SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit
GJE - Omnirocket
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[/quote]
[ Bericht 10% gewijzigd door Kamikazie op 06-08-2012 23:52:22 ]
Maar je had je ogen dicht waardoor er geen citroen in kwam?quote:
Ik wil jou zoveel pleziertjes bezorgen Kevinquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
En niemand die deze jongen een plezier wil doen.
Geniale transfer. Als Overmars het had gevraagd was ik hem zelf gaan brengen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Ozbiliz naar Kuban Krasnodar. Alleen nog medische keuring. 1 miljoen euro rijker.
Ik denk dat Özbiliz wel wat meer dan 1 miljoen rijker wordt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Ozbiliz naar Kuban Krasnodar. Alleen nog medische keuring. 1 miljoen euro rijker.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geniale transfer. Als Overmars het had gevraagd was ik hem zelf gaan brengen.
We hebben er genoeg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]is best een eindje denk ik. Maar nu moet er toch echt een RW bij worden gehaald lijkt me.
En een leger verdedigers en een leger middenveldersquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]is best een eindje denk ik. Maar nu moet er toch echt een RW bij worden gehaald lijkt me.
Ajax is 1 miljoen rijker zemmelquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk dat Özbiliz wel wat meer dan 1 miljoen rijker wordt.
Sana jongeuh!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Marokkanen en Ajax gaan niet samen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sana jongeuh!
Ajax is schijnbaar weer bezig met Assaidi (3.2 miljoen), maar die heb ik op rechts nooit goed zien spelen.
Sulejmani, Ebecilio. Verder kom ik nietquote:
Lukokiquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sulejmani, Ebecilio. Verder kom ik nieten sulejmani moet op links als Boerrigter weer geblesseerd is. en imbecilio just doesnt cut it.
Bijlmerb0i Assaidi welquote:
Sana is gekocht he.. en als ze geen vertrouwen in Boerrigter hebbne zullen ze Assaidi nog wel halenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sulejmani, Ebecilio. Verder kom ik nieten sulejmani moet op links als Boerrigter weer geblesseerd is. en imbecilio just doesnt cut it.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord gaan het dit seizoen uitvechten! Een sterke verdediging tegen een sterke aanval.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
Wel of geen RW, PSV word kampioen
(even VDM postje)
Nou dat betwijfel ik. Bij Aissati was duurde het ook een jarenplanning voordat hij mocht spelen.quote:
PSV weg ermee!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
(even VDM postje)
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
(even VDM postje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |