SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit
GJE - Omnirocket
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[/quote]
[ Bericht 10% gewijzigd door Kamikazie op 06-08-2012 23:52:22 ]
Maar je had je ogen dicht waardoor er geen citroen in kwam?quote:
Ik wil jou zoveel pleziertjes bezorgen Kevinquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
En niemand die deze jongen een plezier wil doen.
Geniale transfer. Als Overmars het had gevraagd was ik hem zelf gaan brengen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Ozbiliz naar Kuban Krasnodar. Alleen nog medische keuring. 1 miljoen euro rijker.
Ik denk dat Özbiliz wel wat meer dan 1 miljoen rijker wordt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Ozbiliz naar Kuban Krasnodar. Alleen nog medische keuring. 1 miljoen euro rijker.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geniale transfer. Als Overmars het had gevraagd was ik hem zelf gaan brengen.
We hebben er genoeg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]is best een eindje denk ik. Maar nu moet er toch echt een RW bij worden gehaald lijkt me.
En een leger verdedigers en een leger middenveldersquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]is best een eindje denk ik. Maar nu moet er toch echt een RW bij worden gehaald lijkt me.
Ajax is 1 miljoen rijker zemmelquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk dat Özbiliz wel wat meer dan 1 miljoen rijker wordt.
Sana jongeuh!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Marokkanen en Ajax gaan niet samen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sana jongeuh!
Ajax is schijnbaar weer bezig met Assaidi (3.2 miljoen), maar die heb ik op rechts nooit goed zien spelen.
Sulejmani, Ebecilio. Verder kom ik nietquote:
Lukokiquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sulejmani, Ebecilio. Verder kom ik nieten sulejmani moet op links als Boerrigter weer geblesseerd is. en imbecilio just doesnt cut it.
Bijlmerb0i Assaidi welquote:
Sana is gekocht he.. en als ze geen vertrouwen in Boerrigter hebbne zullen ze Assaidi nog wel halenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sulejmani, Ebecilio. Verder kom ik nieten sulejmani moet op links als Boerrigter weer geblesseerd is. en imbecilio just doesnt cut it.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord gaan het dit seizoen uitvechten! Een sterke verdediging tegen een sterke aanval.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
Wel of geen RW, PSV word kampioen
(even VDM postje)
Nou dat betwijfel ik. Bij Aissati was duurde het ook een jarenplanning voordat hij mocht spelen.quote:
PSV weg ermee!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
(even VDM postje)
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
(even VDM postje)
Rechtsback en linksback ook en middenveld is ook niet al te dynamisch!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Nee lukoki is een goede rwlouter pace die jongen. CB positie heeft wel prioriteit lijkt me.
Maar hopen dat Mickey dit jaar echt gaat vlammen. Vorig seizoen ging het nog best goed de eerste paar wedstrijdenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:32 schreef Tim86 het volgende:
Momenteel:
LW: Boerrigter, Fischer, Ebecilio
RW: Sulejmani, Sana, Lukoki
En dan is De Sa er ook nog, maar die is nog te jong. Lukoki en Ebecilio zijn gewoon niet goed genoeg en zouden verhuurd moeten worden eigenlijk, maar ja, met al die fitness issues van Boerrigter en Sulejmani schiet dat ook niet op.
Ik hoop nog steeds dat we Sulejmani voor een paar miljoen kwijt kunnen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar hopen dat Mickey dit jaar echt gaat vlammen. Vorig seizoen ging het nog best goed de eerste paar wedstrijden
Mickey heeft geen ogen meerquote:
Nopequote:
Leek me veelbelovend, maar werd slechter en slechter en werd na seizoen 1 gecancelled..middenin het verhaal. Afrader dus. Net als Flashforward, Terra Nova en dat soort rommel. Ieder jaar lijken dat soort series vet te worden en steeds verneuken ze het weer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:36 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zit The Event te kijken, iemand enige ervaring met deze serie? http://www.imdb.com/title/tt1582459/
Begint is vet maar wel beetje vaag. Heel veel flashbacks en dergelijke.
Dankjequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leek me veelbelovend, maar werd slechter en slechter en werd na seizoen 1 gecancelled..middenin het verhaal. Afrader dus. Net als Flashforward, Terra Nova en dat soort rommel. Ieder jaar lijken dat soort series vet te worden en steeds verneuken ze het weer.
Ik zie niets na 3 aug?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
https://docs.google.com/s(...)1SGtaLUE&output=html
Tello naar Barca
Ik zie geen nieuwe transfers?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
https://docs.google.com/s(...)1SGtaLUE&output=html
Tello naar Barca
poephoofdquote:
Misschien zijn ze er wel maar is er nog geen lijst beschikbaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Excuses.
EA twitterde over nieuwe transfers 'alweer!'.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Excuses.
EA twitterde over nieuwe transfers 'alweer!'.
twitter:
Fake account gok ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er wel maar is er nog geen lijst beschikbaar.
Voor de ochtendfutterstwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 06-08-2012 om 23:00:25Heads up: Scheduled maintenance happening affecting all FIFA titles. 6-8am Tuesday UK time. Your timezone: http://t.co/VV814Ls3 reageer retweet
Nee, tweet van vanmiddag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fake account gok ikVoor de ochtendfutterstwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 06-08-2012 om 23:00:25Heads up: Scheduled maintenance happening affecting all FIFA titles. 6-8am Tuesday UK time. Your timezone: http://t.co/VV814Ls3 reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 06-08-2012 om 16:30:25Ultimate Team has been updated with summer transfers... again! Check our live spreadsheet for all the movers: http://t.co/SukovXDn reageer retweet
Waar zie je Tello dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@EASPORTSFIFA: Ultimate Team has been updated with summer transfers... again! Check our live spreadsheet for all the movers: http://t.co/SukovXDn
7u geleden
Las ik als tweet onder deze tweetquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 06-08-2012 om 23:00:25Potjandorie wat is dat FUT topic toch gezellig op FOK!
reageer retweet
Vuile uitkeringstrekker!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
EL OH EL
[ afbeelding ]
Nu ben ik natuurlijk een uitkeringstrekkerEr is geen enkele fucking vraag over werk of wat dan ook voorbij gekomen.
Heul nietquote:
Maar wel op SP uitkomen, ja jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heul nietik ga lekker rechts stemmen
links>>>>>rechtsquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heul nietik ga lekker rechts stemmen
Ja uuh, ik ben het met bepaalde dingen wel eens maar niet dat die vuile uitkeringtrekkers dat lekker kunnen blijven doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar wel op SP uitkomen, ja ja
Omdat je niet werkt jaquote:
Ja ja ja !quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja uuh, ik ben het met bepaalde dingen wel eens maar niet dat die vuile uitkeringtrekkers dat lekker kunnen blijven doen
Ik heb de skills to pay the billsquote:
Nee, maar als ik dit zou doen zou het toch zwart zijnquote:
nah dat gaat echt niet veranderen hoor.quote:
Dan kan je de Somaliërs sponsoren, die hebben het al zo moeilijk hierquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
Als ik een baan heb wil ik echt niet meer belasting gaan betalen zodat uitkeringtrekkers comfortabeler kunnen leven
Is het op tv?quote:
Hij had het over nieuwe transfers met o.a. Tello naar Barca maar ik kan hem nog niet op de markt vinden. Op het EA forum is er ook niks over te vinden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
Volgensmij heeft GJE weer iets verkeerds gezegd. Even teruglezen.
wie had het daarover? Daar heb je je antwoord al.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had het over nieuwe transfers met o.a. Tello naar Barca maar ik kan hem nog niet op de markt vinden. Op het EA forum is er ook niks over te vinden.
Haha ja, sperma overal hier. Heb ook nog 100 euro op USA goud @ 3 staan, dus was dubbel lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die Morgan had nog gescoord ook he
Ja, NL1quote:
Ja ik zie het.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had het over nieuwe transfers met o.a. Tello naar Barca maar ik kan hem nog niet op de markt vinden. Op het EA forum is er ook niks over te vinden.
Nice, jij gokt vrij veel op voetbal of niet? Wil het komend seizoen ook iets meer gaan doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja, sperma overal hier. Heb ook nog 100 euro op USA goud @ 3 staan, dus was dubbel lekker [ afbeelding ]
Ik gok niet..wat ik doe is weddenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice, jij gokt vrij veel op voetbal of niet? Wil het komend seizoen ook iets meer gaan doenHad het met de JC schaal al goed maar dat was puur emotie want PSV.
Nee, ik ben ook niet iemand die mensen gaat bashen. Misschien zijn er wel echt nieuwe transfers maar weet niemand ervan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja ik zie het.
Geen reden om hem te bashen daarvoor vind ik.
was ook een rare twitterpost van ea vanmiddag, dacht ook nieuwe transfers terwijl volgens dat bestand 3aug nog steeds het laatste was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook niet iemand die mensen gaat bashen. Misschien zijn er wel echt nieuwe transfers maar weet niemand ervan.
De vraag is, verdien je er ook mee op de lange termijn of accepteer je een klein verlies tegenover het plezier wat je eruit haalt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gok niet..wat ik doe is wedden![]()
Ik had bij de JC schaal ook een bet op PSV..als Ajacied nb
Ik verdien er al jarenlang heel veel geld mee, maar voor mij is het ook gewoon een normale baan eigenlijk, Ik doe ook wel wat meer dan een beetje bets aanklikkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De vraag is, verdien je er ook mee op de lange termijn of accepteer je een klein verlies tegenover het plezier wat je eruit haalt?
lol, iemand heeft 4 nullen te weinigquote:
Prima spelertje. Als jij hem niet koopt, doe ik het. Kies maar.quote:
nice, nog cliffs wat de belangrijkste dingen zijn om naar te kijken als je een paar dingen moest noemen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik verdien er al jarenlang heel veel geld mee, maar voor mij is het ook gewoon een normale baan eigenlijk, Ik doe ook wel wat meer dan een beetje bets aanklikken![]()
Ik heb hem gekocht. Ik moest er wel lang over nadenken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Prima spelertje. Als jij hem niet koopt, doe ik het. Kies maar.
mooi begin. wel grappig die service van nl steeds elke keer op die kleinere italiaan met petje zodat hij na 3 aanrakingen steeds moet aanvallen ipv die grote.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:19 schreef Toefjes het volgende:
Briljant, die sfeer bij het beach volleyballen
Ben ik ook wel benieuwd naar eerlijk gezegd. Ik gok nu nog meer en sta iets van 20/30 euro in de plus maar echt goed gaat het nog niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, nog cliffs wat de belangrijkste dingen zijn om naar te kijken als je een paar dingen moest noemen?
Heb het ook wel eens geprobeerd maar wist gewoon niet of ik het lange termijn winstgevend deed.. en bij poker kom je daar een stuk sneller achterkeus makkelijk gemaakt dus
Heel simpel gezegd wat de essentie van wedden op sport is in mijn ogen:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, nog cliffs wat de belangrijkste dingen zijn om naar te kijken als je een paar dingen moest noemen?
Heb het ook wel eens geprobeerd maar wist gewoon niet of ik het lange termijn winstgevend deed.. en bij poker kom je daar een stuk sneller achterkeus makkelijk gemaakt dus
200c waardquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
transfer, plaatje is slecht gepuushed, maar het is al laat![]()
[ afbeelding ]
500C niet FOK!ken met die baas hé.quote:
Ook in 3-4-3?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
500C niet FOK!ken met die baas hé.
Heb hem al 3x in een pack gehad afgelopen week, met moeite max 200c voor gekregen steeds. Transfer van een kutspeler binnen dezelfde league...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
500C niet FOK!ken met die baas hé.
Jaquote:
Alleen omdat ie zwart is he!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
PRIMA SPELER.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kijk alleen die face al. Potentieel toppertje dit.
Kloptquote:
Congrats! Ik kan persoonlijk echt niet spelen met 4-2-3-1.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Stond net in de finale van de Copa del agosto, het ging gelijk op... 2x scoorde hij maar beide keren maakte ik snel de gelijkmaker. In de 77e minuut maakt hij de 3-2 en 10 minuten later staat hij nog steeds voor. In de 88e minuut maak ik gelukkig de gelijkmaker met Suarez die hem in de verre hoek kopt. 2 minuten later heeft Zarate weer de bal en levert weer een fantastische voorzet af. Suarez knalt hem hard over de keeper heen, de scheidsrechter fluit niet veel later en de overwinning is binnen.
Heb trouwens de 1000 wins gehaald1001-1-279
Dit is trouwens het team wat ik gebruik. Niet verkeerd al zeg ik het zelf. Speelt niet zo makkelijk als andere teams van me maar het is ook wel leuk om iets meer moeite te moeten doen
[ afbeelding ]
Het is ook niet mijn favoriete opstelling. Geef mij maar 4222, 4321, 433, 442, 343 of 352quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:22 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Congrats! Ik kan persoonlijk echt niet spelen met 4-2-3-1.
3-5-2 en 4-2-2-2 zijn veruit mijn favorietenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn favoriete opstelling. Geef mij maar 4222, 4321, 433, 442, 343 of 352
Zolang de goede spelers op de goede plek staan is bijna elke opstelling wel fijn. Ik roteer nu tussen 7 verschillende teams met verschillende opstellingen (4222 dubbel) en win bijna alles. Doordat ik niet de hele tijd met dezelfde opstelling speel heb ik het idee dat ik wat scherper blijf dan voorheen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:43 schreef Mafoota het volgende:
[..]
3-5-2 en 4-2-2-2 zijn veruit mijn favorieten. Ik ben nu bezig met een tweede hybrid voor die cup in 4-2-2-2, de eerste was 3-5-2.
Ik heb de coins niet om zeven teams te makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zolang de goede spelers op de goede plek staan is bijna elke opstelling wel fijn. Ik roteer nu tussen 7 verschillende teams met verschillende opstellingen (4222 dubbel) en win bijna alles. Doordat ik niet de hele tijd met dezelfde opstelling speel heb ik het idee dat ik wat scherper blijf dan voorheen.
Wel op de manier waar ik ze op maak. Goede teams met goedkope spelersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:55 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Ik heb de coins niet om zeven teams te maken
EL 8 uurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoe laat en op welk zender is Feyenoord-Kiev?
Dan heb je niks aan je NL zenders hèquote:
Het is een uitstekende speler hoor, heb vaak met 'm gespeeld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb hem al 3x in een pack gehad afgelopen week, met moeite max 200c voor gekregen steeds. Transfer van een kutspeler binnen dezelfde league...
Ja, nu Cazorla voor Arsenal heeft getekend komen er wel nieuwe transfers lijkt mij. In mijn 1e 2 2.5k packs van de dag had ik 2x een silver squad fitness als rare en verder nog 1x 1000 en 1x 500 coins, goed begin dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:16 schreef GuRBuH het volgende:
Beter gooit die schrale EA er ff wat transfers uit.
Ik wil graag:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, nu Cazorla voor Arsenal heeft getekend komen er wel nieuwe transfers lijkt mij. In mijn 1e 2 2.5k packs van de dag had ik 2x een silver squad fitness als rare en verder nog 1x 1000 en 1x 500 coins, goed begin dus.
Ik ben Ramon.quote:
Matig seizoen is dit, maar die van deze week over de scouting was echt geniaalquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:13 schreef vandermar het volgende:
ik moet de laatste 3 eps nog kijken dacht ik
nopequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:22 schreef vandermar het volgende:
UPC doet weer eens zijn best
Kunnen jullie wel op de ea site komen?
Dan ga je zelf ook in zo'n kar wonen en de toekomst voorspellen met een glazenbol?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:31 schreef Tim86 het volgende:
Als ik nog 1 keer die Zigeunernacht reclame met Fransje Bauer zie..
En lekker schijten in een outhousequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan ga je zelf ook in zo'n kar wonen en de toekomst voorspellen met een glazenbol?
Geniaal hoe ze hem voor lul zettenquote:
Voor hoeveel verkoop je de squad fitness atm?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag al meerdere squad fitnesses in 400c packs gehad (1 silver) en zonet een Slew in 4-4-2De fitnesses verkopen allemaal binnen 10 minuten dus ik maak nog makkelijker winst dan normaal. Helaas heb ik bijna alle 400c packs alweer geopend.
Haha had hem gister ook gezien. Hoe vinden ze dat soort mensen ook. En hij zette vooral zichzelf voor lul al vraag je het mij. Wat een flaming homosexualquote:
alles is vet tof!quote:
Bronze 1.6k en silver 2.2k. Ik kan er wel meer voor krijgen maar zo verkoop ik ze lekker snelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkoop je de squad fitness atm?
Dat is idd wel laag. Verkoop ze zelf steeds voor 2.2k (bronze). Gisteren steeds binnen het uur, vandaag nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bronze 1.6k en silver 2.2k. Ik kan er wel meer voor krijgen maar zo verkoop ik ze lekker snel
Wat voor team ga je maken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef StijnDa het volgende:
Hopppaaa
[ afbeelding ]
Maar het huis wordt geschilderd, dus ik kan hem niet proberen
Een hele lelijkequote:
Je plaatje werkt nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een hele lelijke![]()
Nee hij is niet lelijk, maar wel 5 atb.
Gerzilians: thema spreekt voor zich denk ik![]()
[ afbeelding ]
Weet niet of mijn plaatje werkt, maar anders is Puush offline.
Hangt er vanaf wat voor spelers gebruikt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet
Maar 5 atb is minder erg dan 3-5-2 hoor
Om tegen te spelen is 5 atb beter dan 3-5-2 maar 3-5-2 speelt dan weer beter! Betere veldbezetting!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet
Hij wilde eerst niet uploaden ook, en toen ineens wel...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jouw plaatje werkt ook niet bij mij... Ook door Puush.
Duurde bij mij ook een tijd, uiteindelijk geupload, doet hij het hier nog steeds niet...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij wilde eerst niet uploaden ook, en toen ineens wel...
Bij mij welquote:
Tofquote:
Zie nu pas dat Weiss een gouden UP heeftquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn 352 trouwens. Volgens mij heb ik die hier nog nooit gepost.
[ afbeelding ]
Ik had daar eerst El Mohamady staan omdat hij de early crosser trait heeft. Maar hij beviel me niet echt, Weiss doet het prima!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie nu pas dat Weiss een gouden UP heeft
Nicequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik had daar eerst El Mohamady staan omdat hij de early crosser trait heeft. Maar hij beviel me niet echt, Weiss doet het prima!
Ik heb hem eigenlijk altijd wel in een team. Eerst in mijn 2e Serie A team en nu in deze, ik heb de Lazio versie volgens mij ook nog steeds. Hij doet het prima in dit team, loopt 1 op 1 dus niet bijzonder ofzo. Hij heeft een goed schot, kan prima koppen en heeft de poacher trait. Geen verkeerde stats als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Ben je tevreden over Cissé? Vond hem zelf wel oke, maar het is zo'n typische speler voor mij die tegen mij altijd fantastisch is, maar als ik hem zelf heb valt het een beetje tegen.
Usain Schaken hoort 90 pace te hebben!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Die pees klopt totaal niet.
[ afbeelding ]
Klopt, en een hogere rating, 70 ofzo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Usain Schaken hoort 90 pace te hebben!
En 4* skills met zijn Ronaldo chops zo af en toe!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt, en een hogere rating, 70 ofzo.
Same here ja..irritantquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:49 schreef vandermar het volgende:
Nu zie ik ook niks. Het is wisselend, de ene keer zie ik het wel en de andere keer niet.
Eitje tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kom vandaag wel irritante mensen tegen.. zonet tegen iemand met een 3-5-2 team met Ashe CB, Weston LM en de rest MLS met Oduro en Fucito voorin. In de 2e helft kwamen Slew en Sproule er ook nog in maar ik won 0-2 door 2x Harris.
pure handicapquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:15 schreef jpg97 het volgende:
MLS is echt leuk!
Iedereen waar ik tegen speel zo van: " Ohhhh dat zijn maar bronzies " en vervolgens keihard pakkie geven XD iksdee
Neem aan dat hij bij meerdere bookies een account heeft ... aangezien odds nogal kunnen verschillen.quote:
Blijft bizar. Ben je een olympische sporter en toch laat je liever alles achter je dan dat je weer terug gaat naar je eigen land.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:21 schreef Kamikazie het volgende:
http://nos.nl/os2012/arti(...)eners-spoorloos.html
Weet niet of het een repost is maar dit gebeurd elke keer weer
Zegt misschien ook wel veel over de situatie in eigen land ...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Blijft bizar. Ben je een olympische sporter en toch laat je liever alles achter je dan dat je weer terug gaat naar je eigen land.
Je begint toch ergensquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Neem aan dat hij bij meerdere bookies een account heeft ... aangezien odds nogal kunnen verschillen.
ja precies, lijkt mij dat je als topsporter toch wel gewoon geld enzo moet hebben. raar dat je dan nog in zware armoede leeft schijnbaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Blijft bizar. Ben je een olympische sporter en toch laat je liever alles achter je dan dat je weer terug gaat naar je eigen land.
Dan zitten wij volgens mij op hetzelfde puntquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je begint toch ergensik doe bij unibet maar speel net op winst en wil mij ook wel graag wat meer erin verdiepen
ik kijk vrij veel sport wedstrijden
Ja natuurlijk, dat bedoel ik dat het bizar is. Je staat op de olympische spelen, wat maar voor weinig mensen is weggelegd en toch heb je het zo slecht in je eigen land.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zegt misschien ook wel veel over de situatie in eigen land ...
kan al een jaar m'n geld niet van bwin af halen omdat ik te lui ben m'n id te scannenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan zitten wij volgens mij op hetzelfde punt
Ik zit wel bij BWIN overigens. Maar heb ook bij unibet een account maar die gebruik ik niett.
O zo, ja heb je helemaal gelijk in. Had even niet door wat je ermee bedoelde.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:25 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dat bedoel ik dat het bizar is. Je staat op de olympische spelen, wat maar voor weinig mensen is weggelegd en toch heb je het zo slecht in je eigen land.
Stuk of 20 verschillende bookmakers..hangt ervanaf welke de beste odd heeft voor de bet die ik zoekquote:
Ja ik moest mijn paspoort toch scannen voor aanmelding voor de uni, heb nu ook mijn geld eraf gehaaldquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan al een jaar m'n geld niet van bwin af halen omdat ik te lui ben m'n id te scannen
komen ze ook gelijk mee als je geld eraf wilt halenbij unibet is het tenminste nog random
20quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stuk of 20 verschillende bookmakers..hangt ervanaf welke de beste odd heeft voor de bet die ik zoek
Unibet is wel de meest overzichtelijke en uitgebreide site als je net begint.
jup, de een wat groter dan de ander. Zit bij veel bookmakers ook met limieten en/of gesloten accounts..Ze houden niet zo van winstgevende spelersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
20en op alles heb je een bankroll?
Gesloten omdat je winst maakte?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
jup, de een wat groter dan de ander. Zit bij veel bookmakers ook met limieten en/of gesloten accounts..Ze houden niet zo van winstgevende spelers
Ja, gebeurt erg vaak tegenwoordig...echt irritant. Of ze limiteren je account zodat je er ook geen fuck meer aan hebt.quote:
Het wordt bijna niet uitgezonden. Ik kijk gewoon streamsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:28 schreef laucas het volgende:
Welke zender komt Mexico en later Brazilie dan? Kan niks vinden
Ook niet op sport1?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het wordt bijna niet uitgezonden. Ik kijk gewoon streams.
Gewoon oplichting dusquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, gebeurt erg vaak tegenwoordig...echt irritant. Of ze limiteren je account zodat je er ook geen fuck meer aan hebt.
lijkt me sowieso niet slim om op onbekende sites te spelen, zelfde als met poker. sites kunnen je echt makkelijk naaienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, gebeurt erg vaak tegenwoordig...echt irritant. Of ze limiteren je account zodat je er ook geen fuck meer aan hebt.
Dacht eurosport maar vanavond niet blijkbaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het wordt bijna niet uitgezonden. Ik kijk gewoon streams.
Hoe bevalt het nieuwe huis verder? Naast het gebrek aan internet danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:31 schreef laucas het volgende:
[..]
Dacht eurosport maar vanavond niet blijkbaar.
En ik heb in mijn nieuwe huisje nog geen
Is verdacht natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon oplichting dus
Mag dat? Limiteren/sluiten omdat je winst maakt. Wettelijk gezien.
Nopequote:
Super. 2/1 kap, +/- 200 vierkante meterquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe bevalt het nieuwe huis verder? Naast het gebrek aan internet dan
Ja, ik speel alleen bij bekende/hoog aangeschreven bookmakers (kan je bijv. hier checken http://www.sportsbookreview.com/), maar die flikken dat soort dingen ook. Vaak zoeken ze ook gewoon naar een excuus en ze staan altijd in hun recht om zulke dingen te doen volgens de eigen policy.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lijkt me sowieso niet slim om op onbekende sites te spelen, zelfde als met poker. sites kunnen je echt makkelijk naaien
Wettelijk gezien mogen we alleen maar bij de toto gokken op voetbal wedstrijdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon oplichting dus
Mag dat? Limiteren/sluiten omdat je winst maakt. Wettelijk gezien.
Ohquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wettelijk gezien mogen we alleen maar bij de toto gokken op voetbal wedstrijden
lol, wat is de reden van die senior trader dan om je af te sluiten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:36 schreef Tim86 het volgende:
Krijg je zulke mailtjes
Dear Mr Bond,
We are contacting you today to advise that a business decision has been taken by our Senior Traders and I must inform you that betting Account Number xxxxxx has now been closed and no further business may be executed on your behalf.
The total balance of the Account ??? is currently in the process of being paid back to your account via BACS and can take 3-5 working days to reflect on your banking statement.
The balance of this Account now stands at zero with no outstanding bets.
As explained in our Terms and Conditions, a Traders decision is final and will not be over turned.
We would like to take this opportunity to thank you for your past custom.
Kind regards
Daar heb ik 5euro limietenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:35 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.sportsbookrevi(...)ter-phone-quiz-5502/![]()
![]()
Word je ook genaaid waar je bij zit.
Het feit dat je winst maakt en eventueel op niche markets inzet denk ik. Bij veel bookmakers zet ik maar af en toe in als ze een keer achter lopen op de markt en dat patroon herkennen ze wel. Ik doe niets fout, maar zij zijn er niet bij mee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol, wat is de reden van die senior trader dan om je af te sluiten?
Gurbuh toch? E.v.a.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef Toefjes het volgende:
haha, tegen iemand die zijn team heel origineel FC Knudde heeft genoemd
Moet maar eens beginnen met een naam voor FUT 13 te bedenken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:41 schreef Toefjes het volgende:
haha, tegen iemand die zijn team heel origineel FC Knudde heeft genoemd
baas, maar wel ziek dan..jij acht een team dus bv 1.80 om te winnen op 1 of andere manier, bookmarker heeft het nog niet aangepast en geeft betere odds, en jij bent ze dan voor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het feit dat je winst maakt en eventueel op niche markets inzet denk ik. Bij veel bookmakers zet ik maar af en toe in als ze een keer achter lopen op de markt en dat patroon herkennen ze wel. Ik doe niets fout, maar zij zijn er niet bij mee.
Ik moet ook van FC Bacardi af jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moet maar eens beginnen met een naam voor FUT 13 te bedenken.Totaal geen inspiratie.
quote:Roda JC versterkt zich met Tamás Kádár
Door SANDER JONKMAN __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 7 augustus '12 14:47
De Hongaarse verdediger Tamás Kádár (22) is de nieuwe aanwinst van Roda JC. De proefspeler, die afgelopen seizoenen onder contract stond bij Newcastle United, heeft volgens De Limburger een contract getekend voor twee jaar, met de optie voor een derde.
Foto
Kádár was transfervrij. Hij speelde tijdens het seizoen 2009/2010 dertien competitieduels namens Newcastle United in de Championship. Ook kwam hij vier keer uit voor de nationale ploeg. Kádár maakt mogelijk aanstaande zaterdag al zijn debuut tegen promovendus PEC Zwolle.
Mensen met Unique is hun naamquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
Unique Appelsap mag ook wel veranderd worden
Dat soort gamertags kom je vaak tegen bij CODquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mensen met Unique is hun naam
UnIQUeExxQuikScoPwZ
Dat soort namen
En Toxic ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat soort gamertags kom je vaak tegen bij COD
Bij fifa kom ik vaak tekkerz en skillz tegen en dan speel je tegen ze en kunnen ze alleen maar hoge steekpasses
Ja, is een 'clannaam' van wat vrienden en mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mensen met Unique is hun naam
UnIQUeExxQuikScoPwZ
Dat soort namen
Kies eens iets unieks danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, is een 'clannaam' van wat vrienden en mij
UnrealSkillzzzzzzquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat soort gamertags kom je vaak tegen bij COD
Bij fifa kom ik vaak tekkerz en skillz tegen en dan speel je tegen ze en kunnen ze alleen maar hoge steekpasses
Optic, FaZe, al die rotzooiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
Of mensen met optic in de naamis ook van een clan. Sowieso clans
Dark, Sonic, etcquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Optic, FaZe, al die rotzooi
Mensen met een 2 in hun naamquote:
Dat moest wel want die andere was al bezet. Mijn broer zijn accountnaam (maar nu is het mijn account) xZatoXx vind ik dommerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mensen met een 2 in hun naam
Sci-fi naamquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat moest wel want die andere was al bezet. Mijn broer zijn accountnaam (maar nu is het mijn account) xZatoXx vind ik dommer
Ja, het is 'Unique' + iets naar keuze met een 'Z' als laatste lettertje.quote:
jij liep toen toch op te scheppen dat je in die ene 12 jarige sniperclan zat ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Optic, FaZe, al die rotzooi
Dit was absoluut geen Gurbuh, iemand met 11 Feyenoord spelers, shirtje van Feyenoord, logo van Feyenoord. En geheel in de stijl van Feyenoord verloren ze met 10-0quote:
Het is ook niet zo makkelijk als het lijkt. Veel mensen denken "oh ik kijk veel voetbal" dus dan lukt het wel, maar dat is het niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
baas, maar wel ziek dan..jij acht een team dus bv 1.80 om te winnen op 1 of andere manier, bookmarker heeft het nog niet aangepast en geeft betere odds, en jij bent ze dan voor.
knap dat je dat zo goed kan inschatten/voorspellen dan :s
dat is juist het hele idee erachter natuurlijkmaar je beschijft het mooi
overusedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, het is 'Unique' + iets naar keuze met een 'Z' als laatste lettertje.
Dus bijv. Unique FreestyleZ of iets.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit was absoluut geen Gurbuh, iemand met 11 Feyenoord spelers, shirtje van Feyenoord, logo van Feyenoord. En geheel in de stijl van Feyenoord verloren ze met 10-0
Toen speelde ik nog mw2 jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij liep toen toch op te scheppen dat je in die ene 12 jarige sniperclan zat ofzo?
Wel een goede clubnaam had hij danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit was absoluut geen Gurbuh, iemand met 11 Feyenoord spelers, shirtje van Feyenoord, logo van Feyenoord. En geheel in de stijl van Feyenoord verloren ze met 10-0
Ik heb nog nooit iemand anders gezien met dezelfde naam als ons?quote:
Zoals UniqueRiggersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, het is 'Unique' + iets naar keuze met een 'Z' als laatste lettertje.
Dus bijv. Unique FreestyleZ of iets.
Op fifa misschien niet neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand anders gezien met dezelfde naam als ons?
Lijkt er misschien op, maar nog nooit dezelfde gezien hoor
COD ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |