Hoe kom je erbij dat hij 3 maanden geen ander contact dan met zijn advocaat mag hebben?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef zouzou het volgende:
Maar geen 3 maanden zonder contact,
dat is te lang, ze willen vast hebben tot de winter, october of november, met geen contact
ja met zijn advocaat, is hij een moordenaar,
huh, waar mag ik geen grapjes over maken, weet zouzou dan niet dat hij een half schaap moest af bestellen (ze weet toch zoveel), of liever gezegd zijn advocaat moest dat halve schaap afbestellen want anders ging het zo stinken in zijn cel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar mag je geen grapjes over maken Heks !anders word zoezoelou boos !
Hoe wéét jij nou hoe 'de grote criminelen' zijn behandeld?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef zouzou het volgende:
Maar geen 3 maanden zonder contact,
dat is te lang, ze willen vast hebben tot de winter, october of november, met geen contact
ja met zijn advocaat, is hij een moordenaar,
In de meeste gevangenissen is gewoon ruimte/gelegenheid om als moslim aan ramadan te doen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef zouzou het volgende:
Bij de Moslim Ramadan is de belangrijste die is,
Maar hij doet ramadan, geloof mij, hij bestel eten met zijn geld.
Hij hoeft helemaal geen eten te bestellen, daar zorgt het gevang wel voor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef zouzou het volgende:
Bij de Moslim Ramadan is de belangrijste die is,
Maar hij doet ramadan, geloof mij, hij bestel eten met zijn geld.
HET LIJKT SIBERIË WEL!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij hoeft helemaal geen eten te bestellen, daar zorgt het gevang wel voor.
Tssk, bij Willem mocht iedereen op de thee komen hoor. Gebakje erbij, beetje kletsen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe wéét jij nou hoe 'de grote criminelen' zijn behandeld?
Dat weet je niet. Net zo min als wijDus dan kan je niet gaan roepen dat ie als een moordenaar wordt behandeld, want ik denk niet dat je het veel beter kunt treffen - als je dan toch achter de tralies zit - dan in Nederland...
Jij weet niet of 'de grote criminelen' wel of geen contact hadden en zo nee, hoe lang.
Je weet ook niet of ze het al die 3 maanden zo laten, dat Hari geen contact mag hebben. Ze hebben het inmiddels toch al versoepeld? Hij mag alweer tv kijken en kranten lezen.
Heb ik zouzou al uitgelegd maar ze leest me niet waarschijnlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
In de meeste gevangenissen is gewoon ruimte om als moslim aan ramadan te doen.
Dus wat is het probleem? Dat mag hij dan waarschijnlijk ook gewoon.
nee, absoluut niet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef zouzou het volgende:
Nee, over Badr Hari weet ik echt meer over dan iedereen hier, 100%
Het gaat hier over zware mishandeling. En ik kan me voorstellen dat hij niet zomaar iedereen mag ontvangen, ivm het afstemmen van verhalen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef zouzou het volgende:
Geen contact, is voor achter te komen van de namen van een bande of van espionnage
of voor achter te komen van bestolen geld etc..
maar niet voor een paar klappen, en iedereen heeft toch een aangifte gedaan, wat willen ze
meer weten?
Jij wilt toch ook dat de waarheid boven tafel komt, als hij ONschuldig is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef zouzou het volgende:
Geen contact, is voor achter te komen van de namen van een bande of van espionnage
maar niet voor een paar klappen, en iedereen heeft toch een aangifte gedaan, wat willen ze
meer weten?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:18 schreef zouzou het volgende:
en de milljaren van de criminelen zitten lekker vrij.
Jij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef zouzou het volgende:
Wie heeft hier de familie naam van Badr gegeven ,over zijn zus, etc...
Die is precies hetzelfde als bij anderen hoor, zolang het onderzoek nog loopt, denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef zouzou het volgende:
Nog een keer, heeft niet over onschuldig of schuldig zijn,
ik praat over de behandelijk die hij kreegt.
Ik laat het morgen voor je onderzoeken.......heb nog ergens een *mannetje* lopenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef zouzou het volgende:
meer weten?
je wist nog niet eens dat badr brildragend is!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef zouzou het volgende:
Dat is hetzelfde als bij alle andere beperkingen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef zouzou het volgende:
Nog een keer, heeft niet over onschuldig of schuldig zijn,
ik praat over de behandelijk die hij kreegt.
Die zus en broer kan ik overigens nog steeds niet vinden op de interwebz.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:17 schreef zouzou het volgende:
Wilders heeft niemand gehandicapt geslagen hoor, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:22 schreef zouzou het volgende:
Geld van chantage,kidnapping,witwassen etc...
Kijk Wilders en zijn advocaat, zijn ze vast ? nee
http://es.twitter.com/HOUARIELquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zus en broer kan ik overigens nog steeds niet vinden op de interwebz.
Joh lieverd, al weet je hoe de kanariepiet van zijn tante heet...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef zouzou het volgende:
Ze zijn 2 halfzus. ze wonen in Frankrijk,de rest in Marokko.
Badr familie komt van Kenitra, 200km van Casablanca
Nou, qua weer.........quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Wilders heeft niemand gehandicapt geslagen hoor, voor zover ik weet.
Maar zoals je zelf altijd roept 'Ik praat over Badr!'.
Blijf dat dan ook doen![]()
Je vindt het sneu hoe hij behandeld wordt, maar het is bespottelijk dat je roept dat het hier net Siberië is, sorry.
Blijf nou eens ontopic, in godsnaam.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:25 schreef zouzou het volgende:
Beter illegale geld van joodse radicalen...
jawel dit is zijn broer, hij rijdt BMWquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Die zus en broer kan ik overigens nog steeds niet vinden op de interwebz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Hij doet, hij gaat altijd bij hun, hij heeft meubels gekocht voor de baby etc..
de man van Juliana, en veel andere manen hebben kinderen voor hun maitresse.
Maar Badr heeft zijn naam gegeven.
meubels kopen is financieel bijdragen, er voor zorgen is wat andersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Kleine meisjes basketballen niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef zouzou het volgende:
Champioen van de heel Afrika, een kleine meisje
Nee, dit is een journaliste, dat tenniskind is 14 is is gewoon een andere met (bijna) dezelfde voornaam: Zaineb.quote:
En nu, moet ie een lintje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:29 schreef zouzou het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |