Alleen omdat ie zwart is he!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
PRIMA SPELER.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kijk alleen die face al. Potentieel toppertje dit.
Kloptquote:
Congrats! Ik kan persoonlijk echt niet spelen met 4-2-3-1.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Stond net in de finale van de Copa del agosto, het ging gelijk op... 2x scoorde hij maar beide keren maakte ik snel de gelijkmaker. In de 77e minuut maakt hij de 3-2 en 10 minuten later staat hij nog steeds voor. In de 88e minuut maak ik gelukkig de gelijkmaker met Suarez die hem in de verre hoek kopt. 2 minuten later heeft Zarate weer de bal en levert weer een fantastische voorzet af. Suarez knalt hem hard over de keeper heen, de scheidsrechter fluit niet veel later en de overwinning is binnen.
Heb trouwens de 1000 wins gehaald1001-1-279
Dit is trouwens het team wat ik gebruik. Niet verkeerd al zeg ik het zelf. Speelt niet zo makkelijk als andere teams van me maar het is ook wel leuk om iets meer moeite te moeten doen
[ afbeelding ]
Het is ook niet mijn favoriete opstelling. Geef mij maar 4222, 4321, 433, 442, 343 of 352quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:22 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Congrats! Ik kan persoonlijk echt niet spelen met 4-2-3-1.
3-5-2 en 4-2-2-2 zijn veruit mijn favorietenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn favoriete opstelling. Geef mij maar 4222, 4321, 433, 442, 343 of 352
Zolang de goede spelers op de goede plek staan is bijna elke opstelling wel fijn. Ik roteer nu tussen 7 verschillende teams met verschillende opstellingen (4222 dubbel) en win bijna alles. Doordat ik niet de hele tijd met dezelfde opstelling speel heb ik het idee dat ik wat scherper blijf dan voorheen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:43 schreef Mafoota het volgende:
[..]
3-5-2 en 4-2-2-2 zijn veruit mijn favorieten. Ik ben nu bezig met een tweede hybrid voor die cup in 4-2-2-2, de eerste was 3-5-2.
Ik heb de coins niet om zeven teams te makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zolang de goede spelers op de goede plek staan is bijna elke opstelling wel fijn. Ik roteer nu tussen 7 verschillende teams met verschillende opstellingen (4222 dubbel) en win bijna alles. Doordat ik niet de hele tijd met dezelfde opstelling speel heb ik het idee dat ik wat scherper blijf dan voorheen.
Wel op de manier waar ik ze op maak. Goede teams met goedkope spelersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 02:55 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Ik heb de coins niet om zeven teams te maken
EL 8 uurquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Hoe laat en op welk zender is Feyenoord-Kiev?
Dan heb je niks aan je NL zenders hèquote:
Het is een uitstekende speler hoor, heb vaak met 'm gespeeld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb hem al 3x in een pack gehad afgelopen week, met moeite max 200c voor gekregen steeds. Transfer van een kutspeler binnen dezelfde league...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |