En Toxic ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat soort gamertags kom je vaak tegen bij COD
Bij fifa kom ik vaak tekkerz en skillz tegen en dan speel je tegen ze en kunnen ze alleen maar hoge steekpasses
Ja, is een 'clannaam' van wat vrienden en mijquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mensen met Unique is hun naam
UnIQUeExxQuikScoPwZ
Dat soort namen
Kies eens iets unieks danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, is een 'clannaam' van wat vrienden en mij
UnrealSkillzzzzzzquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat soort gamertags kom je vaak tegen bij COD
Bij fifa kom ik vaak tekkerz en skillz tegen en dan speel je tegen ze en kunnen ze alleen maar hoge steekpasses
Optic, FaZe, al die rotzooiquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
Of mensen met optic in de naamis ook van een clan. Sowieso clans
Dark, Sonic, etcquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Optic, FaZe, al die rotzooi
Mensen met een 2 in hun naamquote:
Dat moest wel want die andere was al bezet. Mijn broer zijn accountnaam (maar nu is het mijn account) xZatoXx vind ik dommerquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mensen met een 2 in hun naam
Sci-fi naamquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat moest wel want die andere was al bezet. Mijn broer zijn accountnaam (maar nu is het mijn account) xZatoXx vind ik dommer
Ja, het is 'Unique' + iets naar keuze met een 'Z' als laatste lettertje.quote:
jij liep toen toch op te scheppen dat je in die ene 12 jarige sniperclan zat ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Optic, FaZe, al die rotzooi
Dit was absoluut geen Gurbuh, iemand met 11 Feyenoord spelers, shirtje van Feyenoord, logo van Feyenoord. En geheel in de stijl van Feyenoord verloren ze met 10-0quote:
Het is ook niet zo makkelijk als het lijkt. Veel mensen denken "oh ik kijk veel voetbal" dus dan lukt het wel, maar dat is het niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
baas, maar wel ziek dan..jij acht een team dus bv 1.80 om te winnen op 1 of andere manier, bookmarker heeft het nog niet aangepast en geeft betere odds, en jij bent ze dan voor.
knap dat je dat zo goed kan inschatten/voorspellen dan :s
dat is juist het hele idee erachter natuurlijkmaar je beschijft het mooi
overusedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, het is 'Unique' + iets naar keuze met een 'Z' als laatste lettertje.
Dus bijv. Unique FreestyleZ of iets.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit was absoluut geen Gurbuh, iemand met 11 Feyenoord spelers, shirtje van Feyenoord, logo van Feyenoord. En geheel in de stijl van Feyenoord verloren ze met 10-0
Toen speelde ik nog mw2 jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jij liep toen toch op te scheppen dat je in die ene 12 jarige sniperclan zat ofzo?
Wel een goede clubnaam had hij danquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit was absoluut geen Gurbuh, iemand met 11 Feyenoord spelers, shirtje van Feyenoord, logo van Feyenoord. En geheel in de stijl van Feyenoord verloren ze met 10-0
Ik heb nog nooit iemand anders gezien met dezelfde naam als ons?quote:
Zoals UniqueRiggersquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, het is 'Unique' + iets naar keuze met een 'Z' als laatste lettertje.
Dus bijv. Unique FreestyleZ of iets.
Op fifa misschien niet neequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand anders gezien met dezelfde naam als ons?
Lijkt er misschien op, maar nog nooit dezelfde gezien hoor
COD ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |