Ik had je echt slimmer ingeschat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef Drugshond het volgende:
Nou ja... je maakt er een 1 op veel relatie van.
Een einzelganger die meppen als verbaal credo heeft. Klinkt niet echt iemand van een hoog SQ.
Ik heb geen heek aan hem en ook geen hekel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:55 schreef zouzou het volgende:
Copycat heeft absoluut Badr Hari niet verdedigt.
ze heeft een heek aan hem.
Jij zal het wel weten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Enig idee hoe klote Xerox is om er liefde erop te bedrijven.
Kijk, dat sommigen die onze taal niet machtig zijn niet tussen de regels kunnen lezen (en helaas vaak ook de regels an sich niet), maar jij??? Jij???quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:57 schreef Drugshond het volgende:
ghe ghe... ik ben nog niet uit de kerk.
ghe.... ik was afwezig toen ze de foto maakte.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:59 schreef zouzou het volgende:
Drugshond u zit in de foto ook niet zo sympathiel en ook niet uw naam..
Ja C'est moi.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk, dat sommigen die onze taal niet machtig zijn niet tussen de regels kunnen lezen (en helaas vaak ook de regels an sich niet), maar jij??? Jij???
waarom ? was je met hem naar bedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:56 schreef stijn_ het volgende:
Heus niet, Copycat doet het niet met kleiner dan 19cm. En gezien Hari's gedrag compensatie is voor een tekortkoming op een ander vlak lijkt me dat onwaarschijnlijk.
Zij kan het weten want zij leest franse kranten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nou Nou Zou Zou verdenk je badr ook al van bisexuele relaties.
En is altijdactueel.nl!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:04 schreef stijn_ het volgende:
Zij kan het weten want zij leest franse kranten.
OW je bedoelt dat ene artikel in de soir wat repte over de homofiele relatie tussen stijn van fok! en harige badaap. Ja met 1 klik vinden we die vast wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:04 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Zij kan het weten want zij leest franse kranten.
ik weet niet de titel, maar ik zal overschreven zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
OW je bedoelt dat ene artikel in de soir wat repte over de homofiele relatie tussen stijn van fok! en harige badaap. Ja met 1 klik vinden we die vast wel.
Van een corrigerende mep kun je ook niet spreken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:23 schreef Che_ het volgende:
Iedereen denkt dat Badr die gast helemaal total-loss heeft geslagen maar tot nu toe is er nog steeds weinig bekend
Het viel ook best mee. Alleen zijn voet hing er maar een beetje bij te bengelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:23 schreef Che_ het volgende:
Iedereen denkt dat Badr die gast helemaal total-loss heeft geslagen maar tot nu toe is er nog steeds weinig bekend
Jij was er bij en hebt gezien wie er sloeg?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het viel ook best mee. Alleen zijn voet hing er maar een beetje bij te bengelen.
En bij het andere slachtoffer een rijtje voortanden afgebroken. Mwah, stelt weinig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |