Misschien zijn ze er wel maar is er nog geen lijst beschikbaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Excuses.
EA twitterde over nieuwe transfers 'alweer!'.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Excuses.
EA twitterde over nieuwe transfers 'alweer!'.
twitter:
Fake account gok ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er wel maar is er nog geen lijst beschikbaar.
Voor de ochtendfutterstwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 06-08-2012 om 23:00:25Heads up: Scheduled maintenance happening affecting all FIFA titles. 6-8am Tuesday UK time. Your timezone: http://t.co/VV814Ls3 reageer retweet
Nee, tweet van vanmiddag.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fake account gok ikVoor de ochtendfutterstwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 06-08-2012 om 23:00:25Heads up: Scheduled maintenance happening affecting all FIFA titles. 6-8am Tuesday UK time. Your timezone: http://t.co/VV814Ls3 reageer retweet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 06-08-2012 om 16:30:25Ultimate Team has been updated with summer transfers... again! Check our live spreadsheet for all the movers: http://t.co/SukovXDn reageer retweet
Waar zie je Tello dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@EASPORTSFIFA: Ultimate Team has been updated with summer transfers... again! Check our live spreadsheet for all the movers: http://t.co/SukovXDn
7u geleden
Las ik als tweet onder deze tweetquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 06-08-2012 om 23:00:25Potjandorie wat is dat FUT topic toch gezellig op FOK!
reageer retweet
Vuile uitkeringstrekker!quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
EL OH EL
[ afbeelding ]
Nu ben ik natuurlijk een uitkeringstrekkerEr is geen enkele fucking vraag over werk of wat dan ook voorbij gekomen.
Heul nietquote:
Maar wel op SP uitkomen, ja jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heul nietik ga lekker rechts stemmen
links>>>>>rechtsquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heul nietik ga lekker rechts stemmen
Ja uuh, ik ben het met bepaalde dingen wel eens maar niet dat die vuile uitkeringtrekkers dat lekker kunnen blijven doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar wel op SP uitkomen, ja ja
Omdat je niet werkt jaquote:
Ja ja ja !quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja uuh, ik ben het met bepaalde dingen wel eens maar niet dat die vuile uitkeringtrekkers dat lekker kunnen blijven doen
Ik heb de skills to pay the billsquote:
Nee, maar als ik dit zou doen zou het toch zwart zijnquote:
nah dat gaat echt niet veranderen hoor.quote:
Dan kan je de Somaliërs sponsoren, die hebben het al zo moeilijk hierquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:55 schreef vandermar het volgende:
Als ik een baan heb wil ik echt niet meer belasting gaan betalen zodat uitkeringtrekkers comfortabeler kunnen leven
Is het op tv?quote:
Hij had het over nieuwe transfers met o.a. Tello naar Barca maar ik kan hem nog niet op de markt vinden. Op het EA forum is er ook niks over te vinden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
Volgensmij heeft GJE weer iets verkeerds gezegd. Even teruglezen.
wie had het daarover? Daar heb je je antwoord al.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had het over nieuwe transfers met o.a. Tello naar Barca maar ik kan hem nog niet op de markt vinden. Op het EA forum is er ook niks over te vinden.
Haha ja, sperma overal hier. Heb ook nog 100 euro op USA goud @ 3 staan, dus was dubbel lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die Morgan had nog gescoord ook he
Ja, NL1quote:
Ja ik zie het.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had het over nieuwe transfers met o.a. Tello naar Barca maar ik kan hem nog niet op de markt vinden. Op het EA forum is er ook niks over te vinden.
Nice, jij gokt vrij veel op voetbal of niet? Wil het komend seizoen ook iets meer gaan doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja, sperma overal hier. Heb ook nog 100 euro op USA goud @ 3 staan, dus was dubbel lekker [ afbeelding ]
Ik gok niet..wat ik doe is weddenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice, jij gokt vrij veel op voetbal of niet? Wil het komend seizoen ook iets meer gaan doenHad het met de JC schaal al goed maar dat was puur emotie want PSV.
Nee, ik ben ook niet iemand die mensen gaat bashen. Misschien zijn er wel echt nieuwe transfers maar weet niemand ervan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja ik zie het.
Geen reden om hem te bashen daarvoor vind ik.
was ook een rare twitterpost van ea vanmiddag, dacht ook nieuwe transfers terwijl volgens dat bestand 3aug nog steeds het laatste was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook niet iemand die mensen gaat bashen. Misschien zijn er wel echt nieuwe transfers maar weet niemand ervan.
De vraag is, verdien je er ook mee op de lange termijn of accepteer je een klein verlies tegenover het plezier wat je eruit haalt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik gok niet..wat ik doe is wedden![]()
Ik had bij de JC schaal ook een bet op PSV..als Ajacied nb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |