Nee nee nee, niet weer beginnen met dat geneuzel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij was er bij en hebt gezien wie er sloeg?
We weten toch inmiddels er aangiftes tegen Badr Hari binnen zijn en dat Jeroen van den Berg hem als dader heeft aangewezen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij was er bij en hebt gezien wie er sloeg?
"ook een klap uitgedeeld"quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We weten toch inmiddels er aangiftes tegen Badr Hari binnen zijn en dat Jeroen van den Berg hem als dader heeft aangewezen?
Koen Everink heeft het over meerdere daders, maar ook daar was Badr bij betrokken en heeft volgens eigen zeggen ook een klap uitgedeeld.
En nee, gelukkig was ik er niet bij. Jij wel?
Dat zijn voorrarrest met 90 dagen verlengd is, is natuurlijk ook gewoon maar door het OM bedacht en door een corrupte rechter bekrachtigd .quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
"ook een klap uitgedeeld"
Nee, maar jij praat hier alsof alles al bekend is. Wacht gewoon maar even het onderzoek af
En dat losbengelende been is gewoon lastig. Kan overal gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat zijn voorrarrest met 90 dagen verlengd is, is natuurlijk ook gewoon maar door het OM bedacht en door een corrupte rechter bekrachtigd .
Zou jij ook eens moeten ipv dat achterlijke speculeren en onzin uitkramen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:34 schreef Copycat het volgende:
Goed. Kom jij maar terug als het onderzoek is afgesloten.
Toedeltjes.
Kort en pittig? Je moeder wellicht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:41 schreef Che_ het volgende:
Zou jij ook eens moeten ipv dat achterlijke speculeren en onzin uitkramen.
Echtvrouwen van in de 40 met een kort&pittig kapsel die internet hebben ontdekt..
Sociale werkplaats is toch veel leuker voor jou?
Triest dat je op de mens moet gaan spelen alleen om het falen van je harige held moet verdedigen. Maar dat hoort natuurlijk bij typische hari trekjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zou jij ook eens moeten ipv dat achterlijke speculeren en onzin uitkramen.
Echtvrouwen van in de 40 met een kort&pittig kapsel die internet hebben ontdekt..
Sociale werkplaats is toch veel leuker voor jou?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kort en pittig? Je moeder wellicht.
En ga nu maar weer ergens anders het verongelijkte kind uithangen.
Moedergrappen. Heerlijk origineel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kort en pittig? Je moeder wellicht.
En ga nu maar weer ergens anders het verongelijkte kind uithangen.
Joh nok eensquote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Joh nok eens
Alsof jouw opmerkingen allemaal uitblinken in originaliteit.
Ontopic maar weer over zielige Badr, anders wordt sp3c boos.
denk omdat ie 90 dagen extra heeft gehadquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:52 schreef WRH het volgende:
nu weten we nog steeds niet waarom Badr zielig is. anyone?
Via die tv kan hij niet met de buitenwereld communicerenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:34 schreef maickeltje het volgende:
Wat ik niet snap is dat ze zeggen dat hij in beperkingen zit...maar wel een tv heeft?
Dat snap ik haha.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Via die tv kan hij niet met de buitenwereld communiceren
quote:Badr Hari zit in beperkingen. Dat betekent dat hij met niemand mag praten, behalve zijn advocaat. Zijn raadsvrouw Bénédicte Ficq wilde niet op de verlenging van het voorarrest reageren.
Hari mag sinds enige tijd wel weer tv kijken en de krant lezen.
Ah oke dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:36 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Dat snap ik haha.
Normaal gesproken als je in beperking zit heb je geen tv en ook geen radio.
Die Ficq staat altijd dat soort snuiters bij hè.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:39 schreef Copycat het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)et-drie-maanden.html
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |