:
Drugshond u zit in de foto ook niet zo sympathiel en ook niet uw naam..
Ja C'est moi.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk, dat sommigen die onze taal niet machtig zijn niet tussen de regels kunnen lezen (en helaas vaak ook de regels an sich niet), maar jij??? Jij???
waarom ? was je met hem naar bedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:56 schreef stijn_ het volgende:
Heus niet, Copycat doet het niet met kleiner dan 19cm. En gezien Hari's gedrag compensatie is voor een tekortkoming op een ander vlak lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Zij kan het weten want zij leest franse kranten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou Nou Zou Zou verdenk je badr ook al van bisexuele relaties.
En is altijdactueel.nl!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:04 schreef stijn_ het volgende:
Zij kan het weten want zij leest franse kranten.
OW je bedoelt dat ene artikel in de soir wat repte over de homofiele relatie tussen stijn van fok! en harige badaap. Ja met 1 klik vinden we die vast wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:04 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Zij kan het weten want zij leest franse kranten.
ik weet niet de titel, maar ik zal overschreven zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
OW je bedoelt dat ene artikel in de soir wat repte over de homofiele relatie tussen stijn van fok! en harige badaap. Ja met 1 klik vinden we die vast wel.
Van een corrigerende mep kun je ook niet spreken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:23 schreef Che_ het volgende:
Iedereen denkt dat Badr die gast helemaal total-loss heeft geslagen maar tot nu toe is er nog steeds weinig bekend
Het viel ook best mee. Alleen zijn voet hing er maar een beetje bij te bengelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:23 schreef Che_ het volgende:
Iedereen denkt dat Badr die gast helemaal total-loss heeft geslagen maar tot nu toe is er nog steeds weinig bekend
Jij was er bij en hebt gezien wie er sloeg?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het viel ook best mee. Alleen zijn voet hing er maar een beetje bij te bengelen.
En bij het andere slachtoffer een rijtje voortanden afgebroken. Mwah, stelt weinig voor.
Nee nee nee, niet weer beginnen met dat geneuzel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij was er bij en hebt gezien wie er sloeg?
We weten toch inmiddels er aangiftes tegen Badr Hari binnen zijn en dat Jeroen van den Berg hem als dader heeft aangewezen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij was er bij en hebt gezien wie er sloeg?
"ook een klap uitgedeeld"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We weten toch inmiddels er aangiftes tegen Badr Hari binnen zijn en dat Jeroen van den Berg hem als dader heeft aangewezen?
Koen Everink heeft het over meerdere daders, maar ook daar was Badr bij betrokken en heeft volgens eigen zeggen ook een klap uitgedeeld.
En nee, gelukkig was ik er niet bij. Jij wel?
Dat zijn voorrarrest met 90 dagen verlengd is, is natuurlijk ook gewoon maar door het OM bedacht en door een corrupte rechter bekrachtigd .quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
"ook een klap uitgedeeld"
Nee, maar jij praat hier alsof alles al bekend is. Wacht gewoon maar even het onderzoek af
En dat losbengelende been is gewoon lastig. Kan overal gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat zijn voorrarrest met 90 dagen verlengd is, is natuurlijk ook gewoon maar door het OM bedacht en door een corrupte rechter bekrachtigd .
Zou jij ook eens moeten ipv dat achterlijke speculeren en onzin uitkramen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Goed. Kom jij maar terug als het onderzoek is afgesloten.
Toedeltjes.
Kort en pittig? Je moeder wellicht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:41 schreef Che_ het volgende:
Zou jij ook eens moeten ipv dat achterlijke speculeren en onzin uitkramen.
Echtvrouwen van in de 40 met een kort&pittig kapsel die internet hebben ontdekt..
Sociale werkplaats is toch veel leuker voor jou?
Triest dat je op de mens moet gaan spelen alleen om het falen van je harige held moet verdedigen. Maar dat hoort natuurlijk bij typische hari trekjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zou jij ook eens moeten ipv dat achterlijke speculeren en onzin uitkramen.
Echtvrouwen van in de 40 met een kort&pittig kapsel die internet hebben ontdekt..
Sociale werkplaats is toch veel leuker voor jou?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kort en pittig? Je moeder wellicht.
En ga nu maar weer ergens anders het verongelijkte kind uithangen.
Moedergrappen. Heerlijk origineel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kort en pittig? Je moeder wellicht.
En ga nu maar weer ergens anders het verongelijkte kind uithangen.
Joh nok eensquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh nok eens
Alsof jouw opmerkingen allemaal uitblinken in originaliteit.
Ontopic maar weer over zielige Badr, anders wordt sp3c boos.
denk omdat ie 90 dagen extra heeft gehadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:52 schreef WRH het volgende:
nu weten we nog steeds niet waarom Badr zielig is. anyone?
Via die tv kan hij niet met de buitenwereld communicerenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:34 schreef maickeltje het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze zeggen dat hij in beperkingen zit...maar wel een tv heeft?
Dat snap ik haha.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Via die tv kan hij niet met de buitenwereld communiceren
quote:Badr Hari zit in beperkingen. Dat betekent dat hij met niemand mag praten, behalve zijn advocaat. Zijn raadsvrouw Bénédicte Ficq wilde niet op de verlenging van het voorarrest reageren.
Hari mag sinds enige tijd wel weer tv kijken en de krant lezen.
Ah oke dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:36 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Dat snap ik haha.
Normaal gesproken als je in beperking zit heb je geen tv en ook geen radio.
Die Ficq staat altijd dat soort snuiters bij hè.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:39 schreef Copycat het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)et-drie-maanden.html
[..]
Normaal in beperkingen mag je ook geen media volgen. Appart dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:39 schreef Copycat het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)et-drie-maanden.html
[..]
Zo te zien gelden beperkingen in verschillende gradaties: http://nl.wikipedia.org/wiki/Beperkingenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:41 schreef maickeltje het volgende:
Normaal in beperkingen mag je ook geen media volgen. Appart dus
Dat wordt ipv zeepjes verkopen zeepjes rapen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:46 schreef Ryan3 het volgende:
Ik hoor net dat-ie een lijn in zeepjes wilde beginnen..
Leuk in de gevangenis.
Of wil hij zijn geweten schoonwassen?
Ah dat is duidelijk. Een algeheel contact verboden telefoon verbod dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo te zien gelden beperkingen in verschillende gradaties: http://nl.wikipedia.org/wiki/Beperkingen
Hij zat blijkbaar eerst in de zwaarste en nu in een mildere variant.
Ik ben team OM.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:47 schreef Ole het volgende:
Dat er nog steeds geen teams zijn gekozen![]()
Nou ja, in elk geval zijn zouzou en Che team Badr. En Weltschmerz ook geloof ik.
Maar correct me if I'm wrong!
Oeh, dat is Engels..
Ja, komt-ie erachter dat zeepjes glibberig zijn en dat als die dan wegvliegen dat er dan... enfin...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt ipv zeepjes verkopen zeepjes rapen.
Hij kent Bubbah nog niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:54 schreef Ole het volgende:
Ergens denk ik toch wel dat Badr met rust gelaten zal worden als ie per ongeluk een zeepje laat vallen hoor.
Badr Hari is mijn bitch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:54 schreef Ole het volgende:
Ergens denk ik toch wel dat Badr met rust gelaten zal worden als ie per ongeluk een zeepje laat vallen hoor.
Bubbah?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeheeeee, ik ben een mannelijke medegevangene!
Eeh, wacht ff, dat is bij ons, niet hier.quote:
Ach, de meesten van ons zijn toch al compleet in de war.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh, wacht ff, dat is bij ons, niet hier.
Veel FOK!kers zijn heel wit in de zomer....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach, de meesten van ons zijn toch al compleet in de war.
Dat was eerst wel, maar later is het versoepeld, en mocht hij tv kijken en kranten lezen. Verder niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:41 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Normaal in beperkingen mag je ook geen media volgen. Appart dus
Inderdaad. Luchten doet hij dus apart etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat was eerst wel, maar later is het versoepeld, en mocht hij tv kijken en kranten lezen. Verder niet.
Yep.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:05 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Inderdaad. Luchten doet hij dus apart etc.
Tuurlijk wel joh, hij heeft allang te horen gekregen dat Estelle zijn handen door haar haren zo mistquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
Hij mag niet met de buitenwereld praten, maar zijn advocaat kan hem toch bijpraten en eventuele boodschappen van de buitenwereld overbrengen? Lijkt me stug dat dat niet gebeurt.
Klopt dit is wel mogelijk..of dit gebeurd weet niemand. Beperking is er voor dat hij getuigen of mede verdachtes op de hoogte kan brengen voor een valse verklaring etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
Hij mag niet met de buitenwereld praten, maar zijn advocaat kan hem toch bijpraten en eventuele boodschappen van de buitenwereld overbrengen? Lijkt me stug dat dat niet gebeurt.
Nou, dat dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:15 schreef Greys het volgende:
Mjah, maar Estelle is toch ook een getuige?
Dus die kan via die advocaat gewoon boodschapjes doorgeven en andersom?
Klopt dit zal vast wel gebeuren. Maar het is dat hij niet direct in contact staat met getuigen en verdachten om een valse verklaring op elkaar af te stemmen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:15 schreef Greys het volgende:
Mjah, maar Estelle is toch ook een getuige?
Dus die kan via die advocaat gewoon boodschapjes doorgeven en andersom?
Precies, dat kun je niet goed tegenhouden. Er zullen wel bepaalde regels voor gelden, wat betreft het contact met de advocaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
En reken maar dat zij ook geïnstrueerd wordt door zijn advocaten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat dus.
Hij is perfect op de hoogte van alles hoor.
Maar dat kan dan via zo'n advocaat dan toch (vrij gemakkelijk) alsnog?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:19 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Klopt dit zal vast wel gebeuren. Maar het is dat hij niet direct in contact staat met getuigen en verdachten om een valse verklaring op elkaar af te stemmen.
Handje klap met wiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:22 schreef Toverheks het volgende:
Allemaal handje klap, echt die Badr is gewoon van alles op de hoogte wat er in de buitenwereld gebeurt.
Geloof me hij weet precies wat er in de buitenwereld gebeurt al zit hij in beperking, een Advocaat babbelt er heus wel op los van dat wordt er gefluisterd en dat staat er in de media.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Handje klap met wie, daar zit ie voor vast.
Oh ok, ik denk dat dat geweest is. Eé'n trap te laatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geloof me hij weet precies wat er in de buitenwereld gebeurt al zit hij in beperking, een Advocaat babbelt er heus wel op los van dat wordt er gefluisterd en dat staat er in de media.
Badr mag inmiddels weer de media volgen en nee een advocaat doet zulke dingen niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geloof me hij weet precies wat er in de buitenwereld gebeurt al zit hij in beperking, een Advocaat babbelt er heus wel op los van dat wordt er gefluisterd en dat staat er in de media.
Nee er zit nooit iemand bij. Maar zo zal die het nooit waterdicht krijgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat kan dan via zo'n advocaat dan toch (vrij gemakkelijk) alsnog?
Of zou er altijd iemand bij zijn soms, als hij met zijn advocaat spreekt? Want dan wordt het al een stuk moeilijker.
Zijn advocaat zal wel zeggen dat hij dat niet doet, maar maak me niet wijs dat een advocaat niks laat doorschemeren, hij moet zijn client overal op voor bereiden, ook wat er straks staat te gebeuren als het moet voorkomen, en reken maar dat RTL Boulevard er weken over gaat doen om weer nieuwe feitjes en filmpjes op de buis te gaan gooien, en J vd Heuvel belt ondertussen nog even zijn bronnen af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:31 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Badr mag inmiddels weer de media volgen en nee een advocaat doet zulke dingen niet.
sommige vrouwen vallen op foute mannen en mannen met *aanzien* en geldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:57 schreef Flow3r het volgende:
Er bestaat natuurlijk altijd nog een kans dat ie wordt vrijgesproken.
Ergens kan ik niet geloven dat Estelle vrolijk met hem op vakantie gaat als ze gezien heeft hoe hij iemand heeft geslagen.
Dat klopt toch ergens niet![]()
Geldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sommige vrouwen vallen op foute mannen en mannen met *aanzien* en geld
Nee dank je, krijgen we straks weer van dat gejankzak dat het niet eerlijk was omdat zij een kleiner team hadden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:47 schreef Ole het volgende:
Dat er nog steeds geen teams zijn gekozen![]()
Nou ja, in elk geval zijn zouzou en Che team Badr. En Weltschmerz ook geloof ik.
Maar correct me if I'm wrong!
Oeh, dat is Engels..
Dat zouiezou.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:18 schreef Leandra het volgende:
Nee dank je, krijgen we straks weer van dat gejankzak dat het niet eerlijk was omdat zij een kleiner team hadden.
Bron?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:27 schreef zouzou het volgende:
Mascara-klotter ? ik ken je niet,tokkie.
heb je geen humor?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef zouzou het volgende:
wat heb ik weer gedaan? ...Zouiezou..?
Wat voor kleine kinderen zijn jullie?
Doe jullie zo altijd als iemand heeft een andere mening?..
dit is FOKquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef zouzou het volgende:
Dat is geen humoer meer dat is pesten op de rug van mensen!
Van mij mogen ze allemaal m'n rug op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef zouzou het volgende:
Het land van Nelson Mandela bedoel jequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:32 schreef zouzou het volgende:
Psycho begin je ook?
Zo is ook begonnen in ZuidAfrika.
Typische Nederlands!
Het is ook niet toevallig dat het stikt van de vrouwen in dit topic, waar komt die fascinatie toch vandaan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sommige vrouwen vallen op foute mannen en mannen met *aanzien* en geld
Ah gossiepossie, plagen mag niet maar leugens over een andere user verspreiden is geen probleem?!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef zouzou het volgende:
Die zal ook wel in Zuid-Afrika willen wonen, daar schijnt de zonquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is ook niet toevallig dat het stikt van de vrouwen in dit topic, waar komt die fascinatie toch vandaan?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dat is weer een vriend van Ruud.... ik zie een complot![]()
Tja, maar jij bent dan ook een beetje blindquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:43 schreef zouzou het volgende:
recht wordt gedaan zie ik hier absoluut niet.
een heel klein beetje maar gelukkigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja, maar jij bent dan ook een beetje blind
Ja, ik dacht ik zeg het maar vriendelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
een heel klein beetje maar gelukkig
Oh vertel, kijken of we het zelfde wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef zouzou het volgende:
Nee, over Badr Hari weet ik echt meer over dan iedereen hier, 100%
Ben jij jerome le banner?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef zouzou het volgende:
Ja. Het was vous toch ook die zei dat hij vrijdag vrij zou komen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef zouzou het volgende:
Je vergeet de aangiftes?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
Daarom 3 maanden omdat ze hebben niks om hem te pakken,
en dat willen ze. Lucht.
Eerst ze moeten repareren hun fouten met dat lekken,
ze weten het, ze proberen hem psychiek kapot te maken,
omdat straks hij zal vrij zijn, met alle hun idiote fouten, hun CORRUPTIE,
de eerst die komt in probleem is Van Heuvel, dan de politie etc...
Ik hoorde ook hij wordt gemarteld, met zijn hoofd 6 minuten in een emmer water gedompeld en hij krijgt alleen maar water en brood, ja echt waar hoor.......quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
Daarom 3 maanden omdat ze hebben niks om hem te pakken,
en dat willen ze. Lucht.
Eerst ze moeten repareren hun fouten met dat lekken,
ze weten het, ze proberen hem psychiek kapot te maken,
omdat straks hij zal vrij zijn, met alle hun idiote fouten, hun CORRUPTIE,
de eerst die komt in probleem is Van Heuvel, dan de politie etc...
De aangiftes zijn in dit verhaal toch vrij essentieel hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef zouzou het volgende:
Aangifte kan kloppen maar daar achter...
Waarom? En hoezo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef zouzou het volgende:
Misschien is Badr wel geen moslim, niet elke marokaan is een moslim, en is hij wel een moslim in de gevangenis houden ze daar rekening mee, ze hebben zelf een aparte gebedsruimtes ( de grote gevangenissen dan)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef zouzou het volgende:
Dat zeg ik niet, maar deze man is opgesloten in een religieuse maand,
straks de beste feest etc..hij mag met niemand praten,
zijn wij hier in Siberie, komaar..
Ja nou inderdaad, net Siberië hier...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef zouzou het volgende:
Of misschien doet Badr niet aan de ramadan alleen aan de ram hem dan !quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien is Badr wel geen moslim, niet elke marokaan is een moslim, en is hij wel een moslim in de gevangenis houden ze daar rekening mee, ze hebben zelf een aparte gebedsruimtes ( de grote gevangenissen dan)
Je bedoelt dat je zelden iemand zoveel dommigheid hebt zien postenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef Robijn48 het volgende:
Ik heb zelden iemand zo krom zien analyseren.
Wat heeft een religieuze maand er mee te maken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef zouzou het volgende:
Dat komt omdat hij vlak voor die religieuze maand iemand de vernieling inhielp, als hij dat rammen dan na de ramadan gedaan had dan had hij tenminste niet in een religieuze maand vastgezeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef zouzou het volgende:
Dus jij denkt dat in anderen die in voorarrest zitten en waarvan het onderzoek nog loopt allemaal rustig met hun vriendjes en getuigen mogen praten? Serieus?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef zouzou het volgende:
Er zijn aangifte, waarom mag hij niet praten, niet sporten,
waarom, is toch nu bekend, wat nog meer..dat klopt niet.
Ja, en het is talking to a brick wall, om maar eens een andere taal dan Frans te proberenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je zelden iemand zoveel dommigheid hebt zien posten
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of misschien doet Badr niet aan de ramadan alleen aan de ram hem dan !
Welke grote criminelen zijn niet zo behandeld, precies?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef zouzou het volgende:
De grote criminelen zijn niet zo behandeeld is dat omdat Badr heeft aangifte gedaan tegen de politie?
Kijk wat ze hebben gedaan tegen een DJ Nederlander...
ZouZou weet er zoveel vanaf, maar vergeet je mag je Ramadan ook inhalen op later tijdstip.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft een religieuze maand er mee te maken?
Was te voorkomen geweest als hij niet iemand tot moes had gebeukt.
Daar mag je geen grapjes over maken Heks !quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]en sporten ken ie ook wel hoor, gewoon elke dag 500 keer opdrukken blijft die arme jongen ook in beweging
Vriend Willem zat zelfs in Vught nog met beperkingen, en dat was een gevangenisstraf, geen voorarrest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke grote criminelen zijn niet zo behandeld, precies?
Die mochten de horlepiep dansen dacht je?
Ik snap er echt de ballen niet vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef zouzou het volgende:
Maar geen 3 maanden zonder contact,
dat is te lang, ze willen vast hebben tot de winter, october of november, met geen contact
ja met zijn advocaat, is hij een moordenaar,
Hoe kom je erbij dat hij 3 maanden geen ander contact dan met zijn advocaat mag hebben?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef zouzou het volgende:
dat is te lang, ze willen vast hebben tot de winter, october of november, met geen contact
huh, waar mag ik geen grapjes over maken, weet zouzou dan niet dat hij een half schaap moest af bestellen (ze weet toch zoveel), of liever gezegd zijn advocaat moest dat halve schaap afbestellen want anders ging het zo stinken in zijn cel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar mag je geen grapjes over maken Heks !anders word zoezoelou boos !
Hoe wéét jij nou hoe 'de grote criminelen' zijn behandeld?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef zouzou het volgende:
In de meeste gevangenissen is gewoon ruimte/gelegenheid om als moslim aan ramadan te doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef zouzou het volgende:
Bij de Moslim Ramadan is de belangrijste die is,
Maar hij doet ramadan, geloof mij, hij bestel eten met zijn geld.
Hij hoeft helemaal geen eten te bestellen, daar zorgt het gevang wel voor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef zouzou het volgende:
Bij de Moslim Ramadan is de belangrijste die is,
Maar hij doet ramadan, geloof mij, hij bestel eten met zijn geld.
HET LIJKT SIBERIË WEL!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal geen eten te bestellen, daar zorgt het gevang wel voor.
Tssk, bij Willem mocht iedereen op de thee komen hoor. Gebakje erbij, beetje kletsen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe wéét jij nou hoe 'de grote criminelen' zijn behandeld?
Dat weet je niet. Net zo min als wijDus dan kan je niet gaan roepen dat ie als een moordenaar wordt behandeld, want ik denk niet dat je het veel beter kunt treffen - als je dan toch achter de tralies zit - dan in Nederland...
Jij weet niet of 'de grote criminelen' wel of geen contact hadden en zo nee, hoe lang.
Je weet ook niet of ze het al die 3 maanden zo laten, dat Hari geen contact mag hebben. Ze hebben het inmiddels toch al versoepeld? Hij mag alweer tv kijken en kranten lezen.
Heb ik zouzou al uitgelegd maar ze leest me niet waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
In de meeste gevangenissen is gewoon ruimte om als moslim aan ramadan te doen.
Dus wat is het probleem? Dat mag hij dan waarschijnlijk ook gewoon.
nee, absoluut niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef zouzou het volgende:
Het gaat hier over zware mishandeling. En ik kan me voorstellen dat hij niet zomaar iedereen mag ontvangen, ivm het afstemmen van verhalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef zouzou het volgende:
Geen contact, is voor achter te komen van de namen van een bande of van espionnage
of voor achter te komen van bestolen geld etc..
maar niet voor een paar klappen, en iedereen heeft toch een aangifte gedaan, wat willen ze
meer weten?
Jij wilt toch ook dat de waarheid boven tafel komt, als hij ONschuldig is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef zouzou het volgende:
Geen contact, is voor achter te komen van de namen van een bande of van espionnage
maar niet voor een paar klappen, en iedereen heeft toch een aangifte gedaan, wat willen ze
meer weten?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef zouzou het volgende:
en de milljaren van de criminelen zitten lekker vrij.
Jij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef zouzou het volgende:
Wie heeft hier de familie naam van Badr gegeven ,over zijn zus, etc...
Die is precies hetzelfde als bij anderen hoor, zolang het onderzoek nog loopt, denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef zouzou het volgende:
Nog een keer, heeft niet over onschuldig of schuldig zijn,
ik praat over de behandelijk die hij kreegt.
Ik laat het morgen voor je onderzoeken.......heb nog ergens een *mannetje* lopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef zouzou het volgende:
meer weten?
je wist nog niet eens dat badr brildragend is!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef zouzou het volgende:
Dat is hetzelfde als bij alle andere beperkingen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef zouzou het volgende:
Nog een keer, heeft niet over onschuldig of schuldig zijn,
ik praat over de behandelijk die hij kreegt.
Die zus en broer kan ik overigens nog steeds niet vinden op de interwebz.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef zouzou het volgende:
Wilders heeft niemand gehandicapt geslagen hoor, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:22 schreef zouzou het volgende:
Geld van chantage,kidnapping,witwassen etc...
Kijk Wilders en zijn advocaat, zijn ze vast ? nee
http://es.twitter.com/HOUARIELquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zus en broer kan ik overigens nog steeds niet vinden op de interwebz.
Joh lieverd, al weet je hoe de kanariepiet van zijn tante heet...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef zouzou het volgende:
Ze zijn 2 halfzus. ze wonen in Frankrijk,de rest in Marokko.
Badr familie komt van Kenitra, 200km van Casablanca
Nou, qua weer.........quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wilders heeft niemand gehandicapt geslagen hoor, voor zover ik weet.
Maar zoals je zelf altijd roept 'Ik praat over Badr!'.
Blijf dat dan ook doen![]()
Je vindt het sneu hoe hij behandeld wordt, maar het is bespottelijk dat je roept dat het hier net Siberië is, sorry.
Blijf nou eens ontopic, in godsnaam.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef zouzou het volgende:
Beter illegale geld van joodse radicalen...
jawel dit is zijn broer, hij rijdt BMWquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zus en broer kan ik overigens nog steeds niet vinden op de interwebz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Hij doet, hij gaat altijd bij hun, hij heeft meubels gekocht voor de baby etc..
de man van Juliana, en veel andere manen hebben kinderen voor hun maitresse.
Maar Badr heeft zijn naam gegeven.
meubels kopen is financieel bijdragen, er voor zorgen is wat andersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Kleine meisjes basketballen niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef zouzou het volgende:
Champioen van de heel Afrika, een kleine meisje
Nee, dit is een journaliste, dat tenniskind is 14 is is gewoon een andere met (bijna) dezelfde voornaam: Zaineb.quote:
En nu, moet ie een lintje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Betrek nou niet steeds anderen erbij zoals joden wilder bernard.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef zouzou het volgende:
Mooetie, Bernaard heet toen stikkem kinderen, hij mag en badr niet????
Al heeft ie 16 buitenechtelijke kinderen, nogmaals, wat heeft dat met de aangiftes te maken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef zouzou het volgende:
Je bent echt stapelgek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:32 schreef zouzou het volgende:
Je bedoelt Badr heeft zijn zaad gegeven.........quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Ja, want als je getrouwd bent dan kun je je buitenechtelijke kinderen ook je naam geven.... oh nee, dat kan volgens de Nederlandse wet nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Nouhou, zonder ballen gaat dat helemaal niet lukkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bent echt stapelgek.
Mannen met ballen hebben geen buitenechtelijke kinderen, verwekt terwijl ze met een andere vrouw mooi weer spelen.
Ik zag geen vragen over Wilders, joden en Bernhard hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:35 schreef zouzou het volgende:
Jullie zijn begonnen met vragen, ..hello zijn jullie gek of zo?
Nee hoor. Nu win je niet. Omdat je je niet aan de feiten houdt en er allerlei andere dingen bijhaalt. Dingen die niet terzake doen, zoals de buitenechtelijke kinderen van Bernhard.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:37 schreef zouzou het volgende:
Jullie zoeken de kleine beestje,
maar ik win altijd,
ik schrijf slecht, jammer in Frans jullie kunnen van chocken
Vertel het dan even in het frans, dan ben je er vanaf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:37 schreef zouzou het volgende:
maar ik win altijd,
Wilde dat ik een kind van Bernard was buitenechtelijk met alles erop en eraan lekker hoor een erfenisje, ben nu kind van arme ouders schiet ook niet opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Nu win je niet. Omdat je je niet aan de feiten houdt en er allerlei andere dingen bijhaalt. Dingen die niet terzake doen, zoals de buitenechtelijke kinderen van Bernhard.
Beperk je tot de feiten, dat zou al een stuk schelen.
Geef nou gvd een keer linkjes, ik ben het geneuzel helemaal zat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:42 schreef zouzou het volgende:
nee leandra, echt niet, je heeft niet goed gelezen, er staat dat ze is 16 maae de ander groezijn meisjes van 14.
ze is 16 jaar.
De uitdrukking isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:39 schreef zouzou het volgende:
Weet je, de kamel kijk nooit naar zijn rug
Le chameau ne peut pas voir sa bosse,
goed naar denken dan begrijp jullie wat ik bedoel
Je doet dit zelf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:44 schreef zouzou het volgende:
mensen jullie mogen mij vernederen, geef niet, ik weet ho en wie ik bent.
Klasse!
Ik wil je niet vernederen, maar kom eens met wat linkjes, je kunt niks onderbouwen. Daarom trekken we alles in twijfel. Iedereen kan wel van alles roepen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:44 schreef zouzou het volgende:
Klasse!
Dat lijk mij ook een goed idee, want dit slaat allemaal nergens meer op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:45 schreef Laysa het volgende:
Zouzou als ik jou was zou ik de wijn ff lekker laten staan en aan het water gaan....of koffie. Zodat je weer nuchter naar het ware verhaal van Badr kan kijken. Want dit is natuurlijk volkome klinklare totaal niet onderbouwde kletskoek
Nee, ze is 14, en nog maar net een maandje....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:42 schreef zouzou het volgende:
nee leandra, echt niet, je heeft niet goed gelezen, er staat dat ze is 16 maae de ander groezijn meisjes van 14.
ze is 16 jaar.
Maar dit gaat al dagen zo, dan moet zouzou wel dagenlang dronken zijn. Dat zal toch niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:45 schreef Laysa het volgende:
Zouzou als ik jou was zou ik de wijn ff lekker laten staan en aan het water gaan....of koffie. Zodat je weer nuchter naar het ware verhaal van Badr kan kijken. Want dit is natuurlijk volkome klinklare totaal niet onderbouwde kletskoek
Ja doei, een beetje met linkjes gaan gooien, alsof je dan ineens gelijkt hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze is 14.
Bron:
http://www.itftennis.com/(...)x?playerid=100167282
http://www.coretennis.net(...)nis-Player-Info.html
http://te.tournamentsoftw(...)11-9D75-C69D7C737977
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:45 schreef zouzou het volgende:
hahaha alleen jullie het weten ? de feiten...
Niet zo Calimero doen, je stond eergister ook zelf nogal klaar met fikse beschuldigingen en laster naar een mede user hierquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:44 schreef zouzou het volgende:
Klasse!
het gaat om badr, maar jou gaat het om je eigen gewin!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:37 schreef zouzou het volgende:
maar ik win altijd,
Als jquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maar dit gaat al dagen zo, dan moet zouzou wel dagenlang dronken zijn. Dat zal toch niet.
oneens zijn met elkaar is niet hetzelfde als vernederen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:44 schreef zouzou het volgende:
Klasse!
Jij roept dat hij vrij komt vrijdag. Was niet zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef zouzou het volgende:
Waroom moet ik doen wat jullie doen, ik niet, echt niet.
ik proberen dingen te vertellen en jullie blijven sarcastiek en arrogante, en nog Anonyme.
hahaha
Ze is niet arrogant, ze weerlegt met linkjes/bronnen wat jij hebt gezegd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:49 schreef zouzou het volgende:
Leandra, niet arrogante, je weet niet eens dat de zus existe, tot ik heb verteeld.
Ja en?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:49 schreef zouzou het volgende:
Leandra, niet arrogante, je weet niet eens dat de zus existe, tot ik heb verteeld.
ja en daarvoor heb ik gezgd, dat hij die zeker kan krijgen, badr is ook verbonden met de gokwereld!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:51 schreef zouzou het volgende:
ik heb gezegt dat hij kan 3 maanden verlenging kregen
Ja mop, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:51 schreef zouzou het volgende:
ik heb gezegt dat hij kan 3 maanden verlenging kregen
Huh?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:52 schreef zouzou het volgende:
amour amour onze lieve Greys en Leandra dat spingt, mooie!
Dat weet toch iedereen die met de gouden kooi heeft gepost. Dat je daar hysterisch post naar...hoe heet hij ook al weer....stuurde...je bent een beetje stalkerig en naief en volglens mij ttrekje altijd aan het kortste eind. Ondanks dat er vast goede bedoelingen achterzaten.... Niet dat walgelijke stukje over Leandra....das echt so not done.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:50 schreef zouzou het volgende:
Layza, hoe weet hoe kom je bij over Noord
Joh laat gaan, echt. Kan jou het schelen verder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en?
Ik weet nog steeds niet of het wel een zus is, ik weet alleen dat de tennisser Zaineb El Houari geen 16 is maar net 14.
Ik weet ook dat de jounaliste Zineb El Houari, die ook aan Badr twittert, niet te tennisster is, en zeker geen 16 is, want dan zou ze nog niet op de school voor journalistiek zitten.
Dus of een van de twee nou een zus van Badr is, en zo ja, welke dat dan is maakt niet uit, ze zijn geen van beiden 16-jarige basketballspeelsters.
dat is het arrogante van fransen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja mop, je hebt gelijk.
In alles wat je zegt. Goed?![]()
Het gaat hier gewoon veel te veel over jou ipv Badr Hari...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |