Ik ken mensen van Maastricht, Groningen en Friesland die er heen gaan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Naar Rotterdam 1 avond stappen en met de trein terug zeker
Als ik ouder ben ga ik dat soort dingetjes wel doen, nu moet ik mijn breintje nog sparenquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ken mensen van Maastricht, Groningen en Friesland die er heen gaan.![]()
Ach je zit dan ook niet alleen dus dat maakt het ook wel leuk. Ik moet zelf ook best ver reizen maar het is het wel waard.
Al ga ik niet zo vaak meer.
Die is al fokt opquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik ouder ben ga ik dat soort dingetjes wel doen, nu moet ik mijn breintje nog sparen
Inb4 vmbo havo en shitquote:
neequote:Op maandag 6 augustus 2012 22:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zieke regen hier Dudeweiser, bij jou ook?
fypquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Rijst het volgende:
Vandaag was echt geniaalWe gingen naar de kerk en je hebt daar van die biechthokjes waar je met een priester kan praten
Ik liep zo binnen en zei
Forgive me father for what i have sinned, I ate my dog.
Kon mijn lach bijna niet meer inhouden
Ben ik het dus helemaal mee eens. Heb nu 6 maanden mijn rijbewijs en aan het begin deed ik alleen maar stukjes naar school en de stad etc maar nu rijd ik ook vaak als we bij mensen op bezoek gaan naar bijvoorbeeld maastricht of almelo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die afstanden zijn wel goed voor je. Mijn pa dramde het er altijd door dat ik steeds moest rijden in de eerste jaren dat ik mijn rijbewijs had..vond ik echt niks, maar achteraf blij mee.
Vind ik beetje respectloos maar ja wie ben ik he.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:04 schreef Rijst het volgende:
Vandaag was echt geniaalWe gingen naar de kerk en je hebt daar van die biechthokjes waar je met een priester kan praten
Ik liep zo binnen en zei
Forgive me father for what i have sinned, I fucked my dog.
Kon mijn lach bijna niet meer inhouden
Mja het schijnt dus dat je hier gewoon sex met dieren mag hebben. Zolang je het maar niet openbaar doet.quote:
wat is er op 15 juli dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:05 schreef vandermar het volgende:
Danilo van FC Porto is op de mooiste dag ter wereld jarig
Dan is Mathijs jarig en dat vind ik gewoon een moeie dag!quote:
Suicide Tequilaquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
GJE, je moet heel veel tequila drinken. Goed voor de maag!
Ik mag 1 drankje per week halen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
GJE, je moet heel veel tequila drinken. Goed voor de maag!
Leuk om te kijken op joetjoep jaquote:
Definitie van een baasquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik mag 1 drankje per week halen.
Heb wel een flesje alcohol staan van 35%, geen idee wat het is
Wel schattig eigenlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik mag 1 drankje per week halen.
Heb wel een flesje alcohol staan van 35%, geen idee wat het is
Heb het 1x gedaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leuk om te kijken op joetjoep ja
Maar je had je ogen dicht waardoor er geen citroen in kwam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |