Bubbah?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeheeeee, ik ben een mannelijke medegevangene!
Eeh, wacht ff, dat is bij ons, niet hier.quote:
Ach, de meesten van ons zijn toch al compleet in de war.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeh, wacht ff, dat is bij ons, niet hier.
Veel FOK!kers zijn heel wit in de zomer....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Ach, de meesten van ons zijn toch al compleet in de war.
Dat was eerst wel, maar later is het versoepeld, en mocht hij tv kijken en kranten lezen. Verder niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:41 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Normaal in beperkingen mag je ook geen media volgen. Appart dus
Inderdaad. Luchten doet hij dus apart etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat was eerst wel, maar later is het versoepeld, en mocht hij tv kijken en kranten lezen. Verder niet.
Yep.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:05 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Inderdaad. Luchten doet hij dus apart etc.
Tuurlijk wel joh, hij heeft allang te horen gekregen dat Estelle zijn handen door haar haren zo mistquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
Hij mag niet met de buitenwereld praten, maar zijn advocaat kan hem toch bijpraten en eventuele boodschappen van de buitenwereld overbrengen? Lijkt me stug dat dat niet gebeurt.
Klopt dit is wel mogelijk..of dit gebeurd weet niemand. Beperking is er voor dat hij getuigen of mede verdachtes op de hoogte kan brengen voor een valse verklaring etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
Hij mag niet met de buitenwereld praten, maar zijn advocaat kan hem toch bijpraten en eventuele boodschappen van de buitenwereld overbrengen? Lijkt me stug dat dat niet gebeurt.
Nou, dat dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:15 schreef Greys het volgende:
Mjah, maar Estelle is toch ook een getuige?
Dus die kan via die advocaat gewoon boodschapjes doorgeven en andersom?
Klopt dit zal vast wel gebeuren. Maar het is dat hij niet direct in contact staat met getuigen en verdachten om een valse verklaring op elkaar af te stemmen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:15 schreef Greys het volgende:
Mjah, maar Estelle is toch ook een getuige?
Dus die kan via die advocaat gewoon boodschapjes doorgeven en andersom?
Precies, dat kun je niet goed tegenhouden. Er zullen wel bepaalde regels voor gelden, wat betreft het contact met de advocaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
En reken maar dat zij ook geïnstrueerd wordt door zijn advocaten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat dus.
Hij is perfect op de hoogte van alles hoor.
Maar dat kan dan via zo'n advocaat dan toch (vrij gemakkelijk) alsnog?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:19 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Klopt dit zal vast wel gebeuren. Maar het is dat hij niet direct in contact staat met getuigen en verdachten om een valse verklaring op elkaar af te stemmen.
Handje klap met wiequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:22 schreef Toverheks het volgende:
Allemaal handje klap, echt die Badr is gewoon van alles op de hoogte wat er in de buitenwereld gebeurt.
Geloof me hij weet precies wat er in de buitenwereld gebeurt al zit hij in beperking, een Advocaat babbelt er heus wel op los van dat wordt er gefluisterd en dat staat er in de media.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Handje klap met wie, daar zit ie voor vast.
Oh ok, ik denk dat dat geweest is. Eé'n trap te laatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geloof me hij weet precies wat er in de buitenwereld gebeurt al zit hij in beperking, een Advocaat babbelt er heus wel op los van dat wordt er gefluisterd en dat staat er in de media.
Badr mag inmiddels weer de media volgen en nee een advocaat doet zulke dingen niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geloof me hij weet precies wat er in de buitenwereld gebeurt al zit hij in beperking, een Advocaat babbelt er heus wel op los van dat wordt er gefluisterd en dat staat er in de media.
Nee er zit nooit iemand bij. Maar zo zal die het nooit waterdicht krijgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat kan dan via zo'n advocaat dan toch (vrij gemakkelijk) alsnog?
Of zou er altijd iemand bij zijn soms, als hij met zijn advocaat spreekt? Want dan wordt het al een stuk moeilijker.
Zijn advocaat zal wel zeggen dat hij dat niet doet, maar maak me niet wijs dat een advocaat niks laat doorschemeren, hij moet zijn client overal op voor bereiden, ook wat er straks staat te gebeuren als het moet voorkomen, en reken maar dat RTL Boulevard er weken over gaat doen om weer nieuwe feitjes en filmpjes op de buis te gaan gooien, en J vd Heuvel belt ondertussen nog even zijn bronnen af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:31 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Badr mag inmiddels weer de media volgen en nee een advocaat doet zulke dingen niet.
sommige vrouwen vallen op foute mannen en mannen met *aanzien* en geldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:57 schreef Flow3r het volgende:
Er bestaat natuurlijk altijd nog een kans dat ie wordt vrijgesproken.
Ergens kan ik niet geloven dat Estelle vrolijk met hem op vakantie gaat als ze gezien heeft hoe hij iemand heeft geslagen.
Dat klopt toch ergens niet![]()
Geldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sommige vrouwen vallen op foute mannen en mannen met *aanzien* en geld
Nee dank je, krijgen we straks weer van dat gejankzak dat het niet eerlijk was omdat zij een kleiner team hadden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:47 schreef Ole het volgende:
Dat er nog steeds geen teams zijn gekozen![]()
Nou ja, in elk geval zijn zouzou en Che team Badr. En Weltschmerz ook geloof ik.
Maar correct me if I'm wrong!
Oeh, dat is Engels..
Dat zouiezou.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:18 schreef Leandra het volgende:
Nee dank je, krijgen we straks weer van dat gejankzak dat het niet eerlijk was omdat zij een kleiner team hadden.
Bron?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:27 schreef zouzou het volgende:
Mascara-klotter ? ik ken je niet,tokkie.
heb je geen humor?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef zouzou het volgende:
wat heb ik weer gedaan? ...Zouiezou..?
Wat voor kleine kinderen zijn jullie?
Doe jullie zo altijd als iemand heeft een andere mening?..
dit is FOKquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef zouzou het volgende:
Dat is geen humoer meer dat is pesten op de rug van mensen!
Van mij mogen ze allemaal m'n rug op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef zouzou het volgende:
Het land van Nelson Mandela bedoel jequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:32 schreef zouzou het volgende:
Psycho begin je ook?
Zo is ook begonnen in ZuidAfrika.
Typische Nederlands!
Het is ook niet toevallig dat het stikt van de vrouwen in dit topic, waar komt die fascinatie toch vandaan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sommige vrouwen vallen op foute mannen en mannen met *aanzien* en geld
Ah gossiepossie, plagen mag niet maar leugens over een andere user verspreiden is geen probleem?!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef zouzou het volgende:
Die zal ook wel in Zuid-Afrika willen wonen, daar schijnt de zonquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is ook niet toevallig dat het stikt van de vrouwen in dit topic, waar komt die fascinatie toch vandaan?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dat is weer een vriend van Ruud.... ik zie een complot![]()
Tja, maar jij bent dan ook een beetje blindquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:43 schreef zouzou het volgende:
recht wordt gedaan zie ik hier absoluut niet.
een heel klein beetje maar gelukkigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja, maar jij bent dan ook een beetje blind
Ja, ik dacht ik zeg het maar vriendelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
een heel klein beetje maar gelukkig
Oh vertel, kijken of we het zelfde wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef zouzou het volgende:
Nee, over Badr Hari weet ik echt meer over dan iedereen hier, 100%
Ben jij jerome le banner?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef zouzou het volgende:
Ja. Het was vous toch ook die zei dat hij vrijdag vrij zou komen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef zouzou het volgende:
Je vergeet de aangiftes?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
Daarom 3 maanden omdat ze hebben niks om hem te pakken,
en dat willen ze. Lucht.
Eerst ze moeten repareren hun fouten met dat lekken,
ze weten het, ze proberen hem psychiek kapot te maken,
omdat straks hij zal vrij zijn, met alle hun idiote fouten, hun CORRUPTIE,
de eerst die komt in probleem is Van Heuvel, dan de politie etc...
Ik hoorde ook hij wordt gemarteld, met zijn hoofd 6 minuten in een emmer water gedompeld en hij krijgt alleen maar water en brood, ja echt waar hoor.......quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
Daarom 3 maanden omdat ze hebben niks om hem te pakken,
en dat willen ze. Lucht.
Eerst ze moeten repareren hun fouten met dat lekken,
ze weten het, ze proberen hem psychiek kapot te maken,
omdat straks hij zal vrij zijn, met alle hun idiote fouten, hun CORRUPTIE,
de eerst die komt in probleem is Van Heuvel, dan de politie etc...
De aangiftes zijn in dit verhaal toch vrij essentieel hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef zouzou het volgende:
Aangifte kan kloppen maar daar achter...
Waarom? En hoezo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef zouzou het volgende:
Misschien is Badr wel geen moslim, niet elke marokaan is een moslim, en is hij wel een moslim in de gevangenis houden ze daar rekening mee, ze hebben zelf een aparte gebedsruimtes ( de grote gevangenissen dan)quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef zouzou het volgende:
Dat zeg ik niet, maar deze man is opgesloten in een religieuse maand,
straks de beste feest etc..hij mag met niemand praten,
zijn wij hier in Siberie, komaar..
Ja nou inderdaad, net Siberië hier...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef zouzou het volgende:
Of misschien doet Badr niet aan de ramadan alleen aan de ram hem dan !quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien is Badr wel geen moslim, niet elke marokaan is een moslim, en is hij wel een moslim in de gevangenis houden ze daar rekening mee, ze hebben zelf een aparte gebedsruimtes ( de grote gevangenissen dan)
Je bedoelt dat je zelden iemand zoveel dommigheid hebt zien postenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef Robijn48 het volgende:
Ik heb zelden iemand zo krom zien analyseren.
Wat heeft een religieuze maand er mee te maken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef zouzou het volgende:
Dat komt omdat hij vlak voor die religieuze maand iemand de vernieling inhielp, als hij dat rammen dan na de ramadan gedaan had dan had hij tenminste niet in een religieuze maand vastgezeten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:57 schreef zouzou het volgende:
Dus jij denkt dat in anderen die in voorarrest zitten en waarvan het onderzoek nog loopt allemaal rustig met hun vriendjes en getuigen mogen praten? Serieus?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:59 schreef zouzou het volgende:
Er zijn aangifte, waarom mag hij niet praten, niet sporten,
waarom, is toch nu bekend, wat nog meer..dat klopt niet.
Ja, en het is talking to a brick wall, om maar eens een andere taal dan Frans te proberenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je zelden iemand zoveel dommigheid hebt zien posten
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of misschien doet Badr niet aan de ramadan alleen aan de ram hem dan !
Welke grote criminelen zijn niet zo behandeld, precies?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef zouzou het volgende:
De grote criminelen zijn niet zo behandeeld is dat omdat Badr heeft aangifte gedaan tegen de politie?
Kijk wat ze hebben gedaan tegen een DJ Nederlander...
ZouZou weet er zoveel vanaf, maar vergeet je mag je Ramadan ook inhalen op later tijdstip.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft een religieuze maand er mee te maken?
Was te voorkomen geweest als hij niet iemand tot moes had gebeukt.
Daar mag je geen grapjes over maken Heks !quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]en sporten ken ie ook wel hoor, gewoon elke dag 500 keer opdrukken blijft die arme jongen ook in beweging
Vriend Willem zat zelfs in Vught nog met beperkingen, en dat was een gevangenisstraf, geen voorarrest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke grote criminelen zijn niet zo behandeld, precies?
Die mochten de horlepiep dansen dacht je?
Ik snap er echt de ballen niet vanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef zouzou het volgende:
Maar geen 3 maanden zonder contact,
dat is te lang, ze willen vast hebben tot de winter, october of november, met geen contact
ja met zijn advocaat, is hij een moordenaar,
Hoe kom je erbij dat hij 3 maanden geen ander contact dan met zijn advocaat mag hebben?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef zouzou het volgende:
Maar geen 3 maanden zonder contact,
dat is te lang, ze willen vast hebben tot de winter, october of november, met geen contact
ja met zijn advocaat, is hij een moordenaar,
huh, waar mag ik geen grapjes over maken, weet zouzou dan niet dat hij een half schaap moest af bestellen (ze weet toch zoveel), of liever gezegd zijn advocaat moest dat halve schaap afbestellen want anders ging het zo stinken in zijn cel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar mag je geen grapjes over maken Heks !anders word zoezoelou boos !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |