Van mij mogen ze allemaal m'n rug op.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef zouzou het volgende:
Dat is geen humoer meer dat is pesten op de rug van mensen!
Het land van Nelson Mandela bedoel jequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:32 schreef zouzou het volgende:
Psycho begin je ook?
Zo is ook begonnen in ZuidAfrika.
Typische Nederlands!
Het is ook niet toevallig dat het stikt van de vrouwen in dit topic, waar komt die fascinatie toch vandaan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sommige vrouwen vallen op foute mannen en mannen met *aanzien* en geld
Ah gossiepossie, plagen mag niet maar leugens over een andere user verspreiden is geen probleem?!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef zouzou het volgende:
Dat is geen humoer meer dat is pesten op de rug van mensen!
Die zal ook wel in Zuid-Afrika willen wonen, daar schijnt de zonquote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Het is ook niet toevallig dat het stikt van de vrouwen in dit topic, waar komt die fascinatie toch vandaan?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dat is weer een vriend van Ruud.... ik zie een complot![]()
Tja, maar jij bent dan ook een beetje blindquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:43 schreef zouzou het volgende:
recht wordt gedaan zie ik hier absoluut niet.
een heel klein beetje maar gelukkigquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Tja, maar jij bent dan ook een beetje blind
Ja, ik dacht ik zeg het maar vriendelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
een heel klein beetje maar gelukkig
Oh vertel, kijken of we het zelfde wetenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef zouzou het volgende:
Nee, over Badr Hari weet ik echt meer over dan iedereen hier, 100%
Ben jij jerome le banner?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef zouzou het volgende:
Ja. Het was vous toch ook die zei dat hij vrijdag vrij zou komen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef zouzou het volgende:
Je vergeet de aangiftes?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
Daarom 3 maanden omdat ze hebben niks om hem te pakken,
en dat willen ze. Lucht.
Eerst ze moeten repareren hun fouten met dat lekken,
ze weten het, ze proberen hem psychiek kapot te maken,
omdat straks hij zal vrij zijn, met alle hun idiote fouten, hun CORRUPTIE,
de eerst die komt in probleem is Van Heuvel, dan de politie etc...
Ik hoorde ook hij wordt gemarteld, met zijn hoofd 6 minuten in een emmer water gedompeld en hij krijgt alleen maar water en brood, ja echt waar hoor.......quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:50 schreef zouzou het volgende:
Daarom 3 maanden omdat ze hebben niks om hem te pakken,
en dat willen ze. Lucht.
Eerst ze moeten repareren hun fouten met dat lekken,
ze weten het, ze proberen hem psychiek kapot te maken,
omdat straks hij zal vrij zijn, met alle hun idiote fouten, hun CORRUPTIE,
de eerst die komt in probleem is Van Heuvel, dan de politie etc...
De aangiftes zijn in dit verhaal toch vrij essentieel hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:55 schreef zouzou het volgende:
Aangifte kan kloppen maar daar achter...
Waarom? En hoezo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:45 schreef zouzou het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |