Geloof me hij weet precies wat er in de buitenwereld gebeurt al zit hij in beperking, een Advocaat babbelt er heus wel op los van dat wordt er gefluisterd en dat staat er in de media.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Handje klap met wie, daar zit ie voor vast.
Oh ok, ik denk dat dat geweest is. Eé'n trap te laatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geloof me hij weet precies wat er in de buitenwereld gebeurt al zit hij in beperking, een Advocaat babbelt er heus wel op los van dat wordt er gefluisterd en dat staat er in de media.
Badr mag inmiddels weer de media volgen en nee een advocaat doet zulke dingen niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geloof me hij weet precies wat er in de buitenwereld gebeurt al zit hij in beperking, een Advocaat babbelt er heus wel op los van dat wordt er gefluisterd en dat staat er in de media.
Nee er zit nooit iemand bij. Maar zo zal die het nooit waterdicht krijgen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat kan dan via zo'n advocaat dan toch (vrij gemakkelijk) alsnog?
Of zou er altijd iemand bij zijn soms, als hij met zijn advocaat spreekt? Want dan wordt het al een stuk moeilijker.
Zijn advocaat zal wel zeggen dat hij dat niet doet, maar maak me niet wijs dat een advocaat niks laat doorschemeren, hij moet zijn client overal op voor bereiden, ook wat er straks staat te gebeuren als het moet voorkomen, en reken maar dat RTL Boulevard er weken over gaat doen om weer nieuwe feitjes en filmpjes op de buis te gaan gooien, en J vd Heuvel belt ondertussen nog even zijn bronnen af.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:31 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Badr mag inmiddels weer de media volgen en nee een advocaat doet zulke dingen niet.
sommige vrouwen vallen op foute mannen en mannen met *aanzien* en geldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:57 schreef Flow3r het volgende:
Er bestaat natuurlijk altijd nog een kans dat ie wordt vrijgesproken.
Ergens kan ik niet geloven dat Estelle vrolijk met hem op vakantie gaat als ze gezien heeft hoe hij iemand heeft geslagen.
Dat klopt toch ergens niet![]()
Geldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sommige vrouwen vallen op foute mannen en mannen met *aanzien* en geld
Nee dank je, krijgen we straks weer van dat gejankzak dat het niet eerlijk was omdat zij een kleiner team hadden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:47 schreef Ole het volgende:
Dat er nog steeds geen teams zijn gekozen![]()
Nou ja, in elk geval zijn zouzou en Che team Badr. En Weltschmerz ook geloof ik.
Maar correct me if I'm wrong!
Oeh, dat is Engels..
Dat zouiezou.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:18 schreef Leandra het volgende:
Nee dank je, krijgen we straks weer van dat gejankzak dat het niet eerlijk was omdat zij een kleiner team hadden.
Bron?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:27 schreef zouzou het volgende:
Mascara-klotter ? ik ken je niet,tokkie.
heb je geen humor?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef zouzou het volgende:
wat heb ik weer gedaan? ...Zouiezou..?
Wat voor kleine kinderen zijn jullie?
Doe jullie zo altijd als iemand heeft een andere mening?..
dit is FOKquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef zouzou het volgende:
Dat is geen humoer meer dat is pesten op de rug van mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |