SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit
GJE - Omnirocket
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
[/quote]
[ Bericht 10% gewijzigd door Kamikazie op 06-08-2012 23:52:22 ]
Maar je had je ogen dicht waardoor er geen citroen in kwam?quote:
Ik wil jou zoveel pleziertjes bezorgen Kevinquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
En niemand die deze jongen een plezier wil doen.
Geniale transfer. Als Overmars het had gevraagd was ik hem zelf gaan brengen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Ozbiliz naar Kuban Krasnodar. Alleen nog medische keuring. 1 miljoen euro rijker.
Ik denk dat Özbiliz wel wat meer dan 1 miljoen rijker wordt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
Ozbiliz naar Kuban Krasnodar. Alleen nog medische keuring. 1 miljoen euro rijker.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geniale transfer. Als Overmars het had gevraagd was ik hem zelf gaan brengen.
We hebben er genoeg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]is best een eindje denk ik. Maar nu moet er toch echt een RW bij worden gehaald lijkt me.
En een leger verdedigers en een leger middenveldersquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]is best een eindje denk ik. Maar nu moet er toch echt een RW bij worden gehaald lijkt me.
Ajax is 1 miljoen rijker zemmelquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk dat Özbiliz wel wat meer dan 1 miljoen rijker wordt.
Sana jongeuh!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:27 schreef Dudeweiser het volgende:
Marokkanen en Ajax gaan niet samen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sana jongeuh!
Ajax is schijnbaar weer bezig met Assaidi (3.2 miljoen), maar die heb ik op rechts nooit goed zien spelen.
Sulejmani, Ebecilio. Verder kom ik nietquote:
Lukokiquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sulejmani, Ebecilio. Verder kom ik nieten sulejmani moet op links als Boerrigter weer geblesseerd is. en imbecilio just doesnt cut it.
Bijlmerb0i Assaidi welquote:
Sana is gekocht he.. en als ze geen vertrouwen in Boerrigter hebbne zullen ze Assaidi nog wel halenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sulejmani, Ebecilio. Verder kom ik nieten sulejmani moet op links als Boerrigter weer geblesseerd is. en imbecilio just doesnt cut it.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord gaan het dit seizoen uitvechten! Een sterke verdediging tegen een sterke aanval.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
Wel of geen RW, PSV word kampioen
(even VDM postje)
Nou dat betwijfel ik. Bij Aissati was duurde het ook een jarenplanning voordat hij mocht spelen.quote:
PSV weg ermee!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
(even VDM postje)
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
(even VDM postje)
Rechtsback en linksback ook en middenveld is ook niet al te dynamisch!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
Nee lukoki is een goede rwlouter pace die jongen. CB positie heeft wel prioriteit lijkt me.
Maar hopen dat Mickey dit jaar echt gaat vlammen. Vorig seizoen ging het nog best goed de eerste paar wedstrijdenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:32 schreef Tim86 het volgende:
Momenteel:
LW: Boerrigter, Fischer, Ebecilio
RW: Sulejmani, Sana, Lukoki
En dan is De Sa er ook nog, maar die is nog te jong. Lukoki en Ebecilio zijn gewoon niet goed genoeg en zouden verhuurd moeten worden eigenlijk, maar ja, met al die fitness issues van Boerrigter en Sulejmani schiet dat ook niet op.
Ik hoop nog steeds dat we Sulejmani voor een paar miljoen kwijt kunnen
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar hopen dat Mickey dit jaar echt gaat vlammen. Vorig seizoen ging het nog best goed de eerste paar wedstrijden
Mickey heeft geen ogen meerquote:
Nopequote:
Leek me veelbelovend, maar werd slechter en slechter en werd na seizoen 1 gecancelled..middenin het verhaal. Afrader dus. Net als Flashforward, Terra Nova en dat soort rommel. Ieder jaar lijken dat soort series vet te worden en steeds verneuken ze het weer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:36 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zit The Event te kijken, iemand enige ervaring met deze serie? http://www.imdb.com/title/tt1582459/
Begint is vet maar wel beetje vaag. Heel veel flashbacks en dergelijke.
Dankjequote:Op maandag 6 augustus 2012 23:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leek me veelbelovend, maar werd slechter en slechter en werd na seizoen 1 gecancelled..middenin het verhaal. Afrader dus. Net als Flashforward, Terra Nova en dat soort rommel. Ieder jaar lijken dat soort series vet te worden en steeds verneuken ze het weer.
Ik zie niets na 3 aug?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
https://docs.google.com/s(...)1SGtaLUE&output=html
Tello naar Barca
Ik zie geen nieuwe transfers?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
https://docs.google.com/s(...)1SGtaLUE&output=html
Tello naar Barca
poephoofdquote:
Misschien zijn ze er wel maar is er nog geen lijst beschikbaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Excuses.
EA twitterde over nieuwe transfers 'alweer!'.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Excuses.
EA twitterde over nieuwe transfers 'alweer!'.
twitter:
Fake account gok ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er wel maar is er nog geen lijst beschikbaar.
Voor de ochtendfutterstwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 06-08-2012 om 23:00:25Heads up: Scheduled maintenance happening affecting all FIFA titles. 6-8am Tuesday UK time. Your timezone: http://t.co/VV814Ls3 reageer retweet
Nee, tweet van vanmiddag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fake account gok ikVoor de ochtendfutterstwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 06-08-2012 om 23:00:25Heads up: Scheduled maintenance happening affecting all FIFA titles. 6-8am Tuesday UK time. Your timezone: http://t.co/VV814Ls3 reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 06-08-2012 om 16:30:25Ultimate Team has been updated with summer transfers... again! Check our live spreadsheet for all the movers: http://t.co/SukovXDn reageer retweet
Waar zie je Tello dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@EASPORTSFIFA: Ultimate Team has been updated with summer transfers... again! Check our live spreadsheet for all the movers: http://t.co/SukovXDn
7u geleden
Las ik als tweet onder deze tweetquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 06-08-2012 om 23:00:25Potjandorie wat is dat FUT topic toch gezellig op FOK!
reageer retweet
Vuile uitkeringstrekker!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
EL OH EL
[ afbeelding ]
Nu ben ik natuurlijk een uitkeringstrekkerEr is geen enkele fucking vraag over werk of wat dan ook voorbij gekomen.
Heul nietquote:
Maar wel op SP uitkomen, ja jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heul nietik ga lekker rechts stemmen
links>>>>>rechtsquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heul nietik ga lekker rechts stemmen
Ja uuh, ik ben het met bepaalde dingen wel eens maar niet dat die vuile uitkeringtrekkers dat lekker kunnen blijven doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar wel op SP uitkomen, ja ja
Omdat je niet werkt jaquote:
Ja ja ja !quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja uuh, ik ben het met bepaalde dingen wel eens maar niet dat die vuile uitkeringtrekkers dat lekker kunnen blijven doen
Ik heb de skills to pay the billsquote:
Nee, maar als ik dit zou doen zou het toch zwart zijnquote:
nah dat gaat echt niet veranderen hoor.quote:
Dan kan je de Somaliërs sponsoren, die hebben het al zo moeilijk hierquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
Als ik een baan heb wil ik echt niet meer belasting gaan betalen zodat uitkeringtrekkers comfortabeler kunnen leven
Is het op tv?quote:
Hij had het over nieuwe transfers met o.a. Tello naar Barca maar ik kan hem nog niet op de markt vinden. Op het EA forum is er ook niks over te vinden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
Volgensmij heeft GJE weer iets verkeerds gezegd. Even teruglezen.
wie had het daarover? Daar heb je je antwoord al.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had het over nieuwe transfers met o.a. Tello naar Barca maar ik kan hem nog niet op de markt vinden. Op het EA forum is er ook niks over te vinden.
Haha ja, sperma overal hier. Heb ook nog 100 euro op USA goud @ 3 staan, dus was dubbel lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die Morgan had nog gescoord ook he
Ja, NL1quote:
Ja ik zie het.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had het over nieuwe transfers met o.a. Tello naar Barca maar ik kan hem nog niet op de markt vinden. Op het EA forum is er ook niks over te vinden.
Nice, jij gokt vrij veel op voetbal of niet? Wil het komend seizoen ook iets meer gaan doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja, sperma overal hier. Heb ook nog 100 euro op USA goud @ 3 staan, dus was dubbel lekker [ afbeelding ]
Ik gok niet..wat ik doe is weddenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice, jij gokt vrij veel op voetbal of niet? Wil het komend seizoen ook iets meer gaan doenHad het met de JC schaal al goed maar dat was puur emotie want PSV.
Nee, ik ben ook niet iemand die mensen gaat bashen. Misschien zijn er wel echt nieuwe transfers maar weet niemand ervan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja ik zie het.
Geen reden om hem te bashen daarvoor vind ik.
was ook een rare twitterpost van ea vanmiddag, dacht ook nieuwe transfers terwijl volgens dat bestand 3aug nog steeds het laatste was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook niet iemand die mensen gaat bashen. Misschien zijn er wel echt nieuwe transfers maar weet niemand ervan.
De vraag is, verdien je er ook mee op de lange termijn of accepteer je een klein verlies tegenover het plezier wat je eruit haalt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gok niet..wat ik doe is wedden![]()
Ik had bij de JC schaal ook een bet op PSV..als Ajacied nb
Ik verdien er al jarenlang heel veel geld mee, maar voor mij is het ook gewoon een normale baan eigenlijk, Ik doe ook wel wat meer dan een beetje bets aanklikkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
De vraag is, verdien je er ook mee op de lange termijn of accepteer je een klein verlies tegenover het plezier wat je eruit haalt?
lol, iemand heeft 4 nullen te weinigquote:
Prima spelertje. Als jij hem niet koopt, doe ik het. Kies maar.quote:
nice, nog cliffs wat de belangrijkste dingen zijn om naar te kijken als je een paar dingen moest noemen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik verdien er al jarenlang heel veel geld mee, maar voor mij is het ook gewoon een normale baan eigenlijk, Ik doe ook wel wat meer dan een beetje bets aanklikken![]()
Ik heb hem gekocht. Ik moest er wel lang over nadenken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Prima spelertje. Als jij hem niet koopt, doe ik het. Kies maar.
mooi begin. wel grappig die service van nl steeds elke keer op die kleinere italiaan met petje zodat hij na 3 aanrakingen steeds moet aanvallen ipv die grote.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:19 schreef Toefjes het volgende:
Briljant, die sfeer bij het beach volleyballen
Ben ik ook wel benieuwd naar eerlijk gezegd. Ik gok nu nog meer en sta iets van 20/30 euro in de plus maar echt goed gaat het nog niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, nog cliffs wat de belangrijkste dingen zijn om naar te kijken als je een paar dingen moest noemen?
Heb het ook wel eens geprobeerd maar wist gewoon niet of ik het lange termijn winstgevend deed.. en bij poker kom je daar een stuk sneller achterkeus makkelijk gemaakt dus
Heel simpel gezegd wat de essentie van wedden op sport is in mijn ogen:quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice, nog cliffs wat de belangrijkste dingen zijn om naar te kijken als je een paar dingen moest noemen?
Heb het ook wel eens geprobeerd maar wist gewoon niet of ik het lange termijn winstgevend deed.. en bij poker kom je daar een stuk sneller achterkeus makkelijk gemaakt dus
200c waardquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
transfer, plaatje is slecht gepuushed, maar het is al laat![]()
[ afbeelding ]
500C niet FOK!ken met die baas hé.quote:
Ook in 3-4-3?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
500C niet FOK!ken met die baas hé.
Heb hem al 3x in een pack gehad afgelopen week, met moeite max 200c voor gekregen steeds. Transfer van een kutspeler binnen dezelfde league...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
500C niet FOK!ken met die baas hé.
Jaquote:
Alleen omdat ie zwart is he!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
PRIMA SPELER.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kijk alleen die face al. Potentieel toppertje dit.
Kloptquote:
Congrats! Ik kan persoonlijk echt niet spelen met 4-2-3-1.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Stond net in de finale van de Copa del agosto, het ging gelijk op... 2x scoorde hij maar beide keren maakte ik snel de gelijkmaker. In de 77e minuut maakt hij de 3-2 en 10 minuten later staat hij nog steeds voor. In de 88e minuut maak ik gelukkig de gelijkmaker met Suarez die hem in de verre hoek kopt. 2 minuten later heeft Zarate weer de bal en levert weer een fantastische voorzet af. Suarez knalt hem hard over de keeper heen, de scheidsrechter fluit niet veel later en de overwinning is binnen.
Heb trouwens de 1000 wins gehaald1001-1-279
Dit is trouwens het team wat ik gebruik. Niet verkeerd al zeg ik het zelf. Speelt niet zo makkelijk als andere teams van me maar het is ook wel leuk om iets meer moeite te moeten doen
[ afbeelding ]
Het is ook niet mijn favoriete opstelling. Geef mij maar 4222, 4321, 433, 442, 343 of 352quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:22 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Congrats! Ik kan persoonlijk echt niet spelen met 4-2-3-1.
3-5-2 en 4-2-2-2 zijn veruit mijn favorietenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn favoriete opstelling. Geef mij maar 4222, 4321, 433, 442, 343 of 352
Zolang de goede spelers op de goede plek staan is bijna elke opstelling wel fijn. Ik roteer nu tussen 7 verschillende teams met verschillende opstellingen (4222 dubbel) en win bijna alles. Doordat ik niet de hele tijd met dezelfde opstelling speel heb ik het idee dat ik wat scherper blijf dan voorheen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:43 schreef Mafoota het volgende:
[..]
3-5-2 en 4-2-2-2 zijn veruit mijn favorieten. Ik ben nu bezig met een tweede hybrid voor die cup in 4-2-2-2, de eerste was 3-5-2.
Ik heb de coins niet om zeven teams te makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zolang de goede spelers op de goede plek staan is bijna elke opstelling wel fijn. Ik roteer nu tussen 7 verschillende teams met verschillende opstellingen (4222 dubbel) en win bijna alles. Doordat ik niet de hele tijd met dezelfde opstelling speel heb ik het idee dat ik wat scherper blijf dan voorheen.
Wel op de manier waar ik ze op maak. Goede teams met goedkope spelersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:55 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Ik heb de coins niet om zeven teams te maken
EL 8 uurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoe laat en op welk zender is Feyenoord-Kiev?
Dan heb je niks aan je NL zenders hèquote:
Het is een uitstekende speler hoor, heb vaak met 'm gespeeld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb hem al 3x in een pack gehad afgelopen week, met moeite max 200c voor gekregen steeds. Transfer van een kutspeler binnen dezelfde league...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |