quote:'Derde mishandeling Badr Hari'
Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.
De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.
Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.
Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden
AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.
De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.
De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:Badr Hari blijft achter slot en grendel
AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.
De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.
Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.
De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.
Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.
Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
En het laatste nieuws:quote:Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.
In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'
Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'
De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog Badr Hari: altijd actueel #12 veel dieper opnieuw beginnen!'
Laten we het objectief en zuiver houden.
Bronquote:Zaak tegen Badr Hari steeds sterker
Voorarrest met 90 dagen verlengd
De rechtbank heeft het voorarrest van kickbokser Badr Hari (27) met negentig dagen verlengd. De verdenking dat hij een reeks slachtoffers zwaar heeft mishandeld, wordt steeds sterker.
De rechtbank weigert 'de beperkingen' op te heffen die het Openbaar Ministerie Hari heeft opgelegd. Hij mag nog altijd geen contact hebben met de buitenwereld. Zijn advocaten Marnix van der Werf en Bénédicte Ficq noch justitie zelf mogen mededelingen doen over de inhoud van de dossiers.
Negentig dagen is de maximale termijn waarmee de raadkamer van de rechtbank de voorlopige hechtenis van een verdachte kan verlengen. In zaken waarin het bewijs nog mager is, kiezen de rechters geregeld voor een kortere verlenging van het voorarrest, bijvoorbeeld met dertig dagen.
Meerdere slachtoffers
Hari heeft volgens justitie meerdere malen slachtoffers ernstig mishandeld in uitgaansgelegenheden. Vorige maand zou hij samen met een of meer anderen zakenman Koen Everink in elkaar hebben geslagen in een vipbox van de Amsterdam Arena - hetgeen hij gedeeltelijk zou hebben bekend. Everink kan mogelijk nooit meer normaal lopen.
Vorig jaar juli zou hij mede-oprichter Jeroen van den Berg in club Air hebben neergeslagen en vervolgens in zijn gezicht hebben geschopt, waardoor enkele tanden afbraken.
Volgens ingewijden heeft Hari in december bovendien de broer van een ex-vriendin klappen en een kopstoot gegeven in feestcafé 'de kleine Cooldown' in de Lange Leidsedwarsstraat. Hij heeft, anders dan Everink en Van den Berg, nog geen aangifte gedaan.
bronquote:Drie jaar cel geëist tegen leden Pussy Riot voor ‘concert’ in Russische kerk
Het voorarrest van de van meervoudige mishandeling verdachte kickbokser Badr Hari is met drie maanden verlengd. Dat meldt Het Parool vanochtend. Het bezwaarschrift tegen de beperkingen die de kickbokser zijn opgelegd, is ongegrond verklaard.
Als het gevecht om Estelle ging kan het best de lading dekken.quote:
HIJ HEEFT WEL AANGIFTE GEDAANquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:18 schreef zouzou het volgende:
Ok! Ik ga rustig schreven .
Er staat vandaag een artikel over de verlenging van voorarrest van Badr Hari,
onder deze artikel staat op dat Jeroen Van de Berg was in begin de eerste keer met de ruzie in Sensation bij de politie, hij heeft over Badr Hari verteeld,
maar tot nu toe Jeroen heeft nog geen aangifte gedaan,
en toevallig de Fransen zegen het zelfs.
Ja maar hij is homo, vinden ze dan weer minder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:03 schreef Ole het volgende:
De Marokkanen kunnen beter trots zijn op deze
[ afbeelding ]
Het is ook nooit goed hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar hij is homo, vinden ze dan weer minder.
En hoe heet het artikel?quote:
Weet je wat aanvankelijk betekent?quote:De Nederlands-Marokkaanse Hari wordt daarnaast verdacht van een tweede mishandeling. Hij zou vorig jaar eigenaar van Club Air in Amsterdam Jeroen van den Berg hebben afgetuigd. Die deed aanvankelijk geen aangifte, maar stapte toch naar de politie toen hij hoorde van de mishandeling van Everink.
jammerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar hij is homo, vinden ze dan weer minder.
Hoho CC. Wel constructief blijven;quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je wat aanvankelijk betekent?
Even Jip en Janneke ...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:25 schreef zouzou het volgende:
Copycat... je weet dat ik praat echt serieuse.
Van vandaag, een klick en dan heb je het.
Hoe heet is een chinees dat je nog serieus op een zouzou in gaat, die gewoon maar wat roept maar nog steeds niet door heeft dat wat vaardigheden van de nederlandse taal haar veel meer zouden helpen om dit topic niet tot een babylonische spraakverwarring te laten verworden.quote:
quote:
Verdedigen? Waar precies?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:46 schreef Drugshond het volgende:
Hey Copykut.
Mij een sadist noemen en Badr Chemicali (met een K1 IQ van 90 hooguit) verdedigen.
Sexueel gezien wellicht maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verdedigen? Waar precies?
Jouw IQ ligt klaarblijkelijk nog lager? Ook gezien je enorm fantasierijke verbastering.
Je verdedigt hem seksueelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:49 schreef Copycat het volgende:
Maar vertel me vooral waar ik Badr Hari nu precies verdedig.
Nou ja... je maakt er een 1 op veel relatie van.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:14 schreef Copycat het volgende:
Het is toch overduidelijk dat dit een complot is tegen Badr Hari en via hem tegen de hele Marokkaanse gemeenschap in Nederland. Het zou me niks verbazen als ook Joris Demmink hier een vinger in de pap heeft. Wie weet waar die vinger nog meer zat ...
En hoe toevallig dat ook Micha Kat, strijder tegen het kwaad, vast blijft zitten.
Dit zaakje stinkt. En niet alleen naar geronnen bloed in een theedoek.
Ik had je echt slimmer ingeschat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef Drugshond het volgende:
Nou ja... je maakt er een 1 op veel relatie van.
Een einzelganger die meppen als verbaal credo heeft. Klinkt niet echt iemand van een hoog SQ.
Ik heb geen heek aan hem en ook geen hekel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:55 schreef zouzou het volgende:
Copycat heeft absoluut Badr Hari niet verdedigt.
ze heeft een heek aan hem.
Jij zal het wel weten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Enig idee hoe klote Xerox is om er liefde erop te bedrijven.
Kijk, dat sommigen die onze taal niet machtig zijn niet tussen de regels kunnen lezen (en helaas vaak ook de regels an sich niet), maar jij??? Jij???quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:57 schreef Drugshond het volgende:
ghe ghe... ik ben nog niet uit de kerk.
ghe.... ik was afwezig toen ze de foto maakte.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:59 schreef zouzou het volgende:
Drugshond u zit in de foto ook niet zo sympathiel en ook niet uw naam..
Ja C'est moi.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk, dat sommigen die onze taal niet machtig zijn niet tussen de regels kunnen lezen (en helaas vaak ook de regels an sich niet), maar jij??? Jij???
waarom ? was je met hem naar bedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:56 schreef stijn_ het volgende:
Heus niet, Copycat doet het niet met kleiner dan 19cm. En gezien Hari's gedrag compensatie is voor een tekortkoming op een ander vlak lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Zij kan het weten want zij leest franse kranten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou Nou Zou Zou verdenk je badr ook al van bisexuele relaties.
En is altijdactueel.nl!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:04 schreef stijn_ het volgende:
Zij kan het weten want zij leest franse kranten.
OW je bedoelt dat ene artikel in de soir wat repte over de homofiele relatie tussen stijn van fok! en harige badaap. Ja met 1 klik vinden we die vast wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:04 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Zij kan het weten want zij leest franse kranten.
ik weet niet de titel, maar ik zal overschreven zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
OW je bedoelt dat ene artikel in de soir wat repte over de homofiele relatie tussen stijn van fok! en harige badaap. Ja met 1 klik vinden we die vast wel.
Van een corrigerende mep kun je ook niet spreken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:23 schreef Che_ het volgende:
Iedereen denkt dat Badr die gast helemaal total-loss heeft geslagen maar tot nu toe is er nog steeds weinig bekend
Het viel ook best mee. Alleen zijn voet hing er maar een beetje bij te bengelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:23 schreef Che_ het volgende:
Iedereen denkt dat Badr die gast helemaal total-loss heeft geslagen maar tot nu toe is er nog steeds weinig bekend
Jij was er bij en hebt gezien wie er sloeg?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het viel ook best mee. Alleen zijn voet hing er maar een beetje bij te bengelen.
En bij het andere slachtoffer een rijtje voortanden afgebroken. Mwah, stelt weinig voor.
Nee nee nee, niet weer beginnen met dat geneuzel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij was er bij en hebt gezien wie er sloeg?
We weten toch inmiddels er aangiftes tegen Badr Hari binnen zijn en dat Jeroen van den Berg hem als dader heeft aangewezen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij was er bij en hebt gezien wie er sloeg?
"ook een klap uitgedeeld"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We weten toch inmiddels er aangiftes tegen Badr Hari binnen zijn en dat Jeroen van den Berg hem als dader heeft aangewezen?
Koen Everink heeft het over meerdere daders, maar ook daar was Badr bij betrokken en heeft volgens eigen zeggen ook een klap uitgedeeld.
En nee, gelukkig was ik er niet bij. Jij wel?
Dat zijn voorrarrest met 90 dagen verlengd is, is natuurlijk ook gewoon maar door het OM bedacht en door een corrupte rechter bekrachtigd .quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
"ook een klap uitgedeeld"
Nee, maar jij praat hier alsof alles al bekend is. Wacht gewoon maar even het onderzoek af
En dat losbengelende been is gewoon lastig. Kan overal gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat zijn voorrarrest met 90 dagen verlengd is, is natuurlijk ook gewoon maar door het OM bedacht en door een corrupte rechter bekrachtigd .
Zou jij ook eens moeten ipv dat achterlijke speculeren en onzin uitkramen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Goed. Kom jij maar terug als het onderzoek is afgesloten.
Toedeltjes.
Kort en pittig? Je moeder wellicht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:41 schreef Che_ het volgende:
Zou jij ook eens moeten ipv dat achterlijke speculeren en onzin uitkramen.
Echtvrouwen van in de 40 met een kort&pittig kapsel die internet hebben ontdekt..
Sociale werkplaats is toch veel leuker voor jou?
Triest dat je op de mens moet gaan spelen alleen om het falen van je harige held moet verdedigen. Maar dat hoort natuurlijk bij typische hari trekjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zou jij ook eens moeten ipv dat achterlijke speculeren en onzin uitkramen.
Echtvrouwen van in de 40 met een kort&pittig kapsel die internet hebben ontdekt..
Sociale werkplaats is toch veel leuker voor jou?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kort en pittig? Je moeder wellicht.
En ga nu maar weer ergens anders het verongelijkte kind uithangen.
Moedergrappen. Heerlijk origineel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kort en pittig? Je moeder wellicht.
En ga nu maar weer ergens anders het verongelijkte kind uithangen.
Joh nok eensquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh nok eens
Alsof jouw opmerkingen allemaal uitblinken in originaliteit.
Ontopic maar weer over zielige Badr, anders wordt sp3c boos.
denk omdat ie 90 dagen extra heeft gehadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:52 schreef WRH het volgende:
nu weten we nog steeds niet waarom Badr zielig is. anyone?
Via die tv kan hij niet met de buitenwereld communicerenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:34 schreef maickeltje het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze zeggen dat hij in beperkingen zit...maar wel een tv heeft?
Dat snap ik haha.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Via die tv kan hij niet met de buitenwereld communiceren
quote:Badr Hari zit in beperkingen. Dat betekent dat hij met niemand mag praten, behalve zijn advocaat. Zijn raadsvrouw Bénédicte Ficq wilde niet op de verlenging van het voorarrest reageren.
Hari mag sinds enige tijd wel weer tv kijken en de krant lezen.
Ah oke dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:36 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Dat snap ik haha.
Normaal gesproken als je in beperking zit heb je geen tv en ook geen radio.
Die Ficq staat altijd dat soort snuiters bij hè.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:39 schreef Copycat het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)et-drie-maanden.html
[..]
Normaal in beperkingen mag je ook geen media volgen. Appart dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:39 schreef Copycat het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)et-drie-maanden.html
[..]
Zo te zien gelden beperkingen in verschillende gradaties: http://nl.wikipedia.org/wiki/Beperkingenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:41 schreef maickeltje het volgende:
Normaal in beperkingen mag je ook geen media volgen. Appart dus
Dat wordt ipv zeepjes verkopen zeepjes rapen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:46 schreef Ryan3 het volgende:
Ik hoor net dat-ie een lijn in zeepjes wilde beginnen..
Leuk in de gevangenis.
Of wil hij zijn geweten schoonwassen?
Ah dat is duidelijk. Een algeheel contact verboden telefoon verbod dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo te zien gelden beperkingen in verschillende gradaties: http://nl.wikipedia.org/wiki/Beperkingen
Hij zat blijkbaar eerst in de zwaarste en nu in een mildere variant.
Ik ben team OM.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:47 schreef Ole het volgende:
Dat er nog steeds geen teams zijn gekozen![]()
Nou ja, in elk geval zijn zouzou en Che team Badr. En Weltschmerz ook geloof ik.
Maar correct me if I'm wrong!
Oeh, dat is Engels..
Ja, komt-ie erachter dat zeepjes glibberig zijn en dat als die dan wegvliegen dat er dan... enfin...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt ipv zeepjes verkopen zeepjes rapen.
Hij kent Bubbah nog niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:54 schreef Ole het volgende:
Ergens denk ik toch wel dat Badr met rust gelaten zal worden als ie per ongeluk een zeepje laat vallen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |