Badr Hari is mijn bitch.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:54 schreef Ole het volgende:
Ergens denk ik toch wel dat Badr met rust gelaten zal worden als ie per ongeluk een zeepje laat vallen hoor.
Bubbah?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeheeeee, ik ben een mannelijke medegevangene!
Eeh, wacht ff, dat is bij ons, niet hier.quote:
Ach, de meesten van ons zijn toch al compleet in de war.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh, wacht ff, dat is bij ons, niet hier.
Veel FOK!kers zijn heel wit in de zomer....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach, de meesten van ons zijn toch al compleet in de war.
Dat was eerst wel, maar later is het versoepeld, en mocht hij tv kijken en kranten lezen. Verder niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:41 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Normaal in beperkingen mag je ook geen media volgen. Appart dus
Inderdaad. Luchten doet hij dus apart etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat was eerst wel, maar later is het versoepeld, en mocht hij tv kijken en kranten lezen. Verder niet.
Yep.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:05 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Inderdaad. Luchten doet hij dus apart etc.
Tuurlijk wel joh, hij heeft allang te horen gekregen dat Estelle zijn handen door haar haren zo mistquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
Hij mag niet met de buitenwereld praten, maar zijn advocaat kan hem toch bijpraten en eventuele boodschappen van de buitenwereld overbrengen? Lijkt me stug dat dat niet gebeurt.
Klopt dit is wel mogelijk..of dit gebeurd weet niemand. Beperking is er voor dat hij getuigen of mede verdachtes op de hoogte kan brengen voor een valse verklaring etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
Hij mag niet met de buitenwereld praten, maar zijn advocaat kan hem toch bijpraten en eventuele boodschappen van de buitenwereld overbrengen? Lijkt me stug dat dat niet gebeurt.
Nou, dat dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:15 schreef Greys het volgende:
Mjah, maar Estelle is toch ook een getuige?
Dus die kan via die advocaat gewoon boodschapjes doorgeven en andersom?
Klopt dit zal vast wel gebeuren. Maar het is dat hij niet direct in contact staat met getuigen en verdachten om een valse verklaring op elkaar af te stemmen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:15 schreef Greys het volgende:
Mjah, maar Estelle is toch ook een getuige?
Dus die kan via die advocaat gewoon boodschapjes doorgeven en andersom?
Precies, dat kun je niet goed tegenhouden. Er zullen wel bepaalde regels voor gelden, wat betreft het contact met de advocaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
En reken maar dat zij ook geïnstrueerd wordt door zijn advocaten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat dus.
Hij is perfect op de hoogte van alles hoor.
Maar dat kan dan via zo'n advocaat dan toch (vrij gemakkelijk) alsnog?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:19 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Klopt dit zal vast wel gebeuren. Maar het is dat hij niet direct in contact staat met getuigen en verdachten om een valse verklaring op elkaar af te stemmen.
Handje klap met wiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:22 schreef Toverheks het volgende:
Allemaal handje klap, echt die Badr is gewoon van alles op de hoogte wat er in de buitenwereld gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |