abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115219099
Diego castro - Callejon - Reyes
Eliseu - Sahin - Alonso - Di Maria
Perea - Miranda - Pepe
Courtois

O+
pi_115219188
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:06 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

De vraag is, verdien je er ook mee op de lange termijn of accepteer je een klein verlies tegenover het plezier wat je eruit haalt?
Ik verdien er al jarenlang heel veel geld mee, maar voor mij is het ook gewoon een normale baan eigenlijk, Ik doe ook wel wat meer dan een beetje bets aanklikken :+
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:11:55 #103
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_115219209
Ik twijfel nog..

Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_115219254
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik twijfel nog..

[ afbeelding ]
lol, iemand heeft 4 nullen te weinig :o
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_115219301
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik twijfel nog..

[ afbeelding ]
Prima spelertje. Als jij hem niet koopt, doe ik het. Kies maar.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
pi_115219308
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik verdien er al jarenlang heel veel geld mee, maar voor mij is het ook gewoon een normale baan eigenlijk, Ik doe ook wel wat meer dan een beetje bets aanklikken :+
nice, nog cliffs wat de belangrijkste dingen zijn om naar te kijken als je een paar dingen moest noemen?
Heb het ook wel eens geprobeerd maar wist gewoon niet of ik het lange termijn winstgevend deed.. en bij poker kom je daar een stuk sneller achter :') keus makkelijk gemaakt dus
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 00:14:21 #107
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_115219371
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Prima spelertje. Als jij hem niet koopt, doe ik het. Kies maar.
Ik heb hem gekocht. Ik moest er wel lang over nadenken.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_115219514

DS2, daar heb jij een bargain te pakken!
pi_115219729
Briljant, die sfeer bij het beach volleyballen _O_
pi_115219790
21-16 ^O^
pi_115219831
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:19 schreef Toefjes het volgende:
Briljant, die sfeer bij het beach volleyballen _O_
mooi begin. wel grappig die service van nl steeds elke keer op die kleinere italiaan met petje zodat hij na 3 aanrakingen steeds moet aanvallen ipv die grote.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_115220042
Beachvolleyball vind ik wel een stuk toffer om te kijken dan het volleyballen in de zaal.
pi_115220046
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

nice, nog cliffs wat de belangrijkste dingen zijn om naar te kijken als je een paar dingen moest noemen?
Heb het ook wel eens geprobeerd maar wist gewoon niet of ik het lange termijn winstgevend deed.. en bij poker kom je daar een stuk sneller achter :') keus makkelijk gemaakt dus
Ben ik ook wel benieuwd naar eerlijk gezegd. Ik gok nu nog meer en sta iets van 20/30 euro in de plus maar echt goed gaat het nog niet.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_115220321
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:13 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Heel simpel gezegd wat de essentie van wedden op sport is in mijn ogen:
-Kunde/toepassen van de theorie
-Kennis
-Moneymanagement
-Discipline

Het eerste deel is makkelijk. De basistheorie die jij als pokerspeler ook kent is dat 100/notering=kans, ook om te vormen tot 100/kans=notering. 100/2=50% kans, zo simpel is het. Wat je dus altijd moet doen is 1 afweging maken: Is de kans dat ... gebeurt groter dan de kans die de bookies het geven en zo ja, is het verschil groot genoeg om het bet-waardig te maken. Wat je dus eigenlijk moet doen is voor jezelf een inschatting maken, bij voorkeur VOOR je de odds hebt gezien zodat je nog niet bevooroordeeld bent. Als ik zelf een lijstje heb voor thuiswinst - gelijkspel - uitwint van 51% - 33% - 16% dan ga ik dus geen odd van 2 spelen..die marge is te klein. Bij bijvoorbeeld 55% of meer wel. Dan is de juiste odd in mijn ogen 1.82 en zit er dus behoorlijk wat marge in. In een perfecte markt krijg je voor 51% - 33% - 16% ook odds die samen opgeteld een kans van 100% impliceren, maar vanwege de marges bij bookmakers is dit niet het geval.

Dan het onderdeel kennis..hoe groter je kennis, hoe beter de inschatting is die je maakt waardoor je bovenstaande zaken kan toepassen. Hoe meer wedstrijden je ziet, hoe beter je informatie over de teams en omstandigheden zijn hoe beter het resultaat dus is. Iedere bookmaker heeft oddcompilers in dienst voor iedere sport en league. Jij MOET dus beter zijn dan de mensen die zij in dienst hebben en dat moet je niet onderschatten.

Moneymanagement is vrij simpel, maar icm discipline gaat het vaak fout. Beginners klooien vaak maar wat aan met variërende inzetten en hebben de neiging te chasen na een verlies. Ze spelen ook veel combo's vanwege de lucratieve (potentiële) uitbetaling, maar eigenlijk iedere serieuze wedder werkt met units. Minimaal 1 unit per bet, maximaal 10. Bij units van 20 euro stake je dus minimaal 20 en maximaal 200 euro. Hierdoor ben je nooit te afhankelijk van een enkele bet. Discipline is het toverwoord en daar gaat het toch bij de meeste mensen fout.

Bovenstaande verhaal is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan though. Ik ben ook als nooby comboknaller begonnen en had wat geluk waardoor ik een goed kapitaal had om op serieuze wijze mee aan de gang te gaan. Ik kan iemand met een bankroll van 20 euro wel vertellen om met units te gaan werken van een 10 cent, maar dat is vaak toch niet echt interessant.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_115220566
nice, thx :)

ja moneymanagement is geen probleem, is bij poker ook zo'n beetje het belangrijkste :P
kennis en het inschatten wordt het lastige ja, weet gewoon niet of je iets ook echt beter weet of dat het toch gokken is ;(
en dat is toch de inschatting die je moet maken
pi_115220960
Winst Schuil/Nummerdor :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_115221048
transfer, plaatje is slecht gepuushed, maar het is al laat ;( :')
pi_115221050
*O*

goede wedstrijd gespeeld ook
pi_115221287
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
transfer, plaatje is slecht gepuushed, maar het is al laat ;( :')
[ afbeelding ]
200c waard
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_115221380
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

200c waard
500C niet FOK!ken met die baas hé.
pi_115221400
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:47 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Ook in 3-4-3?
pi_115221426
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:47 schreef Geluidssysteem het volgende:

[..]

Heb hem al 3x in een pack gehad afgelopen week, met moeite max 200c voor gekregen steeds. Transfer van een kutspeler binnen dezelfde league...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_115221435
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 00:48 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ook in 3-4-3?
Ja :D.
Als 'ie voor 500c verkoopt wil ik een leuk verontschuldigingskaartje van jullie.
pi_115221469
morgenavond is gelijk de halve finale.
pi_115221560
PRIMA SPELER.

Kijk alleen die face al. Potentieel toppertje dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')