Haha had hem gister ook gezien. Hoe vinden ze dat soort mensen ook. En hij zette vooral zichzelf voor lul al vraag je het mij. Wat een flaming homosexualquote:
alles is vet tof!quote:
Bronze 1.6k en silver 2.2k. Ik kan er wel meer voor krijgen maar zo verkoop ik ze lekker snelquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkoop je de squad fitness atm?
Dat is idd wel laag. Verkoop ze zelf steeds voor 2.2k (bronze). Gisteren steeds binnen het uur, vandaag nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bronze 1.6k en silver 2.2k. Ik kan er wel meer voor krijgen maar zo verkoop ik ze lekker snel
Wat voor team ga je maken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:45 schreef StijnDa het volgende:
Hopppaaa
[ afbeelding ]
Maar het huis wordt geschilderd, dus ik kan hem niet proberen
Een hele lelijkequote:
Je plaatje werkt nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een hele lelijke![]()
Nee hij is niet lelijk, maar wel 5 atb.
Gerzilians: thema spreekt voor zich denk ik![]()
[ afbeelding ]
Weet niet of mijn plaatje werkt, maar anders is Puush offline.
Hangt er vanaf wat voor spelers gebruikt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet
Maar 5 atb is minder erg dan 3-5-2 hoor
Om tegen te spelen is 5 atb beter dan 3-5-2 maar 3-5-2 speelt dan weer beter! Betere veldbezetting!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet
Hij wilde eerst niet uploaden ook, en toen ineens wel...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jouw plaatje werkt ook niet bij mij... Ook door Puush.
Duurde bij mij ook een tijd, uiteindelijk geupload, doet hij het hier nog steeds niet...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij wilde eerst niet uploaden ook, en toen ineens wel...
Bij mij welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |